@Zemraluani UITLOGGEN
nee hoor blijf maar gezellig
Ik krijg altijd commentaar op hoeveel ik eet. Huuh waar laat jij het allemaal? Waarom zoveel? Je bent net een vuilnisvat. Dat zoân dun iemand zoveel kan eten. Etc.
Laat mij gewoon eten!!!
Grote patat is juist lekker joh. Laat die troelaâs lekker lullen. En snacks mogen er ook best bij hoor.
Ik had laatst bij een restaurant een Poke Bowl besteld en opgegeten (want, lekker en ik had honger). Komt de serveerster terug en zegt echt heel hard: âwow! Heb je het helemaal opgegeten?!â Ik: âuhh, ja, het was lekker.â Zij: âdat lukt echt nooit iemand, want het is heel erg veel!â.OkĂ©, dankjewel ofzo?
Laatst had ik tomaatjes mee op mân werk, krijg ik wat sarcastisch commentaar van âoh lekker gezond hoor!â. Even later gaat het over energy drankjes, en ik geef aan dat ik die best lekker vind en wel eens drink. Krijg ik ook daar weer commentaar op: ânou mij niet gezien hoor, zoooo ongezondâ.
Wat wil je nou? Volgens mij is het alleen goed als ik elke dag alleen maar een boterham met pindakaas zou eten.
Dank voor de steun
Ja en âwow ik zou echt misselijk worden als ik zoveel zou eten als jij. Ik heb vandaag alleen nog maar 2 crackers en een appel op.â
Oh okĂ©. Ik knik gewoon belangstellend terwijl ik mân 8e boterham naar binnen schuif met mân hand al in de zak voor de volgende. Kan toch niet praten met mân mond vol
Ik ga echt hĂ©lemaal stuk om het idee dat je iemandâs lengte en slungeligheid zou vergelijken met een salontafel? hahahah
Ik weet ook niet zo goed waar dat misging in mijn hersens haha
Een collega van mij was zwanger en we wisten dat zij de naam van de baby al wist, maar nog geheim wilde houden. Ik was haar een beetje aan het plagen erover en opeens zegt ze: oké ik zeg het wel de baby heet Sjonnie. (Het was een andere naam, maar gewoon zon naam die je totaal niet verwacht.) Dus ik hahahaha Sjonnie wie noemt zn kind nou zo. Ik ben benieuwd hoe je baby echt heet. Zij: nee het is echt Sjonnie. Ik: hahaha ja doei grapjas, ik zie het vanzelf wel als het geboortekaartje komt.
3 weken later komt het geboortekaartje en je snapt nu wel welke naam erop stond⊠ik vond het zoooo erg! Had ik gewoon de met veel zorg uitgekozen naam voor haar eerste kindje keihard staan uitlachen. Ik spreek haar nu niet meer zoveelâŠ
Hahah vooral dat je t uit ging leggen.
Oe ongemakkelijk
Dit is ook gewoon kut! Zelfs als je geen awkward persoon bent. Hoe Kun je dit nou goed doen??
Echt zoo ongemakkelijk!
Haha ja vreselijk. Als ik een volle kamer binnenkom op een verjaardag roep ik altijd maar heel snel Hallo iedereen, gefeliciteerd met Naam Jarige!! Zodat ik niet iedereen apart hoef te feliciteren/groeten. Sowieso vind ik het maar een gekke gewoonte dat je iedereen moet feliciteren.
Toen ik een jaar of 5 was ging ik bij mijn tante logeren en ik ging met mijn neef in bad, die zal een jaar of 8 geweest zijn. Was allemaal heel gezellig, we waren met de zeep aan het overgooien. Maar zeep is natuurlijk glibberig als het nat is, dus die viel regelmatig in het water. We konden door de bubbels niet in het water kijken dus moesten we voelen naar de zeep. Op een gegeven moment konden we de zeep niet meer vinden dus was ik uitgebreid door heel het bad aan het voelen. Op een gegeven voelde ik iets glibberigs en greep het vast en riep dat ik m had. Maar ik had geen zeep in mijn handen. Ik had naar de pielemuis van neef gegrepen. Ik had het ook pas door toen hij het zei, want ik had nog geen besef van piemels.
Ik cringe nog steeds een beetje als ik m zie.
Ik snap het niet. Als je zegt dat het heel kinderachtig en egoistisch was van hem koos je toch haar kant?
Ja maar volgens mij bedoelt ze dat ze gewend is dat als ze zelf met haar vriendin appt, je eigen balkjes groen zijn en rechts staan. Ze dacht nu dus ook even dat haar vriendin de andere kant is, dus links en grijs. Ze kraakt dus de persoon vanuit wie de screenshot is gemaakt af. Ze denkt dat het haar vriend is, maar dat is dus de vriendin zelf.
Oké, misschien is mijn verhaal nog verwarrender?!
Hahaha ik heb dit precies hetzelfde ook meegemaakt, alleen dan met mijn broer
Oooh ja ik snap âm nu!