Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet omschrijven, maar vriend is heel enthousiast over bijzondere staten, dictaturen, Afrikaanse landen waarin veel verschillende stammen samenleven, onbekende vlaggen, etc. Hij wordt helemaal gelukkig als hij ergens een bizarre vlag ziet en hij weet waarvan het is, enzo, helemaal zo van “WEET JE WAAR DIE VLAG VAN IS? VAN ESWATINI, HOE KUN JE DAT NOU NIET WETEN!!!”.
Vanochtend waren we bij de Lidl in onze buurt, toen we een grote zwarte auto de parkeerplaats in zagen rijden, met een bijzonder kentekenbord. Mijn vriend herkende het direct als het kentekenbord van een ambassade, en na een vlugge googlezoektocht bleek hij van de Noord-Koreaanse ambassade te zijn. Er stapten twee vrouwen uit en nou, mijn vriend leek net een hyperactief kind dat zijn tekenfilmheld in levende lijve was tegengekomen, ofzo! Vorig jaar zijn we Elijah Wood in een restaurant tegengekomen en dat was hier echt heeelemaal niks bij. Hij keek gefascineerd naar de vrouwen alsof het aliens waren en (het ongemakkelijke moment!!!) vroeg me om een foto te maken van hem voor de auto, maar om dan wel te doen alsof ik een selfie aan het maken was, zodat dat niet duidelijk zou zijn. Stond ik daar als een pannekoek te poseren voor de Lidl, terwijl ik mijn ogenschijnlijk idiote vriend voor de auto van Noord-Koreanen vastlegde. 
P.S. We hebben ook een foto van alleen de auto, in het geval iemand hier ook maar een deel van de voldoening van mijn vriend uit zou kunnen halen: