Ongemakkelijke momenten

Nou jongens, ik kreeg net de ononderdrukbare drang om de handstand tegen een mooie boom aan te doen, wat resulteerde in met mijn blote borsten en 12 onderkinnen over mijn vermoedelijke paarse hoofd heen oog in oog staan met de bejaarde buurman van mijn ouders.

204 likes

Hahahahahhahahaha

Hoe reageerde hij?

Eigenlijk precies zo:

Gelukkig is er niet gepraat, het duurde maar een halve seconde en ik heb die hele man in 10 jaar dat ik in dat huis heb gewoond maar een paar keer gezien, dus ik ga zijn bestaan gewoon negeren. We hebben allemaal al 10 dagen geen contact met de buitenwereld, dus ik denk dat er wel begrip is voor een beetje bizar gedrag, hoopik.

58 likes

Okay ik heb net de site bekeken en het filmpje gezien maar wat doen ze met jouw plas dat andere vrouwen helpt zwanger te worden??? Moet het ze inspireren ofzo

9 likes

ah ik ben blind

Mooi initiatief is dit toch!

Hahahaha sorry maar ik ga echt stuk hier om. No offence maar ik vind het gewoon een heel lief idee.

72 likes

Hahaha ik heb ook iets te hard om mezelf gelachen, ik snapte het gewoon niet. Krijg je een flesje urine van een zwangere vrouw: “kijk zo moet het!!”

27 likes

Ik neem aan dat een longvirus niet in urine zit.

3 likes

Nee als je het op die manier zegt klinkt het wel logischer en aannemelijk inderdaad. (Maar nog steeds geloof ik dat het alleen via de longen verspreidt wordt, dus via neus en mond)

1 like

Hahahaha
Ik volg de plaatselijke wijkagent op twitter. Hij had een keer een foto van zulke flessen op twitter gezet met de vraag “Wie weet wat dit is” :joy:
Ik had er een keer een artikel over gelezen dus wist waar die flessen voor waren.
Hij dacht zeker een geweldige drugsvondst ofzo gedaan te worden :joy::joy: is sowieso een beetje sensatiebeluste agent dus dit was wel lachen

52 likes

@Kurisu Hahahaha ik heb hier ook hardop om moeten lachen :joy:

Ik moest doorverbinden naar een collega en zijn naam kwam al in beeld, maar de telefoon ging nog wel over, dus ik zei iets tegen mijn collega naast mij over zijn naam en iets wat daarop rijmt (niets ergs gelukkig). Ik krijg hem aan de lijn en hij zegt: “Ik hoorde je iets zeggen over mijn naam”
 We moesten beiden erom lachen en ik heb mijn excuses aangeboden, maar lekker gĂȘnant weer.

6 likes

In de groepsapp van mijn werk (horeca, is nu dicht).

Collega 1: Ik kom na dit hele gedoe helaas niet meer terug werken hier, vond het gezellig, bedankt, etc.
Collega 2: Oh jammer, heb je ander werk gevonden?
Collega 1: Nee ben ontslagen.

krekelgeluid

124 likes

Ja en nu is het ook zo pijnlijk stil haha

Nou je kan toch even zeggen dat het kut is haha, niks zeggen is nog kutter

17 likes

Ja heb je zeker gelijk in!

@captaincheesecake ja ik wilde ook zeggen van heb jij dan ook niks gezegd?
In plaats van ongemakkelijk vind ik het vooral onaardig, als niemand reageert op zo’n bericht.

3 likes

Ik had al op haar eerste bericht gereageerd met jammer, het was gezellig om met je samen te werken. Vind het dan meer iets voor de collega die vroeg of ze ander werk had om dan iets te zeggen. Maar snap wat jullie bedoelen, dus heb nu ook gezegd dat ik het vervelend voor haar vind dat ze ontslagen is.

10 likes

Bij ons als iemand zegt ander werk te te hebben in de groepsapp van werk merk je ook dat mensen het lastig vinden om er op te reageren. Maar als een iemand eenmaal het voortouw neemt, volgt de rest ook met berichtjes.
Denk dat mensen bang zijn om iets verkeerds te zeggen of zich geen houding weten te geven.

2 likes