OMG. Net bijna een hartaanval dat ik per ongeluk iemand ging videobellen en ik ineens mezelf zie in de verschrikkelijke staat waarin ik me nu verkeer. En whatsapp blijft ook gewoon doorbellen terwijl je op de home button of de knop aan de zijkant drukt 
Toen kreeg ik instant zweethanden en kon ik mijn telefoon niet goed meer ontgrendelen en het lukte me bijna niet meer om whatsapp te openen en op de button in het scherm te drukken om te annuleren.
Nu ben ik echter zo bang dat die persoon al soort van mee kon kijken door de camera. Weet je wel, van die complot theorieƫn van - hoe heet die YouTuber - waarin hij in een video gaat testen dat mensen elkaar al kunnen horen via de iphone voordat ze een gesprek hebben aangenomen zeg maar?
En toen videobelde die gast terug terwijl ik een appje aan het typen was naar hem. Help. Zag ik weer mijn vercrackte kop in beeld. Paniek. Weiger. Weiger. Weiger.
Pffoeeee. Ik heb weer een paar jaar van mijn leven verloren geloof ik. Nog nooit gehad dit.
Echt hopelijk is er niks te zien geweest 

Hen wel geleerd om meer op logoās te letten, maar dan moet ik wel dus heel bewust erin stampen in wat voor auto iemand rijdt :ā)
Ze wilde het blijkbaar klein houden en alleen vieren met een select groepje mensen.