Ongemakkelijke momenten

Hahaha ik moet hier echt heel hard om lachen… Ik zie je gewoon staan :joy:

2 likes

Altijd leuk om dan te antwoorden ‘Ja, bleek om die bloedvlekken uit het tapijt te krijgen + vuilniszakken om het lijk te dumpen’

17 likes

“Een luizenkam en anti luizen lotion. Iets voor schaamluis is zeker alleen op recept he?” En dan krabben :joy:

9 likes

Goed… gister was mijn zwager hier even met mijn nichtje van 3 om iets voor haar op te halen. Op een gegeven moment vraagt hij wat ik er voor wil hebben. Ik zeg, terwijl ik naar mijn nichtje kijk, “Oh, een dikke knuffel is meer dan genoeg”. Dus ik sta er al helemaal klaar voor, gebukt en al om mijn nichtje een knuffel te geven, komt hij op me af, bukt dus ook half en geeft me een (hele ongemakkelijke) knuffel :joy::joy:
Dat was niet helemaal wat ik bedoelde haha.

97 likes

Hahaha geweldig

2 likes

Ik vergeet ook altijd om de vraag te herhalen voor de ander. Dus als iemand mij vraagt hoe het gaat dan zeg ik ‘goed’ zonder te vragen ‘en met jou?’ Volgens mij komt dat soms heel arrogant en ongeïnteresseerd over, maar ik vergeet het gewoon oprecht te vragen :joy:

37 likes

Gisteren was ik zo stoned als een garnaal en moest ik boodschappen doen op het drukste stukje van de stad. En daar rijden me toch een stel idioten! Ik stak over bij het zebrapad, kwam er zo’n enorme zwarte auto op me af gereden en hij gaf ook nog een gas bij

Ik snel naar achteren lopen bots ik op 300 fietsers

Ik snel weer doorlopen, scheldend, ook echt zeggen ‘teringhufter, je kan toch wel stoppen’ en het ongemakkelijke is dus dat het leek alsof ik die fietsers uitschold :frowning_face:

8 likes

Hahaha love it, mijn vader doet dit met opzet omdat hij dat zelf heel grappig vindt.

Op de beurs in China vroegen ze altijd “where are you coming from” en mijn vader vond het dan HEEEL grappig om “the hotel” the antwoorden. En dan ook mij aankijken met zo’n kop van “dat vraagt ze toch”.

21 likes

Ik ben dit jaar met collega’s naar Tomorrowland gegaan. Heb daar met een vriend van een collega staan schuren en een heel leuke tijd gehad.
Maandag hadden we een barbecue en stelt mijn collega me voor aan een goede vriend van hem die zijn eerste werkdag had. Ik doe dus heel professioneel en schudt zijn hand. Zegt die vriend: “ja, ik ken jou al. Wij hebben staan schuren om Tomorrowland”

97 likes

Normaal voel ik begroetingen altijd best goed aan, maar bij een van de vrienden van mijn vriend ben ik zo awkward. Ik mis echt compleet zijn signalen. Zo heb ik een keer mijn hand op zijn hand gelegd toen hij een boks (box?) wilde geven? Hij vond het blijkbaar ook ongemakkelijk want de laatste tijd komt hij echt met z’n armen wijd op me af lopen om me een knuffel te geven hahaha. Als het maar duidelijk is :sweat_smile:

15 likes

Ik heb een keer toen iemand die iets wilde aansmeren/verkopen “Do you speak English?” vroeg geantwoord met “Not today”. Ook vet lullig eigenlijk, haha.

78 likes

Hahahaha ik vind dit juist super mooi

Die ga ik onthouden!

Ik had vanochtend iemand op werk die zich kwam melden en ik zei van: “Oh, ja ik herkende je al van eergisteren!”
En die jongen zei zo: “Leuk!”
Zijn moeder: “Leuk?”
Hij: “Eh, ja, vereerd of zo?”

Het leek dus echt op een mislukte versierpoging van beide kanten, zo ongemakkelijk met z’n moeder erbij.
Problem is: ik ben 22. Hij was 16.

30 likes

Ik vind dit soort versprekingen zó grappig. Echt, ik zit altijd als een kleuter nog een kwartier lang te grinniken om zoiets. Nu dus ook.

8 likes

Zaterdag hadden wij ons belangrijkste evenement in Antwerpen. Er komt een klant aan en die is te laat en probeert haar te haasten om nog plaats te kunnen nemen in het auditorium. Die mevrouw loopt naar mijn collega (bae btw) en stapt per ongeluk op haar rok waardoor ze per ongeluk in haar ondergoed in de foyer staat.
Mijn collega staart haar aan en roept: “oei” maar blijft gewoon staan. Die mevrouw is niet beschaamd en stapt eerst naar de andere kant van de zaal om dan pas haar jurk aan te doen.

18 likes

Ik ben atm in het buitenland voor mijn werk, maar ik spreek de taal hier niet echt. Tijdens de lunch werd er gepraat en toen gevraagd maar je spreekt deze taal ook toch? Ik: hmmm niet echt, ik kan het lezen, maar zo’n gesprek houd ik niet bij.
Om vervolgens gewoon in die taal door te praten…
ik ben Mn buurman maar gaan stalken met Engelse vragen. Maar voel me niet echt welkom hier… en ik zit hier nog wel even

Wauw wat onbeschoft! Snap helemaal dat je je dan niet welkom voelt!

2 likes

Nou wat onbeschoft zeg! Kunnen zij wel allemaal Engels? Vind dat je best mag zeggen dat je graag wil dat ze Engels spreken

2 likes

Een keertje was ik met mijn vriend in de supermarkt en we waren op zoek naar cheddar.

Dus wij zo elk in een ander schap kijken, hoor ik achter me: “heeeeej *vriend *, lang niet gesproken hoe gaat het ja Feyenoord hehe cool voetbal!” En weet ik veel wat voor geratel nog meer, die gast is echt vet druk en bleef maar kakelen tegen mijn vriend, zeker 5 minuten lang. Ik heb 5 minuten lang naar kaas staan staren.

15 likes