Ongemakkelijke momenten

In de tweet zelf staat dat het Microsoft Teams is.

1 like

Oh ja dat bedoelde ik ook! Was in de war met Zoom

Hahaha, wat een heerlijk verhaal. You made my day :joy:

1 like

Ík geloofde van die priester ook echt helemaal niets.

1 like

Ik vind dit er ook wel nep uitzien, hij loopt een beetje door de kamer de niksen en gaat aan z’n lont krabben, vind het eruit zien alsof het in scùne is gezet haha.

1 like

Ik herinnerde me opeens hoe ik één van mijn beste vrienden leerde kennen: we waren op de verjaardag van een gemeenschappelijke vriend toen ik hem keihard hoorde boeren en “Wauw!” zei, waarop hij geschrokken antwoordde dat het een ~interne boer~ was en het onmogelijk was dat ik dat gehoord had!1! Kind had tot zijn twintigste keihard binnenmonds lopen boeren, denkend dat dat heel attent van hem was. :woman_facepalming:t2:

59 likes

Vandaag belde een collega die thuiswerkte mij op toen ik op kantoor zat, om even te kletsen. Ze vroeg: “wat doe je nu?” en toen zei ik (met een raar stemmetje): “Ik zit te werrekeeee, schat” en net op dat moment kwam een collega binnen om wat te vragen en toen schrok ik en toen zei hij heel ongemakkelijk “ik kom zo wel terug”.
Het klinkt nu niet zo raar misschien maar het was echt even ongemakkelijk :joy:

39 likes

Mijn tandarts* slidet in mijn dm’s. :fearful: Ik vind dit echt ongemakkelijkkk want die man heeft me de afgelopen drie jaar altijd met mijn vriend gezien, maar omdat ik voor de lockdown bij mijn ouders ben ingetrokken lijkt het vast alsof ik nu single ben ofzo? Pls make it stop, ik heb in 25 jaar 5 verschillende tandartsen gehad en hij is echt the one voor mijn gebit.

*Hij heeft een openbaar informatief profiel over tanden enzo, met 7k volgers en waarop hij zelf ook meer dan duizend profielen volgt, het is niet alsof ik zijn privéprofiel heb toegevoegd!

46 likes

Wat zegt hij?

4 likes

De moeder van een cliënt is kunstenares maar wel een bijzonder iemand, nou is kunst altijd een kwestie van persoonlijke smaak maar zij maakt blijkbaar hele kinderlijke tekeningen en noemt zichzelf een talent
Dus ik zag een schilderij was even vergeten dat ze kunstenares was, het was vrij kinderlijk getekend dus ik zeg wat schattig heeft naam dochter (8) dat gemaakt
Zegt ze nee heb ik onlangs zelf gemaakt

Lul je daar maar eens uit

127 likes

Ik was gister via mijn ipad aan het skypen met collega’s maar het wilde niet lukken. Ik zei HEEL zachtjes, beetje mompelend, wat een gekut. En blijkbaar hoorde iedereen dat heel duidelijk? Ah wat zeg jij nou?! Hahaha, wat ik niet snap want het was echt heel zacht :laughing:.

22 likes

Ik was aan het Skypen met een collega en haar mobiel viel om en ik riep ‘ik val ooohhooom’. Omdat mijn beeld zo langs naar het plafond draaide. Hahaha.

27 likes

O oop vergeten te antwoorden! Niks extreems ofzo, alleen hij gaat op Ă©lke story net iets te diep in en haalt dan ““inside jokes”” (echt van die keer per halfjaar dat we elkaar gezien hebben + de keren dat ik meewas toen mijn vriend!!! zijn wijsheidstanden eruit liet halen) aan. Ik heb een minuut geleden een story geplaatst over mijn fucking ongesteldheidskrampen en ik zie dat ik er nu al een antwoord op hem van hem. :joy:/ :cry: Ik ga denk ik mijn story’s voor hem verbergen tot ik weer herenigd ben met mijn vriend.

5 likes

Er wordt hier sinds de scholen dicht zijn elke dag door kind met oma geknutseld via skype. Gaat daarom nogal hard met de knutselspullen, dus ik bedacht vanmorgen de voorraad maar weer even aan te vullen. Dus, samen met kind op de fiets naar Pipoos. Een winkel waar ik echt nooit kom omdat ik me een beetje geintimideerd voel door al dat gehobby. Maargoed, kind laadt een shitload aan spul in het mandje en bij het afrekenen probeer ik nog beetje een praatje aan te knopen, over dat al dat geknutsel thuis zo gezellig is. Gesprek was al een beetje ongemakkelijk, maar daarna overtrof ik mezelf echt. Kassadame vroeg me of ik punten spaarde, waarop ik antwoord: “haha oh god nee zeker niet zeg, ik denk dat ik hier nooit meer kom”. Die verbijsterde blik op het gezicht van de kassadame was natuurlijk terecht, en ik was zo perplex van mijn eigen arrogantie dat ik me omdraaide en de winkel uitliep zonder nog iets te zeggen.

Maximale cringe om mezelf.

157 likes

Okeee hier kom ik op terug, ik ben echt dom en heb in plaats van mijn story’s voor hem verborgen hĂ©m gemute. Hij wederom ingegaan op de story die ik gisterochtend plaatste, zelfs met semizwoele spraakberichtjes ~omdat hij aan het trainen was~ waar ik niet op heb geantwoord (hiervoor antwoordde ik wel vriendelijk/afstandelijk/“grappig” op een totaal niet flirterige manier), en op een gegeven moment begon hij zelfs over dat hij een dochtertje heeft van 2,5 en ~ik hoop dat het je niet afschrikt~. Dude, je bent mijn tandarts, nee? Waarom zou het me afschrikken dat je een kind hebt? Ongemakkelijkheid is reeeal.

49 likes

Ik zou toch even snel laten weten dat je geen interesse hebt (of dat je een vriend hebt, maar dat zou niet eens moeten). Anders gaat deze ongemakkelijkheid nog lang duren ben ik bang :stuck_out_tongue:

9 likes

Is hij eigenlijk vrijgezel?
En van jou leeftijd of veel ouder?

Ik geloof dat hij vrijgezel is (maar wie weeet!!!, ik heb echt 0 interesse getoond in zijn privĂ©leven en zijn account is vrij professioneel) en ik denk zo’n 15 jaar ouder dan ik, rond de 40!

1 like

Wat erg, en wat moet het ongemakkelijk zijn als je daar ooit weer eens heen moet. (Gewoon voor je tanden dan)

2 likes

“Nee ik ga niet opzoek naar een andere tandarts omdat je een kind hebt”.
Ik zou, zoals @ellegirltalk al zegt, echt even duidelijk maken dat je niet geïnteresseerd bent

24 likes