Vind het ook altijd zo ongemakkelijk als je iets verkeerd verstaat en daar dan helemaal op ingaat. Van beide kanten.
Haha ik bestelde vanmiddag een haver met lattemelk bij de Starbucks Vraagt de barista wat ik nou zei. Zeg ik weer: haver met lattemelk
zal de hitte wel zijn
Ik krijg ook altijd een black-out wanneer ze me zo vragend aankijken en ik probeer te kiezen uit de 2349202 koffie opties hahaha. Hoe doen mensen dit vloeiend?
Haha ik bestel altijd al expres een simpele koffie omdat ik me aan de moeilijke opties niet eens durf te wagen
Haha hoe reageerde je daarna op hem?
Precies dit dus.
Als ik die andere persoon ben laat ik het nog weleens zo, dus zeg ik niet: oh eh ik bedoelde eigenlijk…
hahaha dit is goud
Hahaha of juist niet en denkt hij regelmatig nog aan je
Oké ik ging net langs bij m’n ouders en ze zaten allebei naakt? (“Ja het is zo warm”) En m’n vader had een soort lapje over zichzelf gelegd maar ik zag… dingen. Help.
Hahahaha, ben je meteen weer weg gegaan?
Nee ik moest iets met ze overleggen omdat ze mijn plantjes water gaan geven terwijl ik een paar dagen weg ben. Dus dat heeeeul snel afgehandeld haha. Maar ze waren er zelf ook van in de war geloof ik want eerst vroeg mijn moeder wanneer ik terug ben en daarna vroeg m’n vader het ook nog.
Haha, deze vind ik heel schattig.
Dit is echt mijn grote ongemakkelijkheid tijdens mijn vakantie nu in Spanje. Iedereen spreekt zo slecht Engels. Mijn vriend en de ober hadden het over sneakers. En wat die ober zei verstond ik niet goed, het klonk in elk geval als size 46. Dus ik probeer gezellig mee te doen in het gesprek: thats really big for spanish people right? (Waarom ook echt). Had die beste vent dus 46 paar sneakers thuis. Echt really big.
Huh? Hahaha, moest hier echt heel hard om lachen maar wat zal dat ongemakkelijk geweest zijn!
Een soort lapje
Ik moet hier veel te hard om lachen.
Mijn bedrijf werkt samen met een aantal freelancers. En altijd als ik een bepaalde freelancer voor ze inzet is het: “Eh, …, dat is een man toch?”. En dan moet ik weer zeggen dat het een vrouw is. Haar naam maakt het niet duidelijk, op haar foto lijkt ze vrij mannelijk en haar stem is ook vrij laag. Goddank checken ze het altijd even van te voren, scheelt nogal wat ongemak.
Om even in te haken op alle slaappraat verhalen.
Toen ik nog samen was met mijn ex sprak ik regelmatig in mijn slaap. Vaak onverstaanbaar gebrabbel.
Tot die ene nacht waarop ik helder sprak blijkbaar.
Hij vroeg me de volgende ochtend of ik wist wat ik had gedaan vannacht.
Nou, nee, ik lag voor pampus dacht ik.
Blijkbaar was ik “wakker” geworden, rechtop gaan zitten en keek ik hem rechtaan. Ik zei iets wat hij niet kon verstaan dus vroeg mij het te herhalen.
Kijk hem weer rechtaan en zeg: “ik zeg net toch, je ballen zijn te groot”.
Draai me om en slaap weer verder.
Mijn wijn kwam bijna uit mijn neus van deze post
Hahahaha ik ga stuk! Maar in defense of your parents: het is ook gewoon heel warm!
hahah dit is gewoon altijd zooo ongemakkelijk. Ik weet dat ook nooit. Het beste is denk ik om gewoon vol enthousiasme ergens voor te gaan