Ongemakkelijke momenten

Ahw sta je daar met je goede gedrag.

1 like

Pfff bouwvakkers vind ik altijd zo ongemakkelijk.

Vorig jaar kwam iemand de lekkage in ons plafond beoordelen en opnieuw verven, dus hij stond midden in de woonkamer met zn spuitbus en ik zat op de bank (wat moest ik anders) maar met mn laptop op schoot net te doen alsof ik werkte terwijl ik op Facebook zat. Op een gegeven moment moest hij even wachten tot het droog was dus hij zat op z’n trap mij maar gewoon aan te staren, ik heb 2 keer gevraagd of hij echt niks wilde drinken en hij bleef me maar aankijken. Werd er zó ongemakkelijk van. Een week later moest hij weer langskomen om het opnieuw te doen en toen heb ik gezorgd dat mijn vriend er was, ik kon die man echt niet meer aan.

25 likes

Ik heb een jaar lang bouwvakkers over de vloer gehad, maar het wend eigenlijk nooit. Ik kan er ook gewoon niet goed mee communiceren ofzo. Versta ze slecht en ze zijn zo direct met een aparte soort humor, ik probeer dan soms jolig mee te doen HIHAHO maar het gaat nooit soepeltjes
 En als er wat is en je spreekt ze erop aan dan gaan ze allemaal vol in de verdediging en voel ik me zo’n zeurderige moeke. Terwijl ze hun werk gewoon een keer goed moeten doen. Staan ze weer een uur te roken buiten of te ouwehoeren. (ergernissentopic had ook gekunt haha)

2 likes

Door opmerkingen over bullet journal en bj als afkorting daarvan in het Youtubers topic moet ik ineens terugdenken aan een moment op de middelbare school.

Ergens in de onderbouw gingen we voor tekenen/handvaardigheid naar een andere school toe voor een project. Een onderdeel daarvan was dat je met een leerling van die school moest praten en dan een portret van die ander moet maken, waaruit een beetje bleek wie die persoon was. Allemaal leuk en aardig, natuurlijk.

Behalve dat ik op een gegeven moment bedacht om een sigaret uit de mond van die persoon te tekenen. Toen vond ik het ineens grappig om daar een joint van te maken, dus wat schreef ik erop?

Blowjob.

Ik was jong en wist oprecht niet wat dit betekende. My god, alleen al als ik eraan terugdenk wil ik door de grond zakken.

105 likes

Hahaha ik zit hardop te lachen :joy:

1 like

Oh ik haaaat smalltalk haha. Ik ben er zo slecht ik ik eindig ook in zon giegelende geit die niks anders meer kan zeggen dan Ghihihihi jaaaaa :slightly_smiling_face:

21 likes

Oh ik voel je pijn. Mijn appartementencomplex krijgt nieuwe ramen en kozijnen, en binnenkort komen ze dan een hele dag met 4 man. Ik zie er nu al tegenop. Wat moet ik doen? waar moet ik gaan zitten? moet ik koekjes of wat lekkers voor ze kopen? Zo ongemakkelijk :disappointed_relieved:

2 likes

Had vanmorgen mijn dochter naar school gebracht. Toen ik van het plein naar de auto liep, werd ik gebeld. Dus al bellend wil ik het portier open trekken. Gaat 'ie niet open? Dus ik scheldend aan die handgreep rukken en ondertussen tegen een collega aan de telefoon ‘ja godverkut die klereklote auto altijd gezeik’.

Lang verhaal kort; het was mijn auto niet. Die stond een plekje verder :upside_down_face:

83 likes

hahhaa jij hebt wel een beetje een verstoorde relatie met je auto of niet

2 likes

JA DAT KLOTEDING :sob::laughing:

12 likes

Ik heb het even aan mijn man gevraagd zojuist. Hij zegt 'boeit me niks. Wordt pas ongemakkelijk als ik wegga en roep ‘bedankt voor de koffie’. Dan heeeel even wachten tot je de realisatie ziet ‘huh ik heb je geen koffie aangeboden?’

62 likes

Haha zo herkenbaar. Heb uit pure wanhoop ook op een vrijdag weleens gevraagd hoe iemand zijn weekend was geweest. Was ook wel ongemakkelijk.

