Ongemakkelijke momenten

Tijdens de eerste date met mijn vriend kwam hij me halen van het station met de auto. Hij had gezegd dat ‘ie in een rode auto reed, dus ik liep heel zelfverzekerd op zijn auto af. Trok de deur open en HERKENDE HEM NIET OFZ? Dus deed snel de deur weer dicht met: oh sorry verkeerde! En toen moest hij de deur weer open gooien en zeggen: ik ben het wel hoor! Hahah zo kut.

We zaten trouwens gewoon bij elkaar in de minor klas al een paar weken, dus ik wist echt wel hoe hij eruit zag!

165 likes

Zo is er ooit iemand bij mijn moeder ingestapt terwijl ik erachter stond van eh… dat is mijn moeder…

39 likes

Hahahaha :joy:

1 like

Haha zo ben ik een keer straal langs mijn vriend gelopen op het station terwijl we oogcontact hadden. Weet nog dat ik zelfs dacht oh wat een knappe jongen.

171 likes

Hahaha :rofl: zie het al helemaal voor me

ahh dit vind ik heel lief!

1 like

Gisteren iets ongemakkelijks gedaan. Ik was in de Hema en ik wilde afrekenen en er waren 2 zelfscankassa’s dacht ik. De één was bezet dus ik liep naar de andere. Ik vond al dat de scanner zo ver lag, maarja pakte 'm toch maar om m’n product te scannen. Vervolgens wil ik pinnen, maar het werkte niet. Komt er een minuut later de cassière aangelopen om af te rekenen, bleek het helemaal geen zelfscankassa te zijn en de cassière dacht dat ik te ongeduldig was en alvast begonnen was met afrekenen. :flushed:

274 likes

Ik bedenk me er ineens een van vorig jaar.

Ik ging met een vriendin naar een festival. Dat was toevallig bij haar zus in de buurt, dus zij was eerst langs haar zus gegaan. We hadden afgesproken dat ik naar dat huis zou komen, en we zouden vanaf daar samen vertrekken. Die zus ging ook binnenkort trouwen, en mijn vriendin had verteld dat ze het weekend daarvoor een jurk hadden uitgezocht.

Toen ik daar binnen kwam, zaten ze met een hele groep vriendinnen van de zus aan tafel. Ik kreeg wat te drinken aangeboden, ging er even bij zitten, ondertussen ging mijn vriendin haar spullen pakken. Ik zat daar een beetje awkward aan tafel met allemaal mensen die ik niet kende, dus om een praatje te maken zei ik: “Ik hoorde dat je een trouwjurk hebt gevonden”. Waarop die meiden allemaal reageren van “WAT GA JE TROUWEN?”. Het bleken allemaal vriendinnen van vroeger te zijn waar ze niet veel contact mee heeft, die dus ook bewust niet waren uitgenodigd of geïnformeerd. En toen moest die zus het heel awkward aan hun gaan uitleggen terwijl ik daar zat.

137 likes

Aaaw, dan voel je je echt wel even kut! Maar ook wel een beetje vreemd dat dat huis vol met ’ vriendinnen’ zat en werkelijk niemand er iets vanaf wist :rofl:

17 likes

Ik moest mijn auto wegbrengen voor een kleine beurt maar wel bij de dealer. Heb zelf een vw up van al een tijd oud. Niet de nieuwste auto meer maar wel nieuw gekocht en altijd dealer onderhouden. Na de kleine service beurt haal ik de auto weer op en zie op de parkeerplaats alle auto’s heel netjes gewassen staan en mijn auto helemaal niet gewassen. In mijn hoofd had ik al een hele redenatie bedacht dat ze mijn Upje niet tof genoeg vonden om te wassen en was eigenlijk al behoorlijk pissig. Ik geef dus bij de dealer best wel assertief aan dat ik toch wel behoorlijk jammer vindt dat ik veel geld betaal voor een relatief simpele service beurt en het slechte service vind dat mijn auto niet gewassen is. Krijg ik meteen als antwoord; ja sorry mevrouw dat snappen we, de jongen die dat normaal doet is naar huis want zijn moeder is overleden. Ja toen voelde ik mij behoorlijk lullig.

