Is het niet zo dat je als tandarts geen relatie mag hebben met een patient van je?
Ik vraag me ook echt af hoe vaak hij dit al geprobeerd heeft bij andere patiënten
Is hij niet in de war met een Tinder match of zo?? Staan er selfies op je insta? Wat een verhaal joh.
Ik ben sowieso niet van plan om nog bij hem terug te komen, ik heb gelukkig tot nu toe ook nooit zorgen ofzo nodig gehad dus een praktijk met fijne mondhygiënisten vind ik vast ook elders!
Ik denk niet dat dit ergens gemeld kan worden, sowieso: de praktijk is van hem en het is niet alsof hij me dickpics gestuurd heeft ofzo, ik geef hem het voordeel van de twijfel en ga ervan uit dat hij dacht dat er een bepaalde vibe was, we zijn beiden volwassen en het is Instagram. Professioneel is het zĂ©ker niet en het is ook heel ongemakkelijk, maar ik heb totaal geen zin in drama, dus ik heb mijn storyâs eindelijk voor hem geblokkeerd en zijn account gelimiteerd (zijn dmâs worden gefilterd waardoor ik ze niet in mijn inbox krijg, hij krijgt niet te zien wanneer ik ze gelezen heb en sowieso niet of ik online ben, etc), en over een paar dagen gooi ik hem uit mijn volgerslijst.
@anon22402465, mijn hele insta is fotoâs van mijn oudersâ tuin, in mijn storyâs post ik voornamelijk eten en muziekjes enzo, ik heb wel 1 selfie op mijn profiel maar ik denk niet dat het daarom overkomt als Tinder???
O ja, natuurlijk heb ik op zijn berichtje over zijn dochtertje geantwoord dat het me natuurlijk niet afschrikt als mijn tandarts een kind heeft!
Nee ik bedoel dat hij iemand tegenkwam op Tinder en die nu verwart met jou? Geen idee hoor, brainstorm. Als het ongewenst is, kort en duidelijk zijn. Ongemakkelijk is t zeker!
Een chille nieuwe tandarts vinden leek mij ingewikkelder, maar zie dat @anon28710462 dat inderdaad toch maar gaat doen.
Jammer voor ons âvermaakâ wel . Ik ben best wel benieuwd waarom hij dacht dat dit wel een oke idee wasâŠ
Nou ik heb ook een knaller.
Mijn vriend en ik werken voor hetzelfde bedrijf en hebben een call met de hele afdeling (100+ deelnemers). We waren nog maar net op tijd ingebeld. Mân vriend kwam net uit de douche en zegt: âNiet de camera aanzetten hoor, want ik heb geen kleren aanâ. Ik stond netjes op mute en zonder camera, maar hij was zelf ook ingebeld en had zelf dus zijn microfoon niet gemute. Waarop de host van het overleg zei: "kan iedereen even muten, want dat van naam hoorde ik!
AAAAHHH
We hebben sinds de zomer nieuwe buren naast ons wonen (dus eigenlijk niet heel nieuw meer), maar ik had ze nog nooit echt gesproken. Belde vandaag de buurvrouw netjes aan met de mededeling dat ze per ongeluk het balletje in onze tuin hadden gegooid. Zeg ik met mn stomme hoofd:âOh geeft niks hoor, je mag hem rustig pakken!â
dus laat ik haar vet ongemakkelijk een tuin in gaan die ze niet kent om een balletje te pakken, besefte echt pas later dat het netter was geweest om hem zelf over de schutting te gooien hopelijk voelde ze zich niet ongemakkelijk
Ik werd net gebeld door een recruiter, en wilde na het gesprek zijn nummer opslaan, maar mijn telefoon werkte niet mee. Toen hadden mijn telefoon en ik een spelletje van bellen en weer ophangen. Is die recruiter dus meerdere keren gebeld ik had gehoopt omdat het zo kort was dat het niet binnen zou komen bij hem. Wel dus, belde hij mij weer terugâ:joy:
Ik had even kort overleg via whatsapp met een van de twee eigenaresses van het bedrijf waar ik voor werk. Heb haar twee keer gezien in het echt.
Ik was ondertussen met mijn vriend in gesprek, en aangezien ik niet kan multitasken stuur ik op het eind:
Fijne avond nog
Ik zeg, OMG ik heb gewoon een kusje en een hartje gestuurd. Wat erg! Kreeg gewoon de slappe lach, maar ze was al aan het typen. En toen kreeg ik Fijne avond terug met ook een hartje en een kusje.
Haha, voel me zo ongemakkelijk. Maar goed!!
