Vol enthousiasme geen hand geven/niet zoenen
Mijn zusje appte me of ik mee ging sporten.
Ik lag op halfnaakt op bed te proberen het minder warm te hebben. Daar stuurde ik een foto van naar haar (impliciete boodschap: je bent niet lekker kind). Dacht ik althans, totdat ik een appje van mijn oom kreeg dat hij dit niet helemaal kon plaatsen. Hij is mijn huisbaas en had net gezegd dat hij de huur van deze maand niet had ontvangen. Ongemakkelijk.
Ik snap niet wat er ongemakkelijk was haha.
Niet omdat ze in de war waren⊠ze vroegen het 2x om zeker te weten dat ze dan wél kleren dragen
HAHA wat een nachtmerrie
Als collegaâs (of bekenden) je boek lezen en jij denkt: o, God, dan lees je ook die seksscĂšnes de enige bij wie dat niet ongemakkelijk is, is bij een vriendin die ook zulke scenes heeft
Mijn vriend en ik gingen met de bus, ik stapte als eerste in en liep gelijk door naar achteren. De hele bus was leeg op één meisje na, dus ik weet ook niet wat me bezielde, maar ik ging pal naast haar zitten en gaf haar een big smile. Opeens viel mijn oog op mijn vriend die me wild nee schuddend zat aan te kijken. Ik, natuurlijk ook nog superluid: âWat is er?â. Hij pakte zijn telefoon en ik zag dat hij in een Whatsappgesprek met mij zat te typen, dus ik, mevrouw Subtiel, nog steeds op vol volume: âHUH WAAROM WHATSAPP JE MIJ IK ZIT NAAST J- ooohhhhh.â
Hij probeerde me dus de hele tijd duidelijk te maken dat ik naast zijn ex-vriendin was gaan zitten, met wie het niet bepaald vriendschappelijk uit was gegaan en die hij niet per se hoefde te zien Maar het kwartje wilde bij mij niet echt vallen, haha. Wat het nog erger maakte, is dat zij de hele rit strak uit het raam bleef kijken alsof ze ons niet had gezien
Hahahaha oooh wat vreselijk voor jullie alle drie Je bedoelde het zo goed haha, maar net de verkeerde persoon tegengekomen
Ik had laatst ook iets ongemakkelijks in de bus meegemaakt. De jongen voor mij kocht een buskaartje en de buschauffeur wilde hem het wisselgeld teruggeven, toen ik opeens heel luid âdankuwel meneer!â riep. Was helemaal gefocust op het wisselgeld dat ik vergat dat dat helemaal niet voor mij bestemd was hahaha. De jongen en de buschauffeur stonden me allebei vreemd aan te kijken. Ik klonk ook echt belerend âDĂĄnkuwel meneerâ, alsof ik de jongen eens wat manieren wilde aanleren ofzo
Haha ja precies, doe ik eens sociaalâŠ
En haha jouw verhaal, ik moest hardop lachen! Ik probeer me voor te stellen hoe je je hieruit zou kunnen redden, maar alle opties die ik kan bedenken (doen alsof je aan het bellen was? Zeggen dat je dacht dat je al aan de beurt was? Dankuwel meneer⊠dat ik mee mag met de bus?) zouden alles volgens mij alleen maar erger maken
Oooh wat genant haha
Twee jaar geleden ging ik naar een gala met twee besturen en ik moest een korte speech houden tijdens het eten. Maar iemand van mijn bestuur had zoân katoenen top aan met allema felle kleuren, dus ik begon met: âNou wat zien we er allemaal prachtig uit, behalve [naam] want jij moet je zeker nog omkleden?â
âNee, dit is mijn galajurk.â
Bleek het een katoenen top met een zwarte lange rok eraan vast te zijn (wel een jurk dus). Heb toen maar de rest snel afgeraffeld en ben gaan eten hahaa de hele tafel vond het ongemakkelijk.
Ze heeft het me wel vergeven.
Oh nee hoor weet wel zeker dat ze het niet zo had opgevat als ze zich wel nog had moeten omkleden
Edit: wij zijn altijd vrij hard voor elkaar in mijn bestuur maar is alleen maar liefde hoor
Ik ben net in een afgeladen vol sushi restaurant net iets te ver doorgeschoven op het bankje, waardoor ik naast het bankje flikkerde. En niet zomaar, want als ik schrik gil ik AL-TIJD, dus ik trok vol de aandacht. Ăn bij de gelukkig lege tafel naast me sloeg daarmee ook nog een bordje van tafel.
Mn gezelschap en ik hebben nog een half uur dubbel gelegen steeds.
Toen ik weg ging zei de eigenaar: âtot de volgende keer! Hopelijk met een iets minder dramatisch entree he â.
Mn gezelschap heeft me de hele terugweg in de auto nog een keer vol uitgelachen.
Oh en het is mn vaste tent, zit er minstens 1 keer per 2 weken
In de vijfde klas was er een klasgenoot die ik een beetje ontweek omdat hij altijd zoveel praatte als hij me zag. Het was pauze en ik moest een boek halen, maar het was zo druk dat ik half over een tas struikelde en VOL op iemands schoot belandde. En nu mogen jullie allemaal raden wie
Als bonus hadden natuurlijk al mân vriendinnen het spektakel zien gebeuren en zaten ze te huilen van het lachen.
PokĂ©mon Go wordt hier echt kei fanatiek gespeeld dus als je een gym over wil nemen is het soms beter om âs nachts te spelen. Een tijdje geleden was ik dus samen met mân vriend midden in de nacht op pad om nog een gym te scoren, het is een kerk tegenover een aantal appartementen. Terwijl we recht voor het felverlichte onderste appartement met nogal doorschijnende gordijnen staan zegt mijn vriend ineens: âHey, is die vrouw nu aan het sporten? Vreemd tijdstip.â
Dus ik kijk nog eens goed en ik zie een man onder haar en ik lach me echt dood om de onschuldige manier waarop hij dat zei.
In ieder geval, de volgende dag verzamelen alle Pokémonspelers uit de buurt zich voor Community Day, 3x raden wie zich net die dag bij ons heeft aangesloten?
Nu vraag ik me dus af of ik het haar moet vertellen? Misschien een hint geven ofzo, zeggen dat ze verduisterende gordijnen moet kopen? Ze woont op een mega druk kruispunt. Ik denk dat ik het zelf wel zou willen weten namelijk.
Haha wel een beetje zielig maar je kan of een grapje er van maken of gewoon heel serieus zeggen als je een keer met zn 2en bent dat je het zag?
Ja misschien, daar zou ik echt eerst een week moed voor moeten verzamelen haha. Wil gewoon niet dat iemand haar gaat filmen ofzo. Maar jij zou het dus ook zeggen?
Ja ik zou denk ik zeggen hey luister anna vorige week waren we hier aan het pokemonvangen en toen kon ik zo je kamer in kijken, misschien wel fijn om te weten dacht ik
Ofzo
Ja dit zou ik ook doen en dan een ontsnappingsmogelijkheid bieden of zelf keihard wegrennen hehe
Hey ehm ik eh heb je zien wiepen. " rent weg"