33 likes

Ik had op een andere locatie gewerkt en moest nog even langs mijn eigen kantoor voor ik naar huis ging. In de hal duurde het even voordat ik naar binnen kon. Ik stond er verder niet bij stil, want we hebben dubbele schuifdeuren en als het koud is, gaan de tweede deuren pas open als de eerste gesloten zijn. Toen ik naar binnen kon, kwam er gelijk een mevrouw van de security naar me toe met de vraag of ik wel een pasje had. Ik enigszins beledigd: ‘Eh, ik werk hier…’ Toen ik verder wilde lopen, vroeg ze het nogmaals. Irritatie bereikt: ‘Ja, ik werk hier en dit is mijn pas.’

De vrouw: ‘Ja, na half 5 gaan de deuren niet meer automatisch open, maar je kunt ze dan wel met je pasje openen.’

Omg, ze wilde alleen maar helpen en had blijkbaar ook de deuren voor me opengedaan, terwijl ik alweer dacht dat ze me voor een of andere puber aanzag, die onterecht naar binnen wilde…

22 likes

Dat had ik dus ook niet verwacht :sweat_smile: Ze wilde het blijkbaar klein houden en alleen vieren met een select groepje mensen.

2 likes

Het is weer zover: mijn maandelijkse beschamende moment met onopgemerkt scheten proberen te laten op werk.

Dit keer was het 16.30 en de school was best leeg. Geen leerling of collega te bekennen en m’n darmen begonnen echt op te spelen. Ik zat lekker in m’n administratie en mijn eigen lokaal was veilig en verlaten.

Ik dacht dat ik daar wel even zachtjes wat windjes eruit kon persen. Dat ging goed, MAAR ZE STONKEN. ZE STONKEN ZO ERG. Ik walgde van mezelf en wilde het raam opengooien. Precies op het moment dat ik dat raam open, staan er drie leerlingen voor mijn deur.

Die gewoon de deur openden, binnenliepen, en…in een ranzige hel terechtkwamen. SORRY VOOR DE STANK GUYS.

Wel tof van ze dat ze er niks over zeiden, want het meurde écht heel heel erg. Denk: eieren gemengd met vuilnisbelt.

Ik moet echt leren gewoon naar de wc of desnoods het opslaghok te lopen als ik dit voel opkomen. Maar nee: trap telkens in dezelfde val.

35 likes

Je kunt doen alsof het juist van buiten kwam. Als er leerlingen zijn doe ik altijd net alsof het een van hen was (ik ga er geen aanwijzen ofzo, maar kijk een beetje vies sniffend rond).

23 likes

Dit is nóg briljanter

1 like

Ik zat deze week met een collega en haar vriend ergens wat te drinken. Komt een vrouw die mijn collega en ik allebei kennen bij ons aan tafel zitten. Vraagt ze aan mijn collega of dat haar vriend is en mijn collega zegt ja. Zegt die vrouw: nou, dan maak je wel héle goede foto’s zeg!! (Stilte) Zo ziet hij er op jullie gezamenlijke foto’s echt niet uit!! (Langere stilte) Ja sorry hoor, maar op die foto’s zie je er gewoon normaal uit

25 likes

W.t.f.

Hoe zijn mensen zo? Hoe?! So many questions

Nou ik ben dus in Singapore (waar de halve bevolking al met mondkapjes loopt) maar merkte in het vliegtuig al dat ik last begon te krijgen van mijn keel. 2 dagen later is dat dus een lichte verkoudheid geworden en af en toe moet ik dus wel flink hoesten of ff mijn neus ophalen. Durf gewoon op straat/in de metro niet te hoesten omdat ik bang ben dat mensen van me wegrennen haha. Zit ik hier met een rood aangelopen kop mijn hoest in te houden, en in de metro/op de stations mag je ook niet drinken :weary:

6 likes

Werkt ook goed in een volle kroeg! Beetje vies om je heen kijken, liefst naar een man. Niemand die jou verdenkt.

3 likes

Dit is echt mijn expertise.

3 likes