Ongemakkelijke momenten

Ik ga stuk!

1 like

Wow wat brutaal! Dubbel geluk dat de auto vol lag in dit geval dus. Wat een trut. Vraag me af waar ze haar fiets gelaten zou hebben.

5 likes

die is gek

1 like

Ik tegen andere man: "Je vader … "

Hij: “Dat is mijn vriend”

Ik: :no_mouth:

Hoe kan je je in hemelsnaam redden uit zo’n situatie? Oké, nooit vanuit gaan dat mannen vader en zoon zijn. Ik weet ook niet waarom ik het dacht, ik denk door het leeftijdverschil en omdat ik vaak denk te zien/weten wanneer twee mensen een stel zijn en bij deze twee mannen had ik het echt niet door. Zo ongemakkelijk!

48 likes

Mijn schoonvader is 75 en mijn schoonmoeder 55. Zij worden heel vaak voor vader en dochter aangezien. Maar bij deze misschien een troost: ze wéten zelf ook heus dat er een groot leeftijdsverschil is en vinden dat soort opmerkingen totaal niet vervelend :)!

OMG. Net bijna een hartaanval dat ik per ongeluk iemand ging videobellen en ik ineens mezelf zie in de verschrikkelijke staat waarin ik me nu verkeer. En whatsapp blijft ook gewoon doorbellen terwijl je op de home button of de knop aan de zijkant drukt :scream:

Toen kreeg ik instant zweethanden en kon ik mijn telefoon niet goed meer ontgrendelen en het lukte me bijna niet meer om whatsapp te openen en op de button in het scherm te drukken om te annuleren. :cold_sweat: Nu ben ik echter zo bang dat die persoon al soort van mee kon kijken door de camera. Weet je wel, van die complot theorieën van - hoe heet die YouTuber - waarin hij in een video gaat testen dat mensen elkaar al kunnen horen via de iphone voordat ze een gesprek hebben aangenomen zeg maar?

En toen videobelde die gast terug terwijl ik een appje aan het typen was naar hem. Help. Zag ik weer mijn vercrackte kop in beeld. Paniek. Weiger. Weiger. Weiger.

Pffoeeee. Ik heb weer een paar jaar van mijn leven verloren geloof ik. Nog nooit gehad dit.

Echt hopelijk is er niks te zien geweest :pray:

89 likes

Ja inderdaad, dat hoop ik ook bij die twee mannen. En zeker in hun geval zullen ze waarschijnlijk (jammer genoeg) veel vaker zulke dingen horen.

1 like

Ik zie mezelf hierin, niet in je verhaal, maar in je foto :joy:

1 like

Oke ik sta op een vriendin te wachten en ik weet dat ze een klein zwart autotje heeft maar verder…
Dus er stopt een klein zwart autotje maar ik ben zo scheel als de pest. Dus ik dacht ja roep mij maar als jij het bent anders sta ik voor lul.
Dus die deur gaat open en iemand roept iets en het klonk als mijn naam.
Dus ik roep " Haha dus jij bent het toch "
Was het dr niet oeps.

52 likes

Ik ben een keer 3x naar een verkeerde auto gelopen achter elkaar. En dan ook echt breed lachend en met een goeie pas erin met enige doel die auto. Elke keer kwam ik dichter bij de auto en dacht ik ‘nee dat is hem toch niet’ en dan droop ik weer af. Snap echt niet dat ik het 3x deed :’)

14 likes

Ik onthoud tegenwoordig kentekens, want ik kan gewoon niet in auto’s kijken. Vooral na het incident dat ik superenthousiast bij een random vent was ingestapt die dezelfde zilvergrijze bmw had als mijn vader. Zijn hoofd ook toen ik zei: ooo ik dacht dat je mijn vader was! Terwijl het een Antiliaanse man betrof en hij mijn tatta vader met bloempotkapsel wild zag zwaaien vanaf de stoep.

138 likes

Haha ik vind het wel slim, ik weet altijd alleen vaag een kleur. En vaak dan nog niet want dan is het van: ja de auto was blauw, maar wat voor tint blauw eigenlijk? :rofl: Hen wel geleerd om meer op logo’s te letten, maar dan moet ik wel dus heel bewust erin stampen in wat voor auto iemand rijdt :’)

Tijdens de eerste date met mijn vriend kwam hij me halen van het station met de auto. Hij had gezegd dat ‘ie in een rode auto reed, dus ik liep heel zelfverzekerd op zijn auto af. Trok de deur open en HERKENDE HEM NIET OFZ? Dus deed snel de deur weer dicht met: oh sorry verkeerde! En toen moest hij de deur weer open gooien en zeggen: ik ben het wel hoor! Hahah zo kut.

We zaten trouwens gewoon bij elkaar in de minor klas al een paar weken, dus ik wist echt wel hoe hij eruit zag!

165 likes

Zo is er ooit iemand bij mijn moeder ingestapt terwijl ik erachter stond van eh… dat is mijn moeder…

39 likes

Hahahaha :joy:

1 like

Haha zo ben ik een keer straal langs mijn vriend gelopen op het station terwijl we oogcontact hadden. Weet nog dat ik zelfs dacht oh wat een knappe jongen.

171 likes

Hahaha :rofl: zie het al helemaal voor me

ahh dit vind ik heel lief!

1 like

Gisteren iets ongemakkelijks gedaan. Ik was in de Hema en ik wilde afrekenen en er waren 2 zelfscankassa’s dacht ik. De één was bezet dus ik liep naar de andere. Ik vond al dat de scanner zo ver lag, maarja pakte 'm toch maar om m’n product te scannen. Vervolgens wil ik pinnen, maar het werkte niet. Komt er een minuut later de cassière aangelopen om af te rekenen, bleek het helemaal geen zelfscankassa te zijn en de cassière dacht dat ik te ongeduldig was en alvast begonnen was met afrekenen. :flushed:

274 likes

Ik bedenk me er ineens een van vorig jaar.

Ik ging met een vriendin naar een festival. Dat was toevallig bij haar zus in de buurt, dus zij was eerst langs haar zus gegaan. We hadden afgesproken dat ik naar dat huis zou komen, en we zouden vanaf daar samen vertrekken. Die zus ging ook binnenkort trouwen, en mijn vriendin had verteld dat ze het weekend daarvoor een jurk hadden uitgezocht.

Toen ik daar binnen kwam, zaten ze met een hele groep vriendinnen van de zus aan tafel. Ik kreeg wat te drinken aangeboden, ging er even bij zitten, ondertussen ging mijn vriendin haar spullen pakken. Ik zat daar een beetje awkward aan tafel met allemaal mensen die ik niet kende, dus om een praatje te maken zei ik: “Ik hoorde dat je een trouwjurk hebt gevonden”. Waarop die meiden allemaal reageren van “WAT GA JE TROUWEN?”. Het bleken allemaal vriendinnen van vroeger te zijn waar ze niet veel contact mee heeft, die dus ook bewust niet waren uitgenodigd of geïnformeerd. En toen moest die zus het heel awkward aan hun gaan uitleggen terwijl ik daar zat.

137 likes