Haha geweldig
Zo heb ik ooit geëindigd met frietjes in plaats van groetjes
Woordenboek maakte het ervan, oh schaam mij nog steeds als ik er aan terugdenk
Die dacht echt dat ik de lolbroek van het bedrijf was đ€Š
Lol. Ga je dit nu volhouden in appcontact met haar? Aangezien ze er zo positief op reageerde
hahah lief dat ze dat ook terug heeft gestuurd
Hah, oh ja, straks denkt ze volgende keer dat ik koeltjes reageer haha
Haha ik heb ook een keer 2 hartjes naar mân rij-instructeur gestuurd omdat ik tegelijkertijd met mân vriend aan het appen was en een rijles aan het inplannen was
Hahaha maar ouders kunnen er ook wat van hoor. 1 ouder (ja inmiddels allemaal door corona maar goed) had mijn nummer en mag mij ook appen als er iets is, want dat hebben we zo afgesproken. Maar zij appt niet met hoi naam ofzo, nee ze appt dan: hey meiss
Haha niks meis ik ben de juf van je kind. Moest zo lachen toen ik dat las
Hahaha ja is zeker zo hoor, staat echt zo raar
Ik was net aan het werk en de telefoon ging. Nu was het in de laatste 3 kwartier dat we nog open zijn en ik heb dan nooit klanten aan de lijn maar krijg ik van die sales calls van mensen die je iets willen aansmeren. Ik overwoog nog even om niet op te nemen maar ik deed het toch. Toen werd er gevraagd naar de persoon die dit bedrijf heeft opgericht, en dat gebeurt dus regelmatig met van die call center telefoontjes (ik denk omdat ze oude info hebben). Maar ipv dat ik normaal zeg dat hij hier (al een jaar of 10) niet meer werkt had ik een soort error in mijn hoofd en zei ik ânee die is er niet want hij is doodâ (is wel echt zo).
En die man helemaal geschokt âDood? Waar is er gebeurd als ik vragen mag?â Dus ik zeg zo âOh hij was oud en hij is overledenâ En die man helemaal " oh wat erg, maar hij was pas 37?". Toen was ik in de war. Bleek dus dat hij een andere persoon van een ander bedrijf moest hebben, waarschijnlijk had hij gewoon die naam gegoogled en kwam mijn bedrijf als eerste naar boven. Zo erg. En toen zei ik ook nog âOh nou hopelijk leeft jouw naam van die persoon nog wel, ha haâ
Omg.
Hahaha wat erg!
Ik heb ook wel eens zoiets gehad. Ik was nieuw en we hadden erg veel last van telefoontjes van een man uit het buitenland (bulgarije) die dingen aan ons wilde verkopen. Iedereen was op de hoogte en we moesten hem dus afwimpelen, want na diverse nette mails bleef hij doorgaan. Hij belde ook prive, dus we moesten op blijven nemen. Maargoed, op een middag ging de telefoon en ik nam op, was het een engelsman die opzoek was naar Henk XX, nu is het zo dat er een Henk XZ bij ons werkt die afdelingshoofd is. Maar bij het horen van de naam Henk begon mijn collega al met haar hoofd te schudden met het gebaar dat ik moest ophangen. Gaf dus aan dat Henk in een meeting zat en niet de telefoon kon overnemen. Dus eenmaal opgehangen vroeg wat ik er nou aan de hand was, en wie Henk XX eigenlijk is. Bleek hij het OUDE afdelingshoofd te zijn en al 10 jaar was overleden. En ik maar aangeven dat hij in een meeting zat Toen die persoon later weer terugbelde moest ik dat dus ook gewoon gaan uitleggen.
Blijkt ook dat er veel bedrijven zijn die 1 specefieke naam onthouden en dan blijven volhouden dat ze die persoon âvorige week nog hebben gesprokenâ terwijl die persoon ook al jaren dood is. Zo bizar
Ik word dus soms nog gebeld door bedrijven of ze persoon X, mijn moeder die al 20+ jaar dood is, aan de lijn kunnen krijgen want ze hebben een goede deal voor haar. Of zelfs iemand die bleef beweren dat ze haar gisteren hadden gesproken, dus toen zei ik dus heet bot âX is al Y jaar doodâ en of dan valt er soms een awkward stilte met âgecondoleerdâ terwijl het al enorm lang geleden is. En soms proberen ze dan vervolgens hetzelfde product aan jou te smeren of blijven ze door raaskallen alsof ze je niet gehoord hebben. En toen ik daarna zei âfijn dat je een lijntje hebt open staan met de hemelâ begreep die persoon het helemaal niet meer. Nu doet het mij geestelijk niks, maar vind ik het wel bizar voor mensen die nog rouwen dat callcentermensen echt vaak slecht luisteren naar wat er aan de andere kant wordt gezegd. Maar eigenlijk moeten die soort ongewenste praktijken al lang aan banden worden gelegd. Het bel-me-niet register doet ook niet altijd zijn werk heb ik het idee en soms moest ik wel bij onbekend nummer opnemen vanwege iets belangrijks