Ongemakkelijke momenten

Hahaha ja of puur in de haast snel snel een mandje mee nemen :rofl:
Blij dat mijn ah dat soort dingen niet had.

1 like

In parijs ook. Voelde mij enorm bekeken en in de gaten gehouden. Ben ook zowel direct weer weggegaan.

Ik zou graag camouflagemandjes willen zien dat iedereen je met rust laat en dat je alleen mag afrekenen bij de zelfscankassa. :relaxed:

13 likes

De Mand your own business

Sorry ik ben op een redbull high sollicitatie brief spree en langzaam aan het sterven

93 likes

Veel te lang, moet korter

56 likes

Godver had dit vorige keer bij precies dezelfde chick echt damnnn
Eerst me proberen in te schrijven voor een nieuwsbrief zodat ik korting kreeg. Inloggen duurde lang want moest wachtwoord ergens vandaan halen, toen wilde die chick zien dat ik echt was ingeschreven maar ontving ik maar geen email. Toen kreeg ik een foutmelding blabla. Dit nam al minutenlang in beslag. Nou hehe, nieuwsbrief niet te zien maar ze wilde me wel korting geven.
Wil ik pinnen; saldo te laag. Gvd meen je. Oke dan op hoop van zegen maar 2 artikelen mee naar huis nemen in plaats van de 4 die ik wilde. Gelukkig was het saldo daar wel hoog genoeg voor.
Zo stom dat het nu weerrrr bij hetzelfde meisje gebeurde. Ik weet niet of ze mijn hoofd onthoudt maar ik hoop het niet.
Gelukkig stond er dit keer niemand achter me in de rij :’)

1 like

Haha ja saldo te laag vond ik vooral vroeger altijd kut. Ik had ook vaak geen idee wat er nog op stond maar ach kan de beste overkomen toch en ik denk dat ze er niet eens iets van vindt. Ik had een keer mn saldo te laag en als geluk bij een ongeluk had ik mn moeders pinpas in mn portemonnee want ik mocht een paar schoenen voor de winter uitzoeken. Toen voelde ik me heel cool dat ik kon zeggen ‘oh ik pak ff de andere pinpas’. Haha pff echt zo’n pubergedachte.

4 likes

Haha ik voelde me gewoon stom omdat het nu wéér bij haar gebeurde. En van mezelf. Dit keer heb ik wel nog geld, maar had het op mijn spaarrekening gezet en als ik dan in een winkel sta heb ik geen idee hoeveel geld ik heb/denk daar helemaal niet over na. Tot je denkt iets leuks te gaan kopen en dat kan dan niet.
Bankapp kan mijn crappy telefoon niet aan maar op zulke momenten wil ik altijd dat ik wel mijn saldo meteen kon checken en geld kon overmaken :’)
Helaas had ik geen tweede pasje mee hah

1 like

Ik ga niet meer op zondagochtend naar een bepaalde supermarkt omdat daar iedere keer een man is die ook boodschappen doet, die mij altijd aanspreekt en hele verhalen verteld. En al paar keer heeft geprobeerd om mij uit te vragen.

3 likes

Toen ik nog bij de rookworstenwinkel in een winkelcentrum werkte, was ik vaak samen met mijn collega’s aanspreekpunt voor oudere mensen. Vooral als je kassa stond was je de Sjaak. Prima, maar ik doe niet aan small talk dus ik zeg vaak alleen maar ‘Oooh’, ‘Jaahaa’, ‘Zozo’. Op goede dagen zei ik meer.
Komt er een vrouw aan de kassa. Ze was al een tijdje niet geweest. Haar zoon had een dochter gekregen. ‘Gefeliciteerd mevrouw.’ Ze was heel blij dat ze er soms op mocht passen. ‘Leuk zeg!’.
‘Ja en dan moet je de luier verschonen.’
‘Ja dat hoort erbij mevrouw.’
‘En dan zit je toch aan de billen en dat andere. Raar he.’
‘Oh.’
Toen bleef het stil en is mevrouw snel weggelopen.

Ok, lijkt niet ongemakkelijk, maar ik was 17 en ben een ongemakkelijk persoon van nature.

30 likes

Pff ja ik hou ook totaaal niet van random small talk tenzij je een klik hebt met een persoon. Maar van die oudere mensen die dan opeens een heel levensverhaal staan te vertellen terwijl er andere klanten aan het wachten zijn, hou oooop.

6 likes

Haha huh, vond ze het raar dat je bij het verschonen aan de billen ‘en dat andere’ van je kleinkind moet zitten?? :grinning: wtf

D’r vagijn

Haha ja dat deel snap ik, maar ik ben verbaasd dat ze dat raar vindt.

Ja ik ook en het dan zo aan een caissiere vertellen is wel too much :sweat_smile:

Het is niet zozeer een ongemakkelijk moment voor mij, maar ik was er wel bij betrokken. Ik reed op m’n scooter en vlak achter me reed ook een scooter. Hij wilde me inhalen, maar hij had z’n maximale snelheid bereikt, waardoor hij dus naast me bleef rijden. En echt lang ook, hij kwam gewoon niet voorbij me. En ik zag z’n struggle gewoon. Op een gegeven moment heb ik hem uit z’n lijden verlost, en ben ik maar langzamer gaan rijden.

107 likes

Toen ik net mn brommer had (25km) had ik deze situatie met een elektrische fiets :sweat_smile: heb ‘m daarna toch maar iets laten opvoeren haha!

6 likes

Ik ging net op goed geluk bij AH boodschappen doen (had nog geen geld overgezet). Het was €11.15 en het pinnen lukte niet omg. Gelukkig had ik €11 in mijn portemonnee zitten en kon ik die 15 ct pinnen. Was ook nog spannend of dat wel zou lukken :rofl:

5 likes

@ellegirltalk heeft geen mobiel bankieren, zo oldskool :sunglasses:

1 like

Oh dit lijkt me zo onhandig ook.
Ik check mijn saldo echt dagelijks, helemaal als ik ergens net gepind heb (ben ook echt zo’n neuroot die als de dood is dat ze geskimd wordt).

8 likes