9 likes

Zijn er echt mensen die geen koffie geven?

Ik vroeg aan een cliĂ«nt, een jonge jongen, of hij al te woord was gestaan. Hij zei dat dit zo was en ik stak mijn duim op en wilde “ok, prima” zeggen. Maar er ging iets mis en ik zei best hard “OK PIET!!”. (For the record, ik kende hem niet maar acht de kans vrij klein dat hij Piet heet). Dat was op zich nog niet mega awkward maar ik wist niet of ik mn error wilde uitleggen. Dus ik heb die jongen nog zeker 3 seconden staan aanstaren voordat ik me, zonder iets te zeggen, omdraaide en wegliep.

56 likes

Mijn zus en ik stonden net in een parkeergarage geparkeerd, waar het best druk was. Komen we terug bij de auto en mijn autosleutel hangt aan een haak aan mn sleutelbos, maar die haak schoot open dus mijn sleutel viel er af. Ik zie gewoon de sleutel onder de auto stuiteren dus ik bukte, ligt ie echt MIDDEN onder de auto. Er stonden allemaal mensen te wachten en die zagen het gebeuren, kon ik daar recht voor hun neus op de grond gaan liggen en toen kwam ik er vervolgens niet eens bij met mijn korte armen. :joy: Gelukkig lag er nog een losse ruitenwisser op de achterbank dus die gaf mijn zus me snel aan en toen kon ik er gelukkig bij. Ben snel ingestapt en zo snel mogelijk weggereden.

16 likes

Zeker weten. Wat prima is als hij een kwartiertje binnen is, de bewoner net weg moet of bijv druk aan het bellen is ofzo. Maar het is volgens mijn man vrij ongemakkelijk als ze de hele dag in een huis bezig zijn en de bewoner gewoon thuis is. Boeit hem verder niet echt, hij heeft zelf altijd koffie mee, just in case :joy:.

Edit; er zijn ook mensen die natuurlijk geen koffie in huis hebben natuurlijk. Maar glas water vinden veel ook gewoon ff lekker hoor :wink:

@anon44204370 gewoon vragen bij binnenkomst ‘kan ik wat aanbieden’ en dan zeggen ze vaak wel ‘nee dank uuuuu maar we zijn zo klaar hoor’!!

4 likes

Een jaar of 2 geleden hebben ze de kozijnen vervangen in mijn appartement. Ik moest die week 6 dagen werken (horeca) en de bouwvakkers zouden dus op mijn enige vrije dag komen en de dag erna (toen was mijn vriend thuis). Ik had die avond daarvoor tot heel laat gewerkt en ze kwamen om 8 uur 's ochtends, toen ben ik op de bank in de woonkamer gaan liggen met een dekentje en heb toen daar een paar uur verder geslapen. Niet eens wakker geworden door alle herrie en drie man die heen en weer liepen door mijn woonkamer. Normaal vind ik het ook awkward met vreemde mensen in m’n huis, maar ik was toen zo moe dat het me niks kon schelen

Ik heb hun die dag wel meerdere keren koffie aangeboden btw.

15 likes

Vind dat echt heel raar als iemand uren in jou huis is en je biedt diegene niets aan. Zijn ze hard bezig om iets voor je te doen/maken en dan kan er geen glas drinken of kop koffie vanaf.

3 likes

Ik ben gewoon zo opgevoed door mijn ouders, dus het komt niet in mij op om het niet te vragen eigenlijk
 Maar is heel vaak denk ik, want ik had vorige week nog een Ziggo monteur om 13.00 uur die wat verbaasd zij ‘u bent de eerste vandaag die vraagt of ik iets wil drinken’ :woman_shrugging:t3:. Ik denk er niet over na eigenlijk, vind het iets normaals? Is geen humble brag overigens, excuus als dit zo overkomt.

4 likes

Ja, ik ben ook zo. Is toch de normaalste zaak van de wereld. Ook toen met de hitte golf dat ze onze schuttingen enzo kwam brengen, kei zwaar werk met 40 graden. Vroeg of ze een koud drankje wouden. Zeiden ze: oh graag mevrouw, we hebben alles door de hitte al opgedronken en je bent de eerste die het vraagt. Vond dat ook zo zielig.

8 likes