Ongemakkelijke momenten

Bij mijn vorige werk (horeca pretpark) moesten wij gebruik maken van de bezoekerstoiletten. Heb dus regelmatig de deur van een kind open getrokken, en dat vond ik dan echt al mega zielig. Maar heb ook wel eens gehad dat ik de deur open trok van een vrouw met ik denk een aandoening (ik zag haar later en ze was onder begeleiding) Ze zat nog met haar tampon in dr hand :scream: en leek ook echt niet geschrokken. Heb de deur dicht gesmeten en ben terug gelopen naar locatie. De deur stond ook echt al op een kier voor dat ik binnen kwam dus denk dat ze niet echt doorhad dat hij dicht moest. Heb haar daarna nog gezien maar ze leek me gelukkig al niet meer te herkennen.

2 likes

Ik moest maandag naar de arbeidsgeneesheer in Schaarbeek om te kijken of ik terug kon gaan werken.
Ik zit in de wachtzaal, dokter komt buiten en zegt “un instant, je dois aller aux toilettes” (een ogenblik, ik moet naar toilet).
Ik krijg een error in mijn hoofd, ik dacht nee hoe moet ik mijn situatie in het frans uitleggen? Ik kan wel de basis maar om te gaan zeggen wat ik voel, denk, 
 dat ging nooit lukken.
Ze komt terug van toilet en ze zegt “suivez-moi et assyez vous” (volg mij en ga zitten). Ik volg en ga zitten.
Zegt ze “quel et ton nom?” (wat is uw naam?), dus ik zeg mijn naam, zegt ze “ah u spreekt nederlands, dat is de eerste keer vandaag.”
Ik was eerst zo verbaasd om haar nederlands te horen praten (vooral omdat ik het hele gesprek dat ik zou voeren al in het frans aan het oefenen was) dat ik eerst niets kon zeggen en met mijn mond vol tanden stond.
Redelijk ongemakkelijk dus :smiley:

12 likes

Dus een arbeidsgeneesheer kan ook een vrouw zijn?

2 likes

Ik moest 2 tellen denken wat een arbeidsgeneesheer was. Wij noemen dat een bedrijfsarts :joy:

59 likes

Die plas verhalen doen me denken aan dat ik een keer met mn moeder aan het wandelen was.
En opeens zag ze een hond in de bosjes. Ze dacht dat hij daar alleen achter gelaten was. Dus ze riep keihard ( een beetje op een nee he heb ik weer moet ik dir weer oplossen en ik wil gewoon naar huis)
“Ahh nee he een hond helemaal alleen.” Dus ik zat nog een beetje te kijken van huh waar dan.
En toen riep ze een beetje hard " Ohnee dr staat iemand daar achter te plassen".

6 likes

Ik zie nu ook al helemaal voor me dat @LoLLeKeN er ook zo bij zat

7 likes

Ook als hij niet aan 1 specifiek bedrijf gekoppeld is?

@JonSnow, ja is zoals een dokter/arts. Ik denk niet dat er een vrouwelijke benaming voor is. Moest dit wel zo zijn hoor ik het graag :grin:

@Negativ en @voortaan gelukkig mocht ik op een stoel voor haar bureau zitten :grin:

4 likes

Ja, een bedrijfsarts is juist niet aan een specifiek bedrijf gekoppeld.

Deze is niet van mij maar wat mn date laatst overkwam. Hij had training 's ochtends en was wat aan de late kant. Hij had zich snel omgekleed in de kleedkamer en stuurde mij snel een appje 'morning baby ’ dat stuurt ie soms maar niet standaard ofzo. Hij legde z’n mobiel weg in de tas en liep snel de zaal in. Regelmatig worden die trainingen gefilmd, en ook regelmatig zetten ze die op hun YouTube kanaal , niet de hele training maar bepaalde stukken. Zodra die spelers de zaal inlopen zeggen de meeste snel iets casuals in de camera. Iets al 'morning, hi, of iemand die ff een duim opsteekt/zwaait ofzo. En ipv dat hij hi/morning oid. zei, zei hij recht in de camera ‘morning baby’.
Nu hoop ik echt dat dat online komt :rofl:. Vooral omdat er vaak comments op YouTube staan waarop mensen reageren met wie wat zegt als ze de zaal inlopen. Maargoed misschien klinkt dit wel helemaal niet ongemakkelijk maar dat is het echt voor hem pahaha. Heb hem echt uigelachen.

