Wat zegt hij?
De moeder van een cliënt is kunstenares maar wel een bijzonder iemand, nou is kunst altijd een kwestie van persoonlijke smaak maar zij maakt blijkbaar hele kinderlijke tekeningen en noemt zichzelf een talent
Dus ik zag een schilderij was even vergeten dat ze kunstenares was, het was vrij kinderlijk getekend dus ik zeg wat schattig heeft naam dochter (8) dat gemaakt
Zegt ze nee heb ik onlangs zelf gemaakt
Lul je daar maar eens uit
Ik was gister via mijn ipad aan het skypen met collegaâs maar het wilde niet lukken. Ik zei HEEL zachtjes, beetje mompelend, wat een gekut. En blijkbaar hoorde iedereen dat heel duidelijk? Ah wat zeg jij nou?! Hahaha, wat ik niet snap want het was echt heel zacht .
Ik was aan het Skypen met een collega en haar mobiel viel om en ik riep âik val ooohhooomâ. Omdat mijn beeld zo langs naar het plafond draaide. Hahaha.
O oop vergeten te antwoorden! Niks extreems ofzo, alleen hij gaat op Ă©lke story net iets te diep in en haalt dan ââinside jokesââ (echt van die keer per halfjaar dat we elkaar gezien hebben + de keren dat ik meewas toen mijn vriend!!! zijn wijsheidstanden eruit liet halen) aan. Ik heb een minuut geleden een story geplaatst over mijn fucking ongesteldheidskrampen en ik zie dat ik er nu al een antwoord op hem van hem. /
Ik ga denk ik mijn storyâs voor hem verbergen tot ik weer herenigd ben met mijn vriend.
Er wordt hier sinds de scholen dicht zijn elke dag door kind met oma geknutseld via skype. Gaat daarom nogal hard met de knutselspullen, dus ik bedacht vanmorgen de voorraad maar weer even aan te vullen. Dus, samen met kind op de fiets naar Pipoos. Een winkel waar ik echt nooit kom omdat ik me een beetje geintimideerd voel door al dat gehobby. Maargoed, kind laadt een shitload aan spul in het mandje en bij het afrekenen probeer ik nog beetje een praatje aan te knopen, over dat al dat geknutsel thuis zo gezellig is. Gesprek was al een beetje ongemakkelijk, maar daarna overtrof ik mezelf echt. Kassadame vroeg me of ik punten spaarde, waarop ik antwoord: âhaha oh god nee zeker niet zeg, ik denk dat ik hier nooit meer komâ. Die verbijsterde blik op het gezicht van de kassadame was natuurlijk terecht, en ik was zo perplex van mijn eigen arrogantie dat ik me omdraaide en de winkel uitliep zonder nog iets te zeggen.
Maximale cringe om mezelf.
Okeee hier kom ik op terug, ik ben echt dom en heb in plaats van mijn storyâs voor hem verborgen hĂ©m gemute. Hij wederom ingegaan op de story die ik gisterochtend plaatste, zelfs met semizwoele spraakberichtjes ~omdat hij aan het trainen was~ waar ik niet op heb geantwoord (hiervoor antwoordde ik wel vriendelijk/afstandelijk/âgrappigâ op een totaal niet flirterige manier), en op een gegeven moment begon hij zelfs over dat hij een dochtertje heeft van 2,5 en ~ik hoop dat het je niet afschrikt~. Dude, je bent mijn tandarts, nee? Waarom zou het me afschrikken dat je een kind hebt? Ongemakkelijkheid is reeeal.
Ik zou toch even snel laten weten dat je geen interesse hebt (of dat je een vriend hebt, maar dat zou niet eens moeten). Anders gaat deze ongemakkelijkheid nog lang duren ben ik bang
Is hij eigenlijk vrijgezel?
En van jou leeftijd of veel ouder?
Ik geloof dat hij vrijgezel is (maar wie weeet!!!, ik heb echt 0 interesse getoond in zijn privĂ©leven en zijn account is vrij professioneel) en ik denk zoân 15 jaar ouder dan ik, rond de 40!
