Naja ik eigenlijj wel en sorry in dat soort gevallen spoel ik het dus door… ik ga niet met zo’n broeierige tampon door iemands huis lopen op zoek naar een vuilnisbak Zoveel moeite is een prullenbakje op het toilet toch niet? Alsof bijv. vrouwen in de overgang meteen alle sores vergeten toen ze zelf nog wel ongesteld waren.
Als ik logeer bij mensen ken ik diegene goed genoeg om gewoon mn maandverband in hun prullenbak te pleuren haha. (Meestal hebben die mensen wel gewoon een prullenbak op de wc . Of zijn ze zelf ook gewoon open over dat soort dingen dus maakt het niet uit)
Voor de rest zou ik mezelf niet zo snel bij andere verschonen ( Ja ik zeg gewoon verschonen niks mis mee) tenzij het een nood geval is.
Hahaha ik lach hardop omdat ik dit voor me zie.
Ik voel me nu een zeur maar ik ben opgevoed met het idee dat het normaal is om een prullenbakje en ook voldoende tampons/maandverband op je wc te hebben voor als iemand het nodig heeft. Vrienden noemen mijn wc wel eens het menstruatiemuseum.
(Ik heb mijn tampon ook wel eens doorgespoeld bij iemand maar na jullie verhalen over verstopte wc’s doe ik hem de volgende keer toch maar in mijn tas.)
Ik ben een vrouw en heb zelf ook geen prullenbakje in de wc beneden staan hoor. Ik gooi het altijd gewoon weg en voor visite denk ik er eigenlijk niet bij na nee.
Hoe groot is jouw collectie maandverband etc dan wel niet om tot menstruatiemuseum uitgeroepen te worden? ;p
Het valt wel mee hoor! Ik heb gewoon gemene vrienden.
Ik heb 2 schattige mandjes staan met inlegkruisjes en tampons, vriendinnen weten ook dat ze dat mogen pakken uiteraard.
(Kaarsje zit een geurkaarsje in en die steek ik altijd aan als ik bezoek heb, geen idee waarom ik het nodig vind mn wc zo gastvrij te maken

Heb een keer een halve ruzie gehad met een vriend die daarin keek en me toen kwam prijzen dat ik dat ‘netjes had weggeborgen voor de mannen’. Want mannen willen daar niet mee geconfronteerd worden en hij vond het tof dat ik dat zo netjes in mandjes had.
EXCUSE ME?! Het zit in mandjes, omdat ik dat mooi vind staan en zodat open pakjes inlegkruisjes niet stoffig worden, vriend. Niet voor jou. Mee geconfronteerd worden… pfuh het moet niet gekker worden.
Volgende keer dat ie kwam had ik een rijtje tampons uitgestald. Hij heeft er niks over gezegd.
Oh! Het borduursel stond er toen ook nog niet, maar vond hem wel heel toepasselijk
Hahaha, ik wilde eigenlijk vragen of je het borsuursel daarom daar had staan, maar die vraag beantwoord jezelf al
Haha love dit
Heb je het nu dan speciaal gereconstrueerd om het verhaal te illusteren, want dan vind ik je nog meer een held dan ik je al vond door het verhaal
Ja hahaha
In 2 keer ook. Ging een foto maken van de mandjes, terug naar de bank om verder te typen en toen bedacht ik me dat ik de tampons ook best kon laten zien
Hahaha die tweede foto. Love de mandjes trouwens, kan ik die nog ergens kopen denk je?
Geen idee, komen bij Sostrene Grene vandaan. Kom daar verder nooit dus geen idee of ze in een vast assortiment zitten. Onderste is precies dezelfde breedte als een inlegkruisje, bovenste passen precies 2 nieuwe doosjes tampons in.
hahahaha ik vind dit zo schattig, ik wil dit ook later als ik een eigen wc heb!!
love dit hahahah
Haha ik spoel echt altijd tampons door de plee. Weet wel dat de wc daardoor verstopt kan raken maar het is naar mijn weten nog nooit door mij gebeurd
En dat in 9 jaar tijd. Mag misschien verhuizen naar het biechttopic.
Ik heb er eigenlijk ook geen reden voor. Gemak en gewenning ofzo?
Hahah oohh dit doet me denken aan een super ongemakkelijk moment toen ik een keer doorgelekt was in bed bij m’n ex-vriendje. Ik kende hem nog niet zo lang en hij woonde bij z’n ouders nog. Hij dat laken in de wasmand doen, oké prima we hebben het er niet meer over. Zegt ie een paar dagen, in het bijzijn van de hele familie: ‘oh ja mam had je die bloedvlek van crazyplantlady nog uit het laken gekregen?’
Het is mij wel een keer gebeurd. Mijn vader moest de wc ontstoppen, vond het zo gênant dat ik het nooit meer heb gedaan :’)