49 likes

“Heeee”
“Hoii, met Gustav!”
“Beau?”
“Eh, nee.”
“Wie ben je dan wel?”
“Het is Gustav, je weet wel je contactpersoon.” [Hier dacht ik echt serieus, ik heb je net 3 minuten geleden aan de telefoon gehad
]
“Oh, nee. Ik moet Beau hebben. Ik moet de lijn vrijhouden! Ja, voor Beau van Erven Dorens, als hij ons in Boulevard wil hebben!! Doeiii”

Op dit moment, zat ik echt zo ohja, nee tuurlijk, want dat snap ik wel! Het had op zich nog ook wel gekund ook. Maar toen: “Neem na de toon uw bericht op.” :expressionless:

Oh jezuuuss, ik dacht dat we de tijd van “hoi, ik neem op, maar het blijkt toch m’n voicemail te zijn, hiahhohahaha” wel gehad zouden hebben. Ook omdat ik ondertussen ook gewoon aan het werk ben, had ik niet door dat hij op voicemail sprong.

Ik weet niet wat ik ongemakkelijker vond, dat mijn zwager dit gesprek waarschijnlijk heeft kunnen horen of dat ik zo goedgelovig was en tegen een voicemail heb lopen schreeuwen.

10 likes

Nou ik had zo’n voicemail ook nog tot ongeveer een maand geleden. Mijn oma attendeerde me er op en ik was helemaal vergeten dat ik die voicemail al jaren had. Wil niet weten hoeveel collega’s/instanties die voicemail hebben gehoord :sweat_smile:

Niet over boulevard maar iets als: ‘hoi met jessica -hele lange stilte- hahaha ik ben er even niet, spreek maar wat in doei’ :sob:

11 likes

Hahaha, maar dit heb ik ook met m’n eigen voicemail. Ik heb echt zo’n ongemakkelijke eh, doei! op het einde. :joy: Volgens mij in ieder geval, ik vind het zo ongemakkelijk dat ik m’n eigen voicemail niet durf terug te luisteren en te veranderen. The cringe is real.

2 likes

Oh god ik denk net aan iets terug van een jaar geleden

Ik was met mn date mee naar huis en nadat we gesekst hadden, wilde ik naar de wc, eerste deur rechts zei die. Aangezien het 3 uur snachts was en hij maar met 2 anderen woonde die ik al gedag had gezegd liep ik zo in mn blootje de gang op, om ff gauw naar de wc te gaan en dan weer terug te keren. Het was ook precies om de hoek dus er kon eigenlijk niks mis gaan. Dus ik doe de “wc deur” open, om oog in oog te staan met z’n huisgenoot die precies achter z’n deur een bureaustoel had staan waar die op zat te gamen :upside_down_face:

60 likes

Een vriend van de doet het tegenovergestelde altijd, hij neemt wel op maar zegt dan ‘Hallo met Pietje ik ben er niet spreek wat in na de piep’
Nu heb ik m vaak wel door, maar soms hang ik dan gewoon op en dan appt ie ‘waarom hing je op?’ :expressionless::expressionless:

46 likes

:joy:

Haha dit heb ik vroeger wel eens gedaan toen een stom kind uit m’n klas belde om te spelen. M’n eigen voicemail faken inclusief PIEP roepen. Ze trapte erin ook :smirk:

31 likes

Mijn eerste week op een nieuw werk. Ik was met een van de nieuwe collega’s bij mijn bureau aan het praten en zag achteraf dat er in het groot het tabblad “contact dienst psychiatrie” openstond (moest ik eerder die dag bellen om een afspraak te verzetten). Goede eerste indruk hierzo :thumbsup:

7 likes

:joy: nu komt bij mij ook een weggestopte herinnering naar boven, toen ik 19 was had ik een one night stand en ik bleef daar slapen. Hij woonde nog thuis en sochtends liep ik in m’n string naar hun badkamer om wc papier te pakken om de ‘zooi’ op te ruimen. Hoor ik inneens ‘goedemorgen’. Liep zijn vader daar ook net op de gang, ik in m’n string en met wc papier in mn handen snel die kamer weer ingedoken. :laughing:

11 likes

Wieeee? :star_struck:

Haha dat valt reuze mee hoor!