Er wordt hier sinds de scholen dicht zijn elke dag door kind met oma geknutseld via skype. Gaat daarom nogal hard met de knutselspullen, dus ik bedacht vanmorgen de voorraad maar weer even aan te vullen. Dus, samen met kind op de fiets naar Pipoos. Een winkel waar ik echt nooit kom omdat ik me een beetje geintimideerd voel door al dat gehobby. Maargoed, kind laadt een shitload aan spul in het mandje en bij het afrekenen probeer ik nog beetje een praatje aan te knopen, over dat al dat geknutsel thuis zo gezellig is. Gesprek was al een beetje ongemakkelijk, maar daarna overtrof ik mezelf echt. Kassadame vroeg me of ik punten spaarde, waarop ik antwoord: âhaha oh god nee zeker niet zeg, ik denk dat ik hier nooit meer komâ. Die verbijsterde blik op het gezicht van de kassadame was natuurlijk terecht, en ik was zo perplex van mijn eigen arrogantie dat ik me omdraaide en de winkel uitliep zonder nog iets te zeggen.
Maximale cringe om mezelf.

Wat een verhaal joh.
. Ik ben best wel benieuwd waarom hij dacht dat dit wel een oke idee wasâŠ
hopelijk voelde ze zich niet ongemakkelijk
ik had gehoopt omdat het zo kort was dat het niet binnen zou komen bij hem. Wel dus, belde hij mij weer terugâ:joy: