Ze heeft het 2 dagen geleden nog gezegd in dit topic, dus niet zo heel raar dat je het weet dan toch
Nee had niet op mân laptop gezeten en was dat vergeten en dacht dat ik wel onder de âŹ11 zou blijven/dat er nog wel âŹ25 ofzo op mân rekening zou staan. Heb trouwens om me heen gekeken naar een pinautomaat gisteren na dat moment, zag er geen één. Nu later besef ik dat in die supermarkt een pinautomaat staat hmm.
Maar voordat ik nu een aankoop ga doen, ga ik wel ff mijn bankzaken regelen hoor. Dit drie maal in een paar dagen tijd zou wel erg zijn.
(Het was dus trouwens om mezelf te beschermen, zodat ik niet te veel geld uitgeef. Lukt alleen niet erg als ik nu weer geld van spaar moet halen :â) )
Ik scande gister mijn bonuskaart al terwijl de caissiĂšre nog bezig was met het scannen van iemand anders zijn boodschappen.
Zij: uhm volgens mij zijn dit nog boodschappen van iemand anders
Ik: oja
Het zal vast allemaal heel sneu zijn geweest voor die vrouw, maar hoe je het verteld kan ik niet anders dan lachen. Ik zie het al helemaal voor me. Ja ik weet het, ik ben gemeen.
Haha ik moest ook lachen, vooral om die vallende hotdog op die vrouw⊠Sorry
Ik vind het ook wel heel zonde van die hotdog. Die dingen zijn superlekker
Doet me denken aan een klant die ooit gevallen was. Het was totaal geen aardige man en hij was de heletijd aan het zeuren tegen mij, uiteindelijk kon ik m niet helpen. De man was nogal lomp en ook best wel obese. Hij liep naar de uitgang maar hij struikelde over de mat en viel soort van slow motion op de grond. Het was best zielig maar het zag er echt hilarisch uit. Vervolgend kon niemand m helpen opstaan omdat hij zo groot wasâŠ
Ik ga echt stuk om die hotdog, hoe kut ook dat je dan al op de grond ligt en je dan zoân hotdog in je smoel krijgt. Hahahah kan echt niet stoppen met lachen.
HĂ© dat Doet de mijne ook! En als ze goed rijp zijn en behoorlijk zacht dan bijt hij er een klein stukje af aan de bovenkant en (dit klinkt raar maar weet zo ff niet hoe ik het anders moet verwoorden) zuigt hij die kiwi zo leeg. Daarna eet hij alsnog de schil op.
Hij eet appels en peren ook met klokhuis en alles op, het steeltje net niet.
Ik ben dus echt sociaal incapabel als het over bezorgers gaat. Ik had laatst met een vriendin pizza besteld, en we zaten te wachten bij ons beneden totdat de bezorger kwam. We wonen in een groot gebouw met meerdere ingangen, maar wij zaten bij de âhoofdingangâ met schuifdeuren te wachten. We zagen de bezorger komen, dus we wilden naar buiten, maar de schuifdeuren hadden kuren en gingen niet open. Dus wij liepen naar de andere ingang, alleen heb je daar een sleutel voor nodig om weer terug naar binnen te kunnen. Ik hield die deur open, en die vriendin liep dus om om de bezorger te woord te staan.
Alleen bij hem waren de schuifdeuren dus wel open gegaan, dus hij stond binnen in onze hal, terwijl mijn vriendin aan het omlopen was en ik ergens buiten de deur aan het openhouden was. Ik had geen idee wat er aan de hand was, want ik stond buiten het zicht, maar de schuifdeuren gingen dus toen voor haar ook niet meer open. Zij stond dus buiten op haar pantoffels voor haar eigen deur waar ze niet in kon, terwijl de bezorger binnen stond en waarschijnlijk zijn leven overdacht.
Uiteindelijk gingen de schuifdeuren wel open voor haar en is alles goed gekomen. Maar toch.
Ik zat vanmorgen in de stiltecoupe in de trein en heb sinds kort van die draadloze oordopjes. Dus ik doe die oordopjes in en zet mn favo nummertje aan op Spotify. Maar ik hoorde niks, dus zette mn volume wat harder. Hoorde je Frans Bauer door die hele coupe WE HEBBEN GEEN CENTEN MAAR SPULLEN. Was ik dus mn Bluetooth vergeten aan te zetten
Ik zou gieren van het lachen haha waren de medepassagiers nors aan t kijken?
Hahaha nee viel mee gelukkig ik had het snel door dus kon het op tijd uit zetten. En we waren net een station uit, dus was sowieso beetje onrustig door in- en uitstappende mensen.
Hahaha ik schiet hardop in de lach!
Hahahahaha lijkt me zo awkward! Mân vader heeft dit een keer gehad in het vliegtuig. Hij had zân koptelefoon op en hoorde ook niks dus zette zân geluid heel hard, mân moeder kon mijn vader nog niet aanschieten of de vrouw in de stoel voor hem draaide zich al boos om met de vraag of hij oortjes in kon doen en dat hij een aso was
Hahaha dit zou ik echt komisch vinden als medereiziger
Wij zijn met zn vijven op werk harde muziek aan het draaien en chocolade aan het eten, komt er ineens een man binnen die een afspraak heeft met de baas van het pand. Maar de âhuisbaasâ is er niet en hoezo moet dat ook op ons kantoor? Maar die man bleef gewoon staan. Wij zaten echt zo van
Ik was mân nagels aan het lakken, en toen belde de pakketjes bezorger aan. Dus ik liep naar beneden, en hij wilde de pakketjes aangeven. Maar mân nagels waren natuurlijk nog niet droog. Dus ik stak mân armen uit en vroeg: kan je het erop leggen? Hij keek me super raar aan en dacht waarschijnlijk: wat is dit voor high class bitch. En toen zei ik: ik ben mân nagels aan het lakken haha. Hij keek me nog steeds raar aan.
Ik deed laatst een pakketje op de post. Had online al een verzend label gekocht dus ik stond bij die balie en verspreek mezelf: âik heb al een verzend lepelâ
Die vrouw achter de balie ging gewoon door en had het waarschijnlijk niet gehoord maar ik maakte het vet ongemakkelijk door hardop te zeggen: ânou wat zeg ik nou? Verzend LEPEL? HIHAHO. Nou volgens mij ben ik nog niet helemaal wakker. Ja het is al middag maarja de kinderen wilde niet slapen gisteravond en ik ben super moe joh, niet te doen.â
Nou die vrouw was allang klaar met alles en kijkt me heel droog aan terwijl ik maar door ratel over hoe slecht de kinderen wel niet geslapen hebben. Toen ik eindelijk mân mond hield zei ze: âhier is je verzendbewijs. Dan ga ik nu die klant even helpenâ
Ik wilde dit in een reflex dubbel liken, maar dat kan nietđ
Zo kut als je 1. door de mand valt qua stiekem op je telefoon en 2. daarmee de hele zaal ergert en 3. het daarna nog een keer gebeurtđ