Ongemakkelijke momenten

ohhh ik herinner me dit nog zo goed, ik heb zo zo hard gelachen hierom. Kwam echt mn lachstuip niet meer uit, lig nu weer te grinniken hahah

3 likes

Ja, maar die heeft al even online gestaan.
Voor hun privacy plaats ik hem liever niet nog een keer. Sorry :kissing_heart:

@Baratheon dat zeggen we inderdaad nu ook steeds :joy:

Edit: ik kan de foto nog wel een keer plaatsen maar ik heb hierbij de eerste naam door gekrast. Dus je ziet de lijst in de vorige post :blush:

2 likes

Misschien dachten anderen dat er ‘Sofie’ stond en hebben ze daarom niets gezegd? :thinking:

In elk geval een memorabel cadeautje! :rofl:

1 like

Ben aan het bijlezen. Moest hier zo hard om lachen haha. Wat heb je uiteindelijk gereageerd?

Hahaha ik denk dat ik toch liever dat had gehad dan een slinger aan slappe piemels :joy:

@anon86562306 Ohhh haha :joy: ik was serieus helemaal vergeten dat ik dit al een keer had gedeeld in het verleden.

Hahaha ik zag er ook meteen de piemel in ja. Miss domme vraag, maar waarom eigenlijk veiligheidsspelden?

1 like

Daar maakte je vroeger luiers mee vast

Edit: dus ik denk dat het daarom een soort baby symbool (?) is

1 like

Ik ga stuk :joy: :joy: :joy:

1 like

@Rapsody Er zat idd de gedachtegang achter die @Lort beschrijft :joy:

Hahaha nee ik zag ook veiligheidsspelden.

1 like

Ik heb echt moeten zoeken naar piemels

3 likes

Ik ben er niet teveel op ingegaan en heb iets gestuurd van ‘hahaha, nee, sorry!’

Hij is er later irl ook nog op teruggekomen (in een meeting met iemand anders erbij, hihahooo) maar ben er toen verder heel nuchter onder gebleven. Vond dat wel awkward.

Verkeerde topic?

2 likes

Oef een film die we kijken moet mij denken aan dit prachtig ongemakkelijk moment. ik ging ooit eens uit met een jongen. Hij lijkt sprekend op Jeroen van Koningsbrugge. Tijdens onze derde date zei hij al dat hij van mij hield en dat hij zijn hele leven een muur om zijn hart heeft gehad en dat ik die nu langzaam afbreek.

Ik ben totaal niet geschikt voor dit soort dingen dus mijn reactie was volgens mij ook iets van; aawh wat lief.

6 likes

Past wel mooi bij de slappe piemels slinger van @Otzi :sweat_smile:

1 like

Ik werk bij een bakker en was vrijdag aan het werk. ‘S middags kwam een vrouw de winkel in en vroeg om bruin brood.
Ik: “Sorry mevrouw, maar ik heb helemaal geen brood meer! Ze zijn allemaal aan het hamsteren en nemen wel 6 broden tegelijk mee. Echt bizar”
Vrouw: “Dan wil ik wel graag bestellen voor morgen”
Ik: “Helemaal goed. Hoeveel had u willen hebben?”
Vrouw: “
6”
Ik: “
OkĂ© :face_with_hand_over_mouth:”

178 likes

We zaten net te eten met mijn ouders, zusje en vriend. M’n vriend maakte een sarcastische opmerking over mij dus ik wilde z’n lepel vla in z’n gezicht duwen. De lepel schoot alleen weg en alles kwam op z’n trui. Zegt ie: HEE! Zo zag jouw pyjamashirt er laatst ook uit! En in plaats van daar droog op te reageren zoals ik normaal doe, zodat het op een grapje lijkt, schoot ik tot huilen aan toe in de lach waardoor wel duidelijk was dat het echt waar is :sob::sob::sob:

119 likes

Hahahaa hier moest ik echt hardop van lachen

2 likes

Ik was net lekker een sinaasappelcake aan het bakken, Ronnie Flex aan het luisteren en ik zat echt in een goede flow te bakken en te dansen, tot ik met mijn vingers knipte op het ritme van de muziek en een dikke druppel sinaasappelsap recht in mijn oog spoot. :woozy_face: Ik ben in lockdown bij mijn ouders met mijn broertje en zusje (die ook al jarenlang het huis uit is), die me natuurlijk net kwamen storen terwijl ik met keiharde muziek huilend de cake af stond te maken, haha. Echt elke fucking keer dat ik mezelf een beetje voel word ik herinnerd aan hoe cringe ik ben. :weary:

51 likes

Sorry, ik moest hard om je verhaal lachen dus ik vertelde het m’n vriend. Hij: “euhm
Ik hoop dat het plassen was” :zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face:

2 likes