Wat erg, en wat moet het ongemakkelijk zijn als je daar ooit weer eens heen moet. (Gewoon voor je tanden dan)
âNee ik ga niet opzoek naar een andere tandarts omdat je een kind hebtâ.
Ik zou, zoals @ellegirltalk al zegt, echt even duidelijk maken dat je niet geĂŻnteresseerd bentâŠ
Is het niet zo dat je als tandarts geen relatie mag hebben met een patient van je?
Ik vraag me ook echt af hoe vaak hij dit al geprobeerd heeft bij andere patiënten
Is hij niet in de war met een Tinder match of zo?? Staan er selfies op je insta? Wat een verhaal joh.
Ik ben sowieso niet van plan om nog bij hem terug te komen, ik heb gelukkig tot nu toe ook nooit zorgen ofzo nodig gehad dus een praktijk met fijne mondhygiënisten vind ik vast ook elders!
Ik denk niet dat dit ergens gemeld kan worden, sowieso: de praktijk is van hem en het is niet alsof hij me dickpics gestuurd heeft ofzo, ik geef hem het voordeel van de twijfel en ga ervan uit dat hij dacht dat er een bepaalde vibe was, we zijn beiden volwassen en het is Instagram. Professioneel is het zĂ©ker niet en het is ook heel ongemakkelijk, maar ik heb totaal geen zin in drama, dus ik heb mijn storyâs eindelijk voor hem geblokkeerd en zijn account gelimiteerd (zijn dmâs worden gefilterd waardoor ik ze niet in mijn inbox krijg, hij krijgt niet te zien wanneer ik ze gelezen heb en sowieso niet of ik online ben, etc), en over een paar dagen gooi ik hem uit mijn volgerslijst.
@anon22402465, mijn hele insta is fotoâs van mijn oudersâ tuin, in mijn storyâs post ik voornamelijk eten en muziekjes enzo, ik heb wel 1 selfie op mijn profiel maar ik denk niet dat het daarom overkomt als Tinder???
O ja, natuurlijk heb ik op zijn berichtje over zijn dochtertje geantwoord dat het me natuurlijk niet afschrikt als mijn tandarts een kind heeft!
Nee ik bedoel dat hij iemand tegenkwam op Tinder en die nu verwart met jou? Geen idee hoor, brainstorm. Als het ongewenst is, kort en duidelijk zijn. Ongemakkelijk is t zeker!
Een chille nieuwe tandarts vinden leek mij ingewikkelder, maar zie dat @anon28710462 dat inderdaad toch maar gaat doen.
Jammer voor ons âvermaakâ wel . Ik ben best wel benieuwd waarom hij dacht dat dit wel een oke idee wasâŠ
Nou ik heb ook een knaller.
Mijn vriend en ik werken voor hetzelfde bedrijf en hebben een call met de hele afdeling (100+ deelnemers). We waren nog maar net op tijd ingebeld. Mân vriend kwam net uit de douche en zegt: âNiet de camera aanzetten hoor, want ik heb geen kleren aanâ. Ik stond netjes op mute en zonder camera, maar hij was zelf ook ingebeld en had zelf dus zijn microfoon niet gemute. Waarop de host van het overleg zei: "kan iedereen even muten, want dat van naam hoorde ik!
AAAAHHH
We hebben sinds de zomer nieuwe buren naast ons wonen (dus eigenlijk niet heel nieuw meer), maar ik had ze nog nooit echt gesproken. Belde vandaag de buurvrouw netjes aan met de mededeling dat ze per ongeluk het balletje in onze tuin hadden gegooid. Zeg ik met mn stomme hoofd:âOh geeft niks hoor, je mag hem rustig pakken!â
dus laat ik haar vet ongemakkelijk een tuin in gaan die ze niet kent om een balletje te pakken, besefte echt pas later dat het netter was geweest om hem zelf over de schutting te gooien hopelijk voelde ze zich niet ongemakkelijk