Ongemakkelijke momenten

Ik spoel tampons altijd door de plee als ik ergens kom waar geen prullenbak staat. Ga dr echt niet mee lopen leuren hoor :joy:

13 likes

M’n neefje had een vriendinnetje over de vloer (14 jaar of zo) en die had de tampon door de wc gespoeld waardoor die verstopt was geraakt: 140 euro om te fixen. Tante zat echt te twijfelen of ze de rekening door moest sturen naar dat meisje.

3 likes

Ik kwam op het werk een keer in de wc en toen vond ik een wc vol bloed met een drijvende tampon. :sob::sob:

2 likes

Ik spoelde vroeger altijd de tampon door de wc :scream: ik wist oprecht niet dat dat niet kon. Mijn moeder en zus deden het ook. Maar voordat ik allemaal boze reacties krijg, ik spoel ze niet meer door hoor.

6 likes

Iewww. Die heeft gewoon Staan dansen en zwaaien met die tampon.:face_vomiting:

2 likes

Ik had laatst m’n broertjes diplomauitreiking van de middelbare school (we gingen naar dezelfde, maar we schelen 7 jaar dus de laatste keer dat ik daar was, was met m’n eigen uitreiking 7 jaar geleden). Na de uitreiking ging ik even een drankje met hem halen en we liepen langs een paar docenten van hem en van wie ik toevallig ook les had vroeger.
Dus m’n broertje zegt vet random tegen 1 van die 3 “jaaa zij heeft ook les van u gehad, weet u dat nog?” en die vrouw zo van “ja dat is echt heel lang geleden, zijn jullie een stel?”. Super awkward en m’n broertje zei daarna echt vet droog uhhh dit is m’n zus en die andere twee docenten die keken haar ook echt zoooo raar aan

51 likes

Ik heb sinds dat ik ongesteld ben altijd tampons door de wc gespoeld. Oeps.

6 likes

ik krijg deja vu’s. wie maakt een poll???

6 likes

Ik ook. Of moeten we naar het biechttopic?

1 like

Er zijn meer opties dan alleen tampons en maandverband he.

1 like

Goh, ik ga eens vragen waarom mijn vriend een prullenbakje op de wc heeft. De eerste keer dat ik bij hem was, was ik ongesteld dus ik was er blij mee haha. Maar wat hij er zelf in doet??! Wc-rollen gaan bij het oud papier…

1 like

Maar wat is er mis met in een servetje rollen en in de keuken ofzo in de prullenbak mieteren.

4 likes

ligt een beetje aan de indeling van het huis en bij wie je op bezoek bent/welke gelegenheid, maar ik zou het best ongemakkelijk vinden om met een prop in m’n hand langs alle mensen te moeten lopen en het vervolgens in de keuken weg te gooien

22 likes

Ongemakkelijk! :redface:

Ohja ik heb daar zelf niet zon problemen mee. Het is iets natuurlijks dus ik zie geen reden om me er voor te schamen. Ik zou me eerder schamen als mn tampon de wc verstopt of boven komt drijven ofzo.

Als je geen wc op je toilet hebt, heb je dan nog wel een prullenbak nodig?

Sorry kon het niet laten

25 likes

Verschonen? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Hehe ik noem dat altijd herkurken. Verschonen klinkt voor babies.

13 likes

En het dan vergeten ofzo haha, en er dus pas na een jaar achter komen dat er een tampon in zit.

6 likes

Wij hebben thuis niet eens een prullenbakje, ook kut

1 like