Ongemakkelijke momenten

Ik neem aan dat een longvirus niet in urine zit.

3 likes

Nee als je het op die manier zegt klinkt het wel logischer en aannemelijk inderdaad. (Maar nog steeds geloof ik dat het alleen via de longen verspreidt wordt, dus via neus en mond)

1 like

Hahahaha
Ik volg de plaatselijke wijkagent op twitter. Hij had een keer een foto van zulke flessen op twitter gezet met de vraag “Wie weet wat dit is” :joy:
Ik had er een keer een artikel over gelezen dus wist waar die flessen voor waren.
Hij dacht zeker een geweldige drugsvondst ofzo gedaan te worden :joy::joy: is sowieso een beetje sensatiebeluste agent dus dit was wel lachen

52 likes

@Kurisu Hahahaha ik heb hier ook hardop om moeten lachen :joy:

Ik moest doorverbinden naar een collega en zijn naam kwam al in beeld, maar de telefoon ging nog wel over, dus ik zei iets tegen mijn collega naast mij over zijn naam en iets wat daarop rijmt (niets ergs gelukkig). Ik krijg hem aan de lijn en hij zegt: “Ik hoorde je iets zeggen over mijn naam”
 We moesten beiden erom lachen en ik heb mijn excuses aangeboden, maar lekker gĂȘnant weer.

6 likes

In de groepsapp van mijn werk (horeca, is nu dicht).

Collega 1: Ik kom na dit hele gedoe helaas niet meer terug werken hier, vond het gezellig, bedankt, etc.
Collega 2: Oh jammer, heb je ander werk gevonden?
Collega 1: Nee ben ontslagen.

krekelgeluid

124 likes

Ja en nu is het ook zo pijnlijk stil haha

Nou je kan toch even zeggen dat het kut is haha, niks zeggen is nog kutter

17 likes

Ja heb je zeker gelijk in!

@captaincheesecake ja ik wilde ook zeggen van heb jij dan ook niks gezegd?
In plaats van ongemakkelijk vind ik het vooral onaardig, als niemand reageert op zo’n bericht.

3 likes

Ik had al op haar eerste bericht gereageerd met jammer, het was gezellig om met je samen te werken. Vind het dan meer iets voor de collega die vroeg of ze ander werk had om dan iets te zeggen. Maar snap wat jullie bedoelen, dus heb nu ook gezegd dat ik het vervelend voor haar vind dat ze ontslagen is.

10 likes

Bij ons als iemand zegt ander werk te te hebben in de groepsapp van werk merk je ook dat mensen het lastig vinden om er op te reageren. Maar als een iemand eenmaal het voortouw neemt, volgt de rest ook met berichtjes.
Denk dat mensen bang zijn om iets verkeerds te zeggen of zich geen houding weten te geven.

2 likes

Ja denk ook dat dat meespeelt! Want toen ze zei niet meer te komen werken waren er meerdere mensen die meteen zeiden dat ze het jammer vonden en hoopten dat ze nog een keer langskwam enzo. Maar toen er gevraagd werd of ze wat anders had en ze dus vertelde dat ze ontslagen was, denk ik inderdaad dat mensen dan niet zo goed weten wat ze daarop moeten reageren (had ik dus ook een beetje).

Bij mijn kinderen in de klas is dus een video chat zodat de kinderen elkaar zien etc nu was dat aan de gang en ik had al even snel het huis opgeruimd en ook wat flessen wijn snel opgeruimd dus mijn zoon was aan de beurt en zegt ja het is een beetje een teringbende en mijn moeder is vet vaak boos op mij

En mijn dochter loopt opeens langs met een speelgoed mandje met " boodschappen " met ja hoor 2 lege flessen wijn er in

:sob:

167 likes

Hahaha hardop lachen

1 like

Niet zozeer ongemakkelijk voor mij (wel grappig)maar eerder voor een collega.
Gisteren vertelde collega R. aan ons team dat collega H. afgelopen zaterdag jarig was geweest. Ik belde H. op een gegeven moment voor iets anders maar feliciteerde hem eerst nog en zei: ja je collega R. zei dat je jarig bent geweest. H. zei: oh, hij heeft mij niet gefeliciteerd :sweat_smile:.

66 likes

Ik loop 's ochtends rond 9:00 uur vaak in m’n string over de gang van de slaapkamer naar de badkamer en kledingkamer.
Ik kom er net pas achter dat de thuiswerkplek van onze buurman tegenover onze overloop zit, recht voor het raam. Wij hebben daar lange ramen zonder raambekleding dus hij kijkt waarschijnlijk elke ochtend zo op 3 meter afstand tegen mijn billen aan. :star_struck: :cold_sweat:

45 likes

Ahhw zo sneu voor die man. Dat tie dan weer op zn werk zit en dan denkt “Oh hey het is 8 uur :smirk:” en dan op kijkt van zn scherm en dan tegen het voorhoofd van zn collega aan kijkt

21 likes

Jaaaaaa ik heb dit ook! Dacht altijd dat ik de enige idioot was, fijn om te weten dat ik een medestander heb!

1 like

Mijn moeder, die computerfobisch is, met één vinger tikt en niet aan sociale media doet: “Mora, mag ik op jouw facebook kijken naar een pagina?”

Ik: “Ja tuurlijk, tik maar in!”

Mijn computer:
Screenshot 2020-03-31 at 13.46.00

:upside_down_face:

171 likes