Ongemakkelijke momenten

@Paddington huh ik heb het 3x gelezen maar ik snap het niet haha. Jouw mail had het e-mailadres waar je het naar had verstuurd veranderd?

9 likes

Ja ik vond het al lastig om te verwoorden haha. Is het zo logischer? Ik typte dus “dani@…” in maar het veranderde blijkbaar in “daniela” (de vrouw - ander bedrijf- die ik ervoor een mega formele mail stuurde omdat ik zag dat ze opzoek waren naar een stagiaire)

1 like

Ohhh ik snap 'm! Awh dat is wel stom! Had je al wel wat gehoord van dat ‘Daniela bedrijf’?

Ja, helaas niet geworden (misschien had ik toch moeten mailen dat er wat verkeerd was gegaan…)

Hahaha moet zo hard lachen hierom

1 like

Mijn vader heeft daar ook last van, iemand met dezelfde voor+achternaam gebruikt ook bijna hetzelfde e-mailadres als hem waardoor hij al jaren lang berichten krijgt van uitvaartverzekeringen en andere dingen. Hij blijft alles maar doorsturen naar het ‘goede’ e-mailadres maar die vent heeft ook nog nooit gereageerd

1 like

Ik zou dan online nieuw ww aanvragen en me afmelden. Of is dat heel gemeen?

2 likes

Eigenlijk wel een slim idee! Als dat makkelijk gaat iig

1 like

Ik had vroeger eens een mailtje gekregen van gast_hoi@hotmail.com dat ik tegen iedereen in mijn lijst moest zeggen dat ik dat niet was. En dat ze er eens mee moesten kappen want hij kreeg elke dag wel een mailtje gericht aan mij.

Mijn email had 1 streepje meer

Niet echt ongemakkelijk maar moest er wel aan denken

1 like

Wel iets ongemakkelijks. Ik slaap dagen al heel licht waardoor ik elke dag in mijn slaap praat tegen m’n vriend. Gisternacht schreeuwde ik blijkbaar PAN! tegen hem ofzo? En daarna iets met pizza die onder het bed ligt.

En de dag daarvoor gaf ik hem een bos bloemen en verzekerde ik hem dat ik dit niet deed in m’n slaap (heh)

En wat dacht je van deze
Ik lag al te slapen, hij komt erbij liggen.
Hij zegt: hoi lieve gast
Ik zeg: hoi lieve lasagne

:smile: trots op mezelf dat ik elke keer weer zoiets hersenloos uit weet te kramen.

55 likes

^Dit hierboven doet me denken aan iemand die een x op het EGF postte dat haar vriend of zijzelf (?) een keer toen ze lagen te slapen keihard riep: IEDEREEN AAN BOORD?!
Weet niet meer wie het was maar heb daar toen zo hard om gelachen :joy:

48 likes

Haha dit doet me ergens aan denken. Heeft niks met het verhaal te maken of met ongemakkelijke momenten. M’n moeder werkt met demente mensen. En nu is er een nieuwe bewoner. Hij zat vroeger bij de brandweer. Het piepje van de droger ging af, maar hij dacht dat het het brandalarm was. Toen wilde hij een stoel door het raam gooien, en schreeuwde naar de andere bewoners: VOLG MIJ! VOLG MIJ ALLEMAAL. Mensen gaan altijd terug naar toen ze jong waren. Ik werk bij de AH, dus als ik ooit in zo een tehuis kom te zitten, dan ga ik waarschijnlijk de pakken melk enzo scannen :joy:

38 likes

Omdat ze op zoek waren naar die zanger? Ik weet niet haha🤷‍♀️ Super random echt. Woonde in een vrij klein dorp, misschien vonden die mensen zichzelf echt mega grappig ofzo.

1 like

Ik ben laatst een keer om 4 uur 's nachts slaapwandelend bij mijn buurvrouw naar binnen gegaan om daar te gaan plassen? Ik kan mij dus 0,0 herinneren maar ik kreeg de volgende dag een appje van ‘‘Wilde je even mijn wc testen vannacht?’’ hahah zo bizar. Het enige wat ik blijkbaar tegen haar zei was ‘‘sssht nee je moet gaan slapen’’. Intens creepy, random en genant.

50 likes

Hahaha ik zie mijn vriend dit ook zo doen

1 like

Ik heb blijkbaar een keer heel hard ‘LIFEHACK!’ geroepen in mijn slaap en daarna gegiecheld? Ben nog steeds benieuwd wat die lifehack nou was…

22 likes

Mijn moeder werkte vroeger ook met dementerende en als klein meisje ging ik een keer op haar werk lunchen. De ouderen lunchte dan in dezelfde ruimte en er was een man die was piloot geweest bij de KLM in zijn jonge jaren en deed alsof mijn moeder de stewardess was en begon haar allemaal taken te geven.

16 likes

Haha we delen een woonlaag maar hebben allebei een studio met gangetje er tussen en vaak doen we beiden niet onze deuren op slot omdat we elkaar ‘‘kennen’’.

3 likes

Nouja ik las dus net over iemand die dacht dat je echt wel soort van moet helicopteren met je tampon voordat je een bloedspat op de deur krijgt en dat wil ik even weerleggen want ik helicopter nooit met m’n gebruikte tampons maar ik heb dus wel een keer een bloedvlek gemaakt op de verjaardagskalender van mijn toenmalige schoonmoeder waar ik toen voor het eerst was. Ik was knetter ongesteld en wilde m’n tampon verwisselen maar toen ik m eruit wilde trekken was er best veel weerstand dus ik trok iets harder en opeens laat dat ding los en komt er toch met een vaart uit! Hij zwiepte echt helemaal naar boven dus op die kalender. Ik was helemaal verstijfd van hoe afgrijselijk ik dat moment vond. Nog geprobeerd om de vlek eraf te halen met wc papier maar daarmee smeerde ik het (uiteraard) alleen maar verder mee uit. Ik hoopte maar dat niemand hier ooit iets over zou vragen.

61 likes

ik stond vandaag op in de trein en schijnbaar zat mijn jurkje vast aan mijn string, dus ik heb een halve coupe met een halve blote bil gelopen :disappointed_relieved: :disappointed_relieved::disappointed_relieved:
gelukkig tikte een oma mij aan ‘jongedame kom eens hier, even je jurkje naar beneden trekken hoor’ en toen deed ze mijn jurkje goed, dat was wel lief

125 likes