Ongemakkelijke momenten

Hahahah o jee, heb je dat ooit aan je vriendin verteld of het maar zo gelaten?

Doet me denken aan een van de keren dat ik bij mijn vroegere schoonouders had gegeten en we na het eten ging opruimen. Er was nog een beetje spaghetti met rode saus over en mijn ex vroeg of ik dat weg wilde gooien in de prullenbak, die stond in het washok. Dus ik dat daar weggegooid en toen ik terugkwam vroeg ik hem waarom ze een prullenbak hadden met een gat in het deksel, dat leek me zo onlogisch. Bleek dat ik het in de wasmand had gegooid.

76 likes

Wuhaha prachtig :rofl:. Wel lullig op dat moment natuurlijk maar wel een goed verhaal! :smiley:

1 like

Ik heb dit ook gedaan inderdaad, inclusief mandjes vol met maandverband/tampons/zakjes om ze in weg te gooien en een prullenbakje. En heel toevallig heb ik ook nog precies die kaarsenhouder haha! Heb jij hem ook bij de wereldwinkel gekocht?

1 like

Hahahah ik vind dit echt fakking grappig

2 likes

Gekregen van mn tante, maar zij is wel iemand die daar shopt dus kan goed!

1 like

Ik heb een keer toen ik al 11 was bij een vriendin op een wc pot geplast die los in de badkamer stond maar helemaal niet aangesloten was. Ik merkte het pas toen ik probeerde door te trekken. Haar moeder heeft toen mijn plas op staan dweilen… (waarom die pot daar stond geen idee.)

43 likes

Ik zat gisteren met vriendinnen op terras en we waren net aan een andere tafel gaan zitten. Deze tafel stond uit de wind, en door de zonsondergang zaten we nog volop in de zon. Terwijl ik voor me uit staarde zei ik, best hard ā€˜zo, het is wel gelijk een stuk warmer hier!’. Er liep op dat moment een jongen langs die zijn hoofd gelijk naar me omdraaide (het leek alsof ik naar hem keek, maar ik staarde gewoon recht voor me uit) en daarna moest hij lachen. Die jongen dacht dus dat ik het over hem had :woman_facepalming:.

34 likes

Haha oh wat kut. Toen ik een van de eerste keren bij mn ex sliep had ik zo’n grote witte lelijke Umbro short van hem aan. Ik was daarin doorgelekt maar ik durfde dat niet te zeggen. Dus dat ding in mn tas gestopt en thuis maar uitgewassen.

4 likes

Haha ik las hierboven iets van @Falafel over een onderbroek op de supermarktvloer, maar ik had van de week een broek uit de droger gepakt en aangetrokken toen ik nog sliep denk ik. Voelde halverwege de dag een gekke bobbel in mijn broekspijp.

Uiteraard; een onderbroek.

7 likes

Als je een niet aangesloten, los toilet in een badkamer neerzet vraag je er eigenlijk ook wel om, wat dom zeg! Stel dat iemand er een keer op gaat poepen…

14 likes

Ik belde laatst La Cubanita op om een afspraak te maken om m’n verstandskiezen te laten verwijderen. Telefoonnummers begonnen met hetzelfde nummer hahaha

86 likes

Hoe reageerden zij?

De man aan de andere kant van de telefoon liet me door ratelen en toen ik klaar was zei hij ā€œMaar je belt nu met La Cubanitaā€¦ā€ :sweat_smile:

39 likes

Hahaha. Die hebben nu wel ee leuk verhaal om in hun pauze te vertellen :joy:

5 likes

Hahahahahahaha ja dat brood is echt veeeel te hard daar

2 likes

Hahaha ooh ik snap helemaal hoe vervelend dit eigenlijk is, maar ik moet oz hard lachen…

Zo belde een collega laatst over een client naar de brandweer ipv thuiszorg. Zij het hele verhaal houden over dat de client een ongelukje had gehad met de ontlasting. Pas toen ze dat hoorde zeiden ze maar, je belt de brandweer. Ik lag ee n kwartier krom van het lachen

21 likes

Ik zou daar zo melig van worden he. ā€œSorry ik heb geen shoarma maar ik eet vanavond dit en dat eet je meeā€

14 likes

Ik werd ook wekelijks gebeld door mensen die dachten dat ik hun huisarts was. Heb uiteindelijk in m’n voicemail gezegd dat ik Diamonds heet en GEEN huisarts ben en dat ze waarschijnlijk verkeerd verbonden zijn (lekker random ook voor mensen die mij wel echt moesten hebben hahah) want ze lieten gewoon berichten achter met ā€˜hallo met Anne Marie, ik wil graag mijn urine inleveren, wanneer kan dit aub? Groetjes’

71 likes

Hahahahahahaahahaaa . Het enige waardoor ik altijd werd gebelt was een auto bedrijf dat zei dat ik mn auto kon ophalen. En als ik zei dat zij verkeerd gebelt hadden moest ik dat helemaal bewijzen en 100 keer mn nummer opnoemen.

Als iemand zou denken dat ik hun dokter was zou ik een hele serieuze stem op zetten en zeggen " ik heb heel erg slecht nieuws voor u… u heeft namelijk… het verkeerde nummer gebelt ajuuus"

56 likes