Ongemakkelijke momenten

offtopic

Mijn favo stukje is als de ‘ja’ overgaat in een ‘oh nee’ en dan ‘nee’ en hij dat potje weggooit. En dan op het einde bijna moet janken maar dan toch weer JA! helemaal blij

15 likes

Hahahaha deze was ik vergeten. Op de vissen :smile:

1 like

Dit is echt genoeg reden om je kind toch maar geen Solomon te noemen. Als je dan toch een keer boos moet worden klinkt echt alles zo kut

9 likes

Hahaha ik zou dat dan weer juist doen na dit filmpje

Ik zit te proesten in de trein :joy:

1 like

" Nee lieverd dat zijn geen poezen dat zijn gemuteerde ratten"

39 likes

Een gestoffeerde worst

4 likes

eerder veredelde ratten

3 likes

Nam net tijdens het koken (risotto met oa rode wijn) een lekkere slok zo uit de fles toen ik zag dat mijn buurman stond te roken op zijn balkon en hier vol uitzicht op had, haha, god wat lachte hij schaapachtig naar me :grimacing::grimacing::grimacing:

51 likes

haha love dit. misschien lachte hij schaapachtig naar je omdat hij zich verbonden met je voelde door z’n sigaretje

1 like

Haha als in twee verslaafden onder elkaar? :scream:

5 likes

Hahah nou meer van samen even genieten van iets wat ‘slecht’ is!

3 likes

Ik zat vrijdag op de trein toen er een eindeloze rits kinderen door het gangpad kwam. Ze bleven op een bepaald moment staan, en ik verzuchte toen per ongeluk iets te luid tegen mijn collega: ‘ik hoop niet dat ze hier blijven staan’

Ik ben vervolgens 5 minuten lang heel verontwaardigd aangestaard door twee achtjarigen.

46 likes

Vandaag wilde ik wegfietsen, maar ik had er niet op gerekend dat er nog harde windvlagen waren. Ik stapte op de fiets, blaast de wind me ineens zo hard omver dat ik half val voor een overvolle bushalte. Ik heb de mensen die daar stonden, maar niet aangekeken en ben snel weggefietst😅 Nu alleen wel een schaafwond aan de binnenkant van m’n hand en op m’n knie, verder gelukkig niks.

5 likes

Au, sterkte!

1 like

Had haast vanmorgen want moest dochter naar school brengen en daarna zoontje naar de peuterspeelzaal (die zit in een ander dorp). Dus: haasten. Bij de psz was nergens parkeer plek, dus ik reed snel naar een andere plek waar ik wel lege plaatsen zag.
Komt er een vent boos aangestampt: ‘of ik wel wist dat ik hier niet mocht parkeren’.

Achteraf gezien stonden er rond de appartementen allemaal hoge hekken, reden er graafmachines een stuk verderop en weet ik dat die huizen al een tijd leeg staan omdat ze gesloopt gaan worden. Heb ik dus m’n auto proberen te parkeren tussen al die huizen in :joy: Maar er stonden rond de parkeerplaats echt nergens hekken ofzo, wist ik veel. Heb het in m’n haast gewoon niet gezien :woman_shrugging:t2::joy:

13 likes

Omg neee. Ik mag een dagje meelopen met een online magazine dat ik echt suuper leuk vind dus ik reageerde heel enthousiast maar mn mail verzond niet, dus ik dacht ik stuur hem nog een keer. Verzond weer niet, dus nog een keer. Gelukt.

Mailt die vrouw terug: waarom stuur je drie verschillende mails?

Kon wel door de grond zakken pff

57 likes

Hahah omg dat ze dat ook stuurt als reactie :joy:

35 likes

Ik werk als docent in het VO en ben ook mentor. Afgelopen week hebben we ouderavonden gehad en heb ik ook gesproken met de moeder van een van mijn mentorleerlingen omdat deze leerling zich heel vervelend gedraagt tijdens de lessen (denk: storend gedrag, pestgedrag, grote mond naar docenten enz.). Het was best een moeizaam gesprek, want deze moeder legt heel veel schuld buiten haar kind en kind gedraagt zich ook extreem anders als moeder erbij is, maargoed, uiteindelijk tot een aantal afspraken gekomen mbt gedrag in de lessen waar iedereen achter stond.
Nu heb ik die leerling alweer een paar keer gezien sinds het gesprek en gemerkt dat er niks is veranderd aan het gedrag. En ik weet dat ik nu eigenlijk die moeder moet bellen om dat terug te koppelen en te vragen of ze het nogmaals met haar kind wil bespreken en dat ik dat op school dan ook zal doen. Maar ik zie daar echt tegenop😭 Die ouderavond was al superongemakkelijk, en dan moet ik nu weer zo’n gevecht tegen de bierkaai gaan leveren, want ik weet gewoon dat deze leerling thuis andere dingen vertelt en geloofd wordt.
Alsof ik in mijn eigen tijd geen leukere dingen te doen zou hebben dan ouders van leerlingen bellen met verzonnen klachten😑

10 likes

Ik was een paar dagen weg en was vergeten mijn wekker uit te zetten. Nu zat ik net in de woonkamer en had een van huisgenoten het erover dat hij mijn wekker uit heeft gezet. Kom ik in mijn kamer LIGT MIJN KNALROZE VIBO NOG BIJ MIJN WASTAFEL. Ik had het alleen maar afgespoeld maar nog niet schoongemaakt. Omg nu weet ik niet of hij dat heeft gezien. Dat hoor ik vanzelf wel weer… :joy:

10 likes