Foto? 
Mijn oom (met wie ik geen hechte vertrouwensband heb naast dat we familie zijn en een keer per jaar praten op verjaardagen) stuurde gisteren een linkje door naar de petitie om anticonceptiemiddelen gratis te maken. Neem aan dat ie dat naar veel mensen stuurt, gewoon voor de goede zaak, helemaal prima. Dus ik reageerde enthousiast: âen tampons en maandverband ook
â doelend op de campagne van laatst. Krijg ik net een linkje naar een artikel over de menstruatiecup, dat het hem niet aangaat maar of ik dit wel eens heb overwogen. Eeeh dat ga ik je inderdaad niet aan je neus hangen, dus heb maar een beetje zakelijk gereageerd dat ik het meer op maatschappelijk niveau bedoelde 
Ahhh hahah ik vind het ergens ook wel lief van me
Niemand gaat dit toppen deze week:
Ik zat te schijten op werk en was vergeten de deur dicht te doen en toen opende de conciërge hem.
Manmanman het enige waar ik blij mee ben, is dat ik de conciĂ«rge erg graag mag en ik niet aan het vegen was. Ik zat daar gewoon in mân kakhouding, dus hij kon niet bij mân gaten naar binnen kijken ofzo
Het gesprek daarna was ook priceless. Heb hem sindsdien niet meer op school gezien. Traumatized for life?
Haha shit, heb mezelf versproken!
Ik had er laatst weer één op werk. Moest een collega (die ik al paar jaar ken) van een andere afdeling inwerken op onze. Nou prima. De collega in kwestie is een goede 15 jaar ouder dan ik, niet dat dit wat uitmaakt, maar voelde me daardoor al beetje in een gekke positie dat ik de âleermeesterâ was en zij de âstagiairâ. Maar goed, hele middag alles uitgelegd, geduldig alle vragen beantwoord, tips gegeven enzovoort. Op het einde, toen we beiden vrij waren, stonden we op en zegt zij: âJa bedankt he! Vond het heel leerzaamâ. Ze maakte daarbij zoân handgebaar waarbij dâr arm was uitgestoken en haar hand half open hing. Ik DACHT dus dat ik ze me een hand wilde geven en dacht: beetje gek want ken je al heel lang maar prima joh! Doen we! Dus ik hand teruggeven: âgraag gedaan!â.
Vervolgens kijkt ze me wat bevreemd aan, doet een halfslachtige poging de hand te schudden maar laat me vervolgens weer hangen en zegt keihard: âHAHAHA IK WOU JE GEEN HAND GEVEN HOOR MAAR BEDANKTâ.
Echt waarom ook nog benoemen, ze gaf me (naar mijn idee) zoân duidelijke voorzet⊠Schud me dan gewoon de hand. Maar nee, halve poging en ook nog keihard Ă©n hardop benoemen dat het niet het plan was. 
Ik had vandaag ook zoân typisch ongemakkelijk moment op mân werk. Een student van mij zei: âis goed mevrouw, doeiâ en liep weg, maar ik dacht heel even dat ze me een fijne dag wenste (terwijl ik gewoon hoorde wat ze zei?), waarop ik riep âDankje, jij ook!â
En toen maakte ik het erger door er achteraan te roepen dat ik dacht dat ze me een fijne dag wenste
waardoor zij ook weer ongemakkelijk moest lachen.
Samenvatting
Door dit verhaal moest ik weer denken aan deze
Ook hoe je het schrijft dat het overal zit hoor ik gewoon in de stem van die man, oooooh het zit overal, op de tv, op de vissen hahaha
Ja
Ik moet weer enorm lachen haha tranen met tuiten
Ik had een saaie dag dus thanks.
Als die vent die tv ziet en dan âJezus Christus Solomonâ 

offtopic
Mijn favo stukje is als de âjaâ overgaat in een âoh neeâ en dan âneeâ en hij dat potje weggooit. En dan op het einde bijna moet janken maar dan toch weer JA! helemaal blij
Hahahaha deze was ik vergeten. Op de vissen 
Dit is echt genoeg reden om je kind toch maar geen Solomon te noemen. Als je dan toch een keer boos moet worden klinkt echt alles zo kut
Hahaha ik zou dat dan weer juist doen na dit filmpje
Ik zit te proesten in de trein 
" Nee lieverd dat zijn geen poezen dat zijn gemuteerde ratten"
Een gestoffeerde worst
eerder veredelde ratten
Nam net tijdens het koken (risotto met oa rode wijn) een lekkere slok zo uit de fles toen ik zag dat mijn buurman stond te roken op zijn balkon en hier vol uitzicht op had, haha, god wat lachte hij schaapachtig naar me