Ja denk ook dat dat meespeelt! Want toen ze zei niet meer te komen werken waren er meerdere mensen die meteen zeiden dat ze het jammer vonden en hoopten dat ze nog een keer langskwam enzo. Maar toen er gevraagd werd of ze wat anders had en ze dus vertelde dat ze ontslagen was, denk ik inderdaad dat mensen dan niet zo goed weten wat ze daarop moeten reageren (had ik dus ook een beetje).
Bij mijn kinderen in de klas is dus een video chat zodat de kinderen elkaar zien etc nu was dat aan de gang en ik had al even snel het huis opgeruimd en ook wat flessen wijn snel opgeruimd dus mijn zoon was aan de beurt en zegt ja het is een beetje een teringbende en mijn moeder is vet vaak boos op mij
En mijn dochter loopt opeens langs met een speelgoed mandje met " boodschappen " met ja hoor 2 lege flessen wijn er in
Hahaha hardop lachen
Niet zozeer ongemakkelijk voor mij (wel grappig)maar eerder voor een collega.
Gisteren vertelde collega R. aan ons team dat collega H. afgelopen zaterdag jarig was geweest. Ik belde H. op een gegeven moment voor iets anders maar feliciteerde hem eerst nog en zei: ja je collega R. zei dat je jarig bent geweest. H. zei: oh, hij heeft mij niet gefeliciteerd .
Ik loop 's ochtends rond 9:00 uur vaak in m’n string over de gang van de slaapkamer naar de badkamer en kledingkamer.
Ik kom er net pas achter dat de thuiswerkplek van onze buurman tegenover onze overloop zit, recht voor het raam. Wij hebben daar lange ramen zonder raambekleding dus hij kijkt waarschijnlijk elke ochtend zo op 3 meter afstand tegen mijn billen aan.
Ahhw zo sneu voor die man. Dat tie dan weer op zn werk zit en dan denkt “Oh hey het is 8 uur ” en dan op kijkt van zn scherm en dan tegen het voorhoofd van zn collega aan kijkt…
Jaaaaaa ik heb dit ook! Dacht altijd dat ik de enige idioot was, fijn om te weten dat ik een medestander heb!
Mijn moeder, die computerfobisch is, met één vinger tikt en niet aan sociale media doet: “Mora, mag ik op jouw facebook kijken naar een pagina?”
Ik: “Ja tuurlijk, tik maar in!”
Mijn computer:
Gelukkig is ze computer fobisch en valt het haar of niet op of je kunt haar vast met droge ogen wijsmaken dat het een google suggestie is
Haha jaaa ik denk niet dat ze erbij stil heeft gestaan, maar dat superlangzaame getik met één vinger f-a-c-e… en ik zo:
Ik werk al 4 weken thuis. Al die tijd hebben we altijd alleen geskyped met audio. En vanmiddag wilde iemand IN-EENS met video Skypen. De ene na de andere collega kwam in beeld en ik was me in paniek aan het afvragen of het beter was om te liegen dat ik de camera niet aan kreeg of om me heel snel om te kleden.
Ik zat namelijk prinsheerlijk ongedoucht in mijn badjas. Top. Ik heb tijdens de call ergens een vieze stinkende trui uit de badkamer gevist, het eerste dat ik kon vinden en realiseerde me daarna dat ik in mijn onderbroek stond en dat ik niet wist wat de hoek van de camera was. Dus weer uit mijn call om snel iets te zoeken waardoor ik wat bedekter was. Ik heb me buiten beeld naast de laptop staan aankleden. Microfoon ben ik vergeten uit te zetten, dus geen idee of men mijn heen-en-weer geloop en gedoe met kleding kon horen.
Binnen de minuut was ik ook zover dat ik mijn camera aan kon zetten en liet nonchalant vallen dat mijn webcam nogal fanatiek afgeplakt was, terwijl ik rook dat de trui die ik had aangeschoten écht in de wasmand thuishoorde…
Inmiddels heb ik een schone aan.
Hahaha omg, hardop gieren! Ik had godzijdank alleen een interne struggle.
Die met dat naar wc gaan snap ik echt niet, ik bedoel; gaan plassen terwijl je mic aanstaat is al gedurfd want je hoort plas kletteren en doortrekken. Maar dat ze nu aan het praten is, iemand moet lachen en dat ze dan alsnog gaat vragen “Wat gebeurt er??!” Alsof je dat niet kan bedenken als jij degene bent die zijn broek op de knieën heeft
Wel blij voor die man dat hij in ieder geval nog een onderbroek aan had en er niet nog minutenlang in ging staan graaien
Hahahahaha hilarisch.
Er was ook al een vrouw die de gehele video call een aardappel was, omdat ze filters had gedownload en ze wist niet hoe ze die uit moest zetten.
Misschien ben ik te zuur hoor maar ik ga er bij dit soort berichten altijd al vanuit dat het in scene is gezet om viral te gaan.
Ja ik geloof dit ook niet hoor. Hoezo krijg je dat aardappelfilter wel aan maar niet meer uit. Ik kon het ook nog niet eens vinden in Zoom. Maar ligt vast aan mijn zoekskills
Ik lach hier al 10 minuten om😂
Hahaha onze overburen (appartementen op tweede verdieping) lopen ook heel vaak thuis naakt rond. Heb hen allebei al heel vaak naakt gezien, maar goed zij ons dus ook. We hebben ook allebei geen gordijnen. In mijn hoofd hadden we helemaal een soort stilzwijgende overeenkomst waarin we allemaal lekker naakt kunnen lopen en dat prima vinden. Werd er laatst een pakketje voor mij bij hun bezorgd, stond ik daar aan de deur: “Hoi!! Er is een pakje voor mij hier, de buurvrouw”. Waarop zij me echt doods aankeek en heel droog vroeg: waar woon je dan? Blijkt zij echt geen enkel idee te hebben van ons bestaan hahaha.
Weet niet of ik dit geloof, maar het kan wel. Mijn schoonmoeder had het vorige week ook (geen aardappel maar een ander filter).
Na die ene Italiaanse priester of pastoor bij wie dit een paar weken geleden gebeurde zie ik dit ineens heel vaak " gebeuren". Ehm, alriiiighy thennn