Ongemakkelijke momenten

Omg. Ik woon al ruim 12 jaar niet meer thuis, maar ik ben een paar dagen bij m’n ouders. Het is nu 2 uur ‘s nachts en ik kom er net achter dat mijn vader “staand” plast, omdat ik de badkamer binnenviel. Maar dan staand op zijn knieën. Naakt.

104 likes

image

39 likes

Zo rende ik ongeveer naar buiten :smile:

3 likes

Omg mijn ex moest dit ook bij zijn exvriendin thuis. Hij was 2 meter lang en het spetterde teveel bij staand plassen😂

1 like

Maar dat zit toch helemaal niet chill.

Hahahahah ik moet hier zo hard om lachen. Wat een gezicht zou dat zijn geweest. @Soy.peor maar je zit ook niet, je knielt :ghost:. Ik zit op dit moment op de wc en dacht ik ga dat ook uitproberen maarja heb helemaal geen piemel.

8 likes

Ooooh knielend dat verklaard een hoop hahaha. Ik dacht met zn knieen naast de wc. Maar dan moet je wel of langw benen of lange piel hebben.

4 likes

Lekker met je blote knieën op de harde tegels haha. Het is toch veel makkelijker om te gaan zitten dan? :rofl:

6 likes

M’n vader voelde vanochtend ook nog ff de behoefte om het uit te leggen :smile: ‘wat moet jij geschrokken zijn, je vader in z’n blote reet op z’n knieën voor de wc!’ Hahaha. :see_no_evil:

Ik snap ook niet waarom je niet gaat zitten, of is de bril dan te klein?

46 likes

Laat ie z’n piel dan op de bril rusten ofzo? :joy:

8 likes

Maar als hij moet poepen moet je toch ook zitten? Lijkt me geen verschil met zittend plassen als man? Haha ik moet nog steeds lachen :’)

2 likes

HAHAHA alsof je de tuinslang even ergens in legt om een badje te vullen.

75 likes

Ik liet net in de hema een tester flacon foundation kapot vallen, dus ik naar een medewerker om te zeggen dat ik hem had laten vallen en mijn excuses aan te bieden. Keek nog of ik niet op mezelf gemorst had, dacht van niet.
Doe ik thuis mijn schoenen uit (enkellaarsjes), zit de hele achterkant van mijn schoenen onder de foundation en ook beetje op mijn broek.
Daar heb ik het halve winkelcentrum mee doorgelopen. Hopelijk zit het niet op mijn autostoel :frowning:

4 likes

Haha, had ik ook eens, maar met iets oogschaduwachtigs uit de Hema. Paar winkels verder ontdekte ik ineens dat de mouw van mijn jas onder de felblauwe glittersmurrie zat.

In de Hema al een paar keer bijna iets ‘gestolen’ uit de make-uphoek nadat het bleef haken in mijn sjaal. Beware of the wimper- en wenkbrauwborstels. Duurt soms een paar rayons voor ik door heb dat er 3 van die ondingen aan mij kleven.

6 likes

Een vriendin heeft een keer een potje nagellak laten vallen. Dus zij een medewerker aanspreken en sorry zeggen. Die medewerker helemaal “ohh nee geen probleem! Zo opgeruimd”. Dus ze lopen naar de plaats delict… “Oh… het is rood…”

Er zit nog steeds een wazige vlek op de vloer bij die hema. :sweat_smile:

81 likes

Ik wilde iets filmen bij een bioscoop, maar uitgerekend op dat moment is een kinderfilm afgelopen. Dus ik snel naar beneden gaan, stap ik ineens in een vet dikke plas?? Echt tot aan mijn enkels, had ik ook totaal niet verwacht.

Toen raakte ik in paniek want koud, wilde ik wegrennen, trap ik niet alleen een flinke plens water tegen mijn benen aan, maar ook vol in het gezicht van een kind dat daar vlakbij stond. Waarom ben ik zo.

Nu moet ik ook nog terug met 2 natte voeten, 1 been die tot mijn knie nat is en een flinke dosis schaamte

31 likes

Ik was met mijn broertje snacks aan het halen om mee te nemen naar onze ouders, toen ik een heel mooi krukje zag staan. Mijn broertje en ik hebben het graag over poepgewoontes met elkaar, dus ik loop heel enthousiast in het drankschap naar hem toe: “CULINO (mijn bijnaam voor hem, het betekent “kleine bil”) IK HEB EEN FANTASTISCH POEPKRUKJE GEVONDEN!!!”. Alleen was dat mijn broertje helemaal niet, maar een vrouw van middelbare leeftijd(!?!). Ik schrok zó van mijn eigen fout dat ik niets heb weten te zeggen, haar straal heb genegeerd en weg ben gelopen. :+1:

100 likes

Ik wil het niet nog ongemakkelijker maken maar veel mannen krijgen een stijve als ze nodig moeten plassen, wat 's nachts vaak het geval is. Dan is zittend plassen heel lastig.

6 likes

Serieus? :astonished: Nooit geweten!

Mn vriend zegt dat dat bij hem in elk geval onzin is.