Ongemakkelijke momenten

^Dit hierboven doet me denken aan iemand die een x op het EGF postte dat haar vriend of zijzelf (?) een keer toen ze lagen te slapen keihard riep: IEDEREEN AAN BOORD?!
Weet niet meer wie het was maar heb daar toen zo hard om gelachen :joy:

48 likes

Haha dit doet me ergens aan denken. Heeft niks met het verhaal te maken of met ongemakkelijke momenten. M’n moeder werkt met demente mensen. En nu is er een nieuwe bewoner. Hij zat vroeger bij de brandweer. Het piepje van de droger ging af, maar hij dacht dat het het brandalarm was. Toen wilde hij een stoel door het raam gooien, en schreeuwde naar de andere bewoners: VOLG MIJ! VOLG MIJ ALLEMAAL. Mensen gaan altijd terug naar toen ze jong waren. Ik werk bij de AH, dus als ik ooit in zo een tehuis kom te zitten, dan ga ik waarschijnlijk de pakken melk enzo scannen :joy:

38 likes

Omdat ze op zoek waren naar die zanger? Ik weet niet haha🤷‍♀️ Super random echt. Woonde in een vrij klein dorp, misschien vonden die mensen zichzelf echt mega grappig ofzo.

1 like

Ik ben laatst een keer om 4 uur 's nachts slaapwandelend bij mijn buurvrouw naar binnen gegaan om daar te gaan plassen? Ik kan mij dus 0,0 herinneren maar ik kreeg de volgende dag een appje van ‘‘Wilde je even mijn wc testen vannacht?’’ hahah zo bizar. Het enige wat ik blijkbaar tegen haar zei was ‘‘sssht nee je moet gaan slapen’’. Intens creepy, random en genant.

50 likes

Hahaha ik zie mijn vriend dit ook zo doen

1 like

Ik heb blijkbaar een keer heel hard ‘LIFEHACK!’ geroepen in mijn slaap en daarna gegiecheld? Ben nog steeds benieuwd wat die lifehack nou was…

22 likes

Mijn moeder werkte vroeger ook met dementerende en als klein meisje ging ik een keer op haar werk lunchen. De ouderen lunchte dan in dezelfde ruimte en er was een man die was piloot geweest bij de KLM in zijn jonge jaren en deed alsof mijn moeder de stewardess was en begon haar allemaal taken te geven.

16 likes

Haha we delen een woonlaag maar hebben allebei een studio met gangetje er tussen en vaak doen we beiden niet onze deuren op slot omdat we elkaar ‘‘kennen’’.

3 likes

Nouja ik las dus net over iemand die dacht dat je echt wel soort van moet helicopteren met je tampon voordat je een bloedspat op de deur krijgt en dat wil ik even weerleggen want ik helicopter nooit met m’n gebruikte tampons maar ik heb dus wel een keer een bloedvlek gemaakt op de verjaardagskalender van mijn toenmalige schoonmoeder waar ik toen voor het eerst was. Ik was knetter ongesteld en wilde m’n tampon verwisselen maar toen ik m eruit wilde trekken was er best veel weerstand dus ik trok iets harder en opeens laat dat ding los en komt er toch met een vaart uit! Hij zwiepte echt helemaal naar boven dus op die kalender. Ik was helemaal verstijfd van hoe afgrijselijk ik dat moment vond. Nog geprobeerd om de vlek eraf te halen met wc papier maar daarmee smeerde ik het (uiteraard) alleen maar verder mee uit. Ik hoopte maar dat niemand hier ooit iets over zou vragen.

61 likes

ik stond vandaag op in de trein en schijnbaar zat mijn jurkje vast aan mijn string, dus ik heb een halve coupe met een halve blote bil gelopen :disappointed_relieved: :disappointed_relieved::disappointed_relieved:
gelukkig tikte een oma mij aan ‘jongedame kom eens hier, even je jurkje naar beneden trekken hoor’ en toen deed ze mijn jurkje goed, dat was wel lief

125 likes

Ik wilde de profielfoto van iemand (een man) van whatsapp bekijken uit zown groepsapp (die dus niet in mn contacten staat). Klik ik op gesprek omdat ik dacht dan krijg je een whatsapp gesprek maar toen belde ie diegene :sob:

Heeeel snel weggeklikt dus weet ook niet zeker of ie t uberhaubt ziet, weet iemand dat? Zo awkward, straks belt ie terug en dan moet ik uitleggen dat t per ongeluk ging :joy::sweat_smile:

10 likes

Ja, dat kun je zien!

1 like

Noooooooo :tired_face:

Haha ja als ie belt zeg ik gewoon alleen: ging per ongeluk :joy::sweat_smile: ben em geen hele uitleg verschuldigd haha

Ik heb dit zoooooo vaak
Die knop is zo gevoelig en na 0,12 seconden ziet de ander dat ook al. Gvd

4 likes

Ah zeg je toch gewoon per ongeluk? Dat gebeurd bij mij echt te vaak helaas. Toevallig belde ik gister nog per ongeluk iemand die geblokt staat in mn whatsapp. Ook niet handig.

1 like

Haha ja dat zeg ik dan ook. Maar geen reactie dus hij zal wel denken vast per ongeluk? Anders belt/appt ze wel weer. My god. Ik heb ook echt 0 redenen om hem te contacten :joy::sweat_smile:

Ik word heel vaak per ongeluk gebeld en denk nu al standaard: o, dat zal wel een foutje zijn :stuck_out_tongue: Andersom ook weleens gehad.

3 likes

Ik denk dan altijd: aah die wilde vast gewoon mijn profielfoto bekijken. Al stelt dat je vast niet echt gerust @Chicago

3 likes

Ja ik voel me nu met terugwerkende kracht gevleid (of bezorgd). Ik heb ook wel eens een berichtje gekregen met “sorry, verkeerde Opperhoofd!” misschien dat sturen?

1 like