Ik lach hardop hahahaha
Misschien als je zegt: ‘Hey jij woont toch daar? Misschien weet je het al maar vanaf de straat kun je zo in jullie kamer kijken.’
Dan kan ze zelf wel invullen dat mensen dan ook die seks zien denk ik?
Ja dat lijkt me wel een goede oplossing, vooral doordat ze niet zo toegankelijk is? Dan vind ik het moeilijker om zoiets persoonlijks te bespreken. Goede tip, bedankt!
Ahww dit is een superlate reactie maar ik lees dit nu pas. Toen ik een jaar of 14 was waren we op vakantie met mijn familie en had ik een triangelbikini aan. Door alle wilde golfslag was een driehoek aan de kant geschoven waardoor een borst vol zichtbaar was. Dit hebben dus ooms en neven etc gezien want iemand moest me er namelijk ook nog op wijzen voor ik het doorhad, want ik had het niet gezien.
Ik ben hier overigens helemaal overheen gekomen haha, dus jij hopelijk ook ooit.
Kan ik begrijpen ja. Ik vraag me dan ook af wat voor soort reactie ze terug verwacht?
Haha vorige zomer was ik mooi aan het doen in de zee in Portugal. Ik droeg mijn pruik en had ze niet goed vastgedaan. Ik word daar ineens omver gespoeld door de wildste golf. De pruik wordt van mijn weggezogen en ik heb echt gezwommen/gelopen alsof mijn leven ervan afhing ging echt geen 500 euro zo weg laten spoelen.
Sorry, ik begrijp echt hoe ongemakkelijk deze situatie was maar stiekem moest ik wel lachen, ook om hoe je alles beschrijft.
106
Eigenlijk bijzonder hoe ongemakkelijk je puberteit is? Afgelopen week was ik op vakantie werd in een golf in zee mijn bikinibroekje naar beneden gerukt. Ik deed het weer aan en zei ‘haha mijn broekje ging uit iedereen zag het’ tegen mijn vriend. Als ik 15 was geweest had ik me echt weeeeeken geschaamd hiervoor?
Vanochtend kwam iemand naar mij toe in de sportschool en wees naar mijn arm, die in het gips zit. Ze zei niks, dus ik keek haar aan, vol verwachting. Ik wachtte op iets in de trant van ‘Wat is er gebeurd?’ Maar zij bleef mij ook zwijgend aankijken Toen zei ik na een veel te lange stilte ‘Ja’. En zij: ‘Ah oké’. En toen liep ze weg?!
Waarom zei ik ja???
Waarom zei zij niks??? Blijf dan weg
Afgelopen week was ik op een feestje en opeens stond er iemand voor m’n neus aan wie ik mezelf wilde voorstellen. Wat zeg ik?
“Hoi ik ben het zusje van m’n broer”
Ik was een paar jaar geleden op een doop in het buitenland en na de doop gingen we met z’n allen naar een restaurant. Daar begon ik alcohol te drinken en de ober kwam steeds bijvullen. Daar had ik geen problemen mee. Uiteindelijk gingen we naar huis en namen we afscheid van de ouders en omdat ik niet door had hoe veel ik eigenlijk had gedronken zei ik tegen de vader we zien elkaar als we elkaar weer zien Ik zag hem echt zo kijken van waar heb jij het over. Was zo ongemakkelijk.
Mijn moeder is afgelopen week nu eindelijk gestopt met haar relatie, en ik betrapte haar net toen ik langs haar deur liep op telefoonseks met een of andere kerel uit het buitenland. En toen floepte ik er meteen “MAM WAT DOE JE” uit. Zit nu op mijn kamer, en heb geen zin om er straks uit te komen. Wat de hel
Ohhh my godddd
Ik had een heleboel contacten in mijn Skype contactenlijst die ik nooit spreek, mensen met wie ik 1000 jaar geleden op de middelbare school heb gezeten enzo. Dus ik dacht, laat ik die eens allemaal verwijderen. Dus ik selecteer al die mensen in 1 keer, voegt Skype ze blijkbaar allemaal toe aan een groepschat? WHYYYY
Heb ze nu maar allemaal geblokkeerd, hopelijk denken ze dat het een virus was ofzo
OMGGG hahaha kakk
Haha omg
Ik had een tijdje geleden wat besteld en het was niet heel veel, maar het kwam in een gigantische doos. Echt lachwekkend gigantisch. Dus toen ik die ging ophalen bij m’n buurvrouw was dat al ongemakkelijk want ze had een paar pakketten aangenomen en ik zei oh die grote kan het niet zijn hoor, wel dus Toen ging ik ermee in de lift, komt er een jongen bij staan. Hij kijkt naar mij, naar de doos, weer naar mij, moet lachen en zegt: heb je soms de hele nieuwe collectie gekocht!? Dus ik zeg nee, ik heb helemaal niet zoveel besteld maar ze hebben het in zo’n achterlijk grote doos gestopt! Toen zei hij, nou je hoeft je in ieder geval niet te vervelen vanavond
Net liep ik met die grote doos naar een boekhandel want ik wilde een paar dingen terug sturen en ik dacht die grote doos krijgen ze mooi terug! Loop ik ermee over straat, zegt zo’n vrouw zo, dat is nog eens een formaat! En ik ja ik weet het haha
Drie ongemakkelijke momenten door 1 gigantische doos…
Deze had ik op EGF ook een keer verteld.
Ik was een jaar of 9 en was met een vriendinnetje aan het buitenspelen. We liepen druk pratend door een steegje toen zij opeens tegen een hoog hek ging leunen. We waren zo aan het praten dat ik niet had gezien dat er ook een heg stond met coniferen. Ik wilde ook tegen het hek gaan aanhangen, maar dat was dus die heg. Flikker ik zo vol achterover die heg in met mn kont keihard op een klein stronkje. Zo hard moeten lachen dat ik in mn broek gepist had, dat was zo ongemakkelijk, schaamde me dood.
Wat bizar hahaha Ik had een pakket van H&M!
Holy shit
Ja je moeder is ook maar een mens etc etc , maar zoiets meekrijgen is echt verschrikkelijk