Hahahahaha dit onder elkaar haha
Hahhahahahahahahaha life
Ik ben wel eens speciaal naar een andere supermarkt gefietst omdat ik bepaalde personen niet wilde tegenkomen en ik de kans groot achtte dat ze er misschien ook waren op dat tijdstip. Ik zou het ook echt niet erg vinden als er in de supermarkt een verbod kwam om met andere klanten te praten.
Hahaha lollll
Een beetje zo’n dobbelsteen die ze op basisscholen gebruiken. Groen = ik ben ok, oranje = ik heb hulp nodig, rood = laat me met rust
(doe mij maar een met zes rode vakken)
Nu al het beste idee van Nederland . Ik heb een keer krampachtig iemand in de supermarkt vermeden, hij had mij nog niet gezien. Ik probeerde elke keer in een andere gang te zijn. Ik wachtte totdat hij eens eeeindelijk naar de kassa ging. Dat duurde me te lang, dus ik dacht nou vooruit dan maar. Snel maar de kassa. Staat hij ineens achter me godsamme. HOI!! WAT TOEVALLIG!! HOE IS HET? Ik heb maar gezegd dat ik verschrikkelijke haast had. Doei he
. Wat me nog erger lijkt als je in zo’n klein gehucht woont waar maar 1 supermarkt is en alle mensen van het dorp daar boodschappen doen. Een vriendin van mij is verhuisd naar zo’n klein dorp waar haar vriend vandaag komt en die komt dus standaard minimaal 10 bekenden tegen.
Nachtmerrie.
In sommige Sephora’s hebben ze toch een rood en een zwart winkelmandje. Rood = ik wil aangesproken worden (door personeel) en heb hulp nodig, zwart = leave me the fuck alone. (Of andersom) Zouden ze bij de appie ook moeten doen, maar dan geldt het ook voor alle klanten.
Oooh dit zou ik zo graag willen. Lijkt me heerlijk.
Was trouwens een tijdje geleden in een Sephora in Frankrijk en daar lieten ze je echt niet met rust, kwam constant iemand bij je of ze konden helpen. Voel me dan altijd zo bekeken, alsof ik van alles in mijn zakken aan het steken was ofzo. Daar kenden ze de zwarte mandjes dus nog niet.
Ze hadden hier in de AH met valentijn naast de gewone blauwe mandjes ook roze mandjes. Zo kon je laten zien dat je single was en konden andere singles je aanspreken.
Wat een horror
Oh jeetje ja inderdaad. Sommige mensen willen niet snappen dat ik in de supermarkt ben om snel boodschappen te doen en niet om sociaal te zijn en bij te praten.
Ik was blijkbaar vorige week tegelijkertijd in de supermarkt als een vriendin van mijn vriend. Ik heb alleen niks tegen haar gezegd. Sterker nog. Ik heb dr helemaal nooit gezien. Appt ze naar mijn vriend of er iets met mij is, want ik negeer haar .
Spreek me dan aan mens. Of nou ja. Liever niet. Maar jemig wat een onzin. Ik moest alleen even snel brood en appels halen .
Ulg ik zie me zelf dan zo onwetend zon roze mandje pakken van Oeeeh leuke kleur. En dat zon engerd me dan aanspreekt.
Hahaha ja of puur in de haast snel snel een mandje mee nemen
Blij dat mijn ah dat soort dingen niet had.
In parijs ook. Voelde mij enorm bekeken en in de gaten gehouden. Ben ook zowel direct weer weggegaan.
Ik zou graag camouflagemandjes willen zien dat iedereen je met rust laat en dat je alleen mag afrekenen bij de zelfscankassa.
De Mand your own business
Sorry ik ben op een redbull high sollicitatie brief spree en langzaam aan het sterven
Veel te lang, moet korter
Godver had dit vorige keer bij precies dezelfde chick echt damnnn
Eerst me proberen in te schrijven voor een nieuwsbrief zodat ik korting kreeg. Inloggen duurde lang want moest wachtwoord ergens vandaan halen, toen wilde die chick zien dat ik echt was ingeschreven maar ontving ik maar geen email. Toen kreeg ik een foutmelding blabla. Dit nam al minutenlang in beslag. Nou hehe, nieuwsbrief niet te zien maar ze wilde me wel korting geven.
Wil ik pinnen; saldo te laag. Gvd meen je. Oke dan op hoop van zegen maar 2 artikelen mee naar huis nemen in plaats van de 4 die ik wilde. Gelukkig was het saldo daar wel hoog genoeg voor.
Zo stom dat het nu weerrrr bij hetzelfde meisje gebeurde. Ik weet niet of ze mijn hoofd onthoudt maar ik hoop het niet.
Gelukkig stond er dit keer niemand achter me in de rij :’)
Haha ja saldo te laag vond ik vooral vroeger altijd kut. Ik had ook vaak geen idee wat er nog op stond maar ach kan de beste overkomen toch en ik denk dat ze er niet eens iets van vindt. Ik had een keer mn saldo te laag en als geluk bij een ongeluk had ik mn moeders pinpas in mn portemonnee want ik mocht een paar schoenen voor de winter uitzoeken. Toen voelde ik me heel cool dat ik kon zeggen ‘oh ik pak ff de andere pinpas’. Haha pff echt zo’n pubergedachte.
Haha ik voelde me gewoon stom omdat het nu wéér bij haar gebeurde. En van mezelf. Dit keer heb ik wel nog geld, maar had het op mijn spaarrekening gezet en als ik dan in een winkel sta heb ik geen idee hoeveel geld ik heb/denk daar helemaal niet over na. Tot je denkt iets leuks te gaan kopen en dat kan dan niet.
Bankapp kan mijn crappy telefoon niet aan maar op zulke momenten wil ik altijd dat ik wel mijn saldo meteen kon checken en geld kon overmaken :’)
Helaas had ik geen tweede pasje mee hah