Vers ongemakkelijk moment: ik zat net in de snackbar op mijn bestelling te wachten en ondertussen op het forum.
Op een gegeven moment kwamen er twee mensen tegelijk binnen die met elkaar in gesprek waren of raakten. Ik sloot me een beetje daarvoor af, want ik was de post hierboven aan het typen en als ik schrijf kan ik niet naar andere dingen luisteren. Na een tijdje leek er wat commotie te ontstaan en toen hoorde ik iemand ineens zeggen: ‘Ze ziet het niet.’ Dus ik kijk op van mijn telefoon en zie de snackbarmeneer staan met mijn bestelling. Het gepraat wat ik hoorde was dus niet een gesprek tussen twee andere klanten, maar die man die volgens mij al twee minuten tegen mij aan het zeggen was: ‘mevrouw, uw bestelling is klaar. Mevrouw. Mevrouw, hallo?’
Ik heb hem dus blijkbaar heel lang genegeerd terwijl ik als een zombie naar mijn telefoon aan het staren was.
Superonbeleefd en ik haat het altijd als andere mensen zo op hun telefoon gefixeerd zijn😢
Nu kan ik dus nooit meer naar die snackbar, wat opzich wel goed nieuws is voor mijn gezondheid en figuur😑
TLDR; over twee maanden heb ik maat 36.