Hahaahahau beste verhaal van de dag
Heel vaak heb ik awkward oogcontact met mijn overbuurjongen. Ik kan hem precies zien door mijn raam en hij zit daar altijd achter de computer te gamen. En soms doet hij ineens een uur het gordijn dicht en daarna weer open heel weird
Haha een soort van mentale afweging die ik in mijn hoofd maakte door de piemel op het scherm te vergelijken met de klant in kwestie Het was trouwens ook echt zoân slecht belichte badkamer foto ofzo dus dat speelde ook mee haha
Hahaha, dan weet je ook genoeg!
@Polska wow ongemakkelijk daargelaten, dat is oprecht handig, wist niet dat dat kon! Krijg de verzender daar ook een melding van?
Berichten met ster!
Hahaha ik moet hier echt heel hard om lachen⊠Ik zie je gewoon staan
Altijd leuk om dan te antwoorden âJa, bleek om die bloedvlekken uit het tapijt te krijgen + vuilniszakken om het lijk te dumpenâ
âEen luizenkam en anti luizen lotion. Iets voor schaamluis is zeker alleen op recept he?â En dan krabben
Goed⊠gister was mijn zwager hier even met mijn nichtje van 3 om iets voor haar op te halen. Op een gegeven moment vraagt hij wat ik er voor wil hebben. Ik zeg, terwijl ik naar mijn nichtje kijk, âOh, een dikke knuffel is meer dan genoegâ. Dus ik sta er al helemaal klaar voor, gebukt en al om mijn nichtje een knuffel te geven, komt hij op me af, bukt dus ook half en geeft me een (hele ongemakkelijke) knuffel
Dat was niet helemaal wat ik bedoelde haha.
Hahaha geweldig
Ik vergeet ook altijd om de vraag te herhalen voor de ander. Dus als iemand mij vraagt hoe het gaat dan zeg ik âgoedâ zonder te vragen âen met jou?â Volgens mij komt dat soms heel arrogant en ongeĂŻnteresseerd over, maar ik vergeet het gewoon oprecht te vragen
Gisteren was ik zo stoned als een garnaal en moest ik boodschappen doen op het drukste stukje van de stad. En daar rijden me toch een stel idioten! Ik stak over bij het zebrapad, kwam er zoân enorme zwarte auto op me af gereden en hij gaf ook nog een gas bij
Ik snel naar achteren lopen bots ik op 300 fietsers
Ik snel weer doorlopen, scheldend, ook echt zeggen âteringhufter, je kan toch wel stoppenâ en het ongemakkelijke is dus dat het leek alsof ik die fietsers uitschold
Hahaha love it, mijn vader doet dit met opzet omdat hij dat zelf heel grappig vindt.
Op de beurs in China vroegen ze altijd âwhere are you coming fromâ en mijn vader vond het dan HEEEL grappig om âthe hotelâ the antwoorden. En dan ook mij aankijken met zoân kop van âdat vraagt ze tochâ.
Ik ben dit jaar met collegaâs naar Tomorrowland gegaan. Heb daar met een vriend van een collega staan schuren en een heel leuke tijd gehad.
Maandag hadden we een barbecue en stelt mijn collega me voor aan een goede vriend van hem die zijn eerste werkdag had. Ik doe dus heel professioneel en schudt zijn hand. Zegt die vriend: âja, ik ken jou al. Wij hebben staan schuren om Tomorrowlandâ
Normaal voel ik begroetingen altijd best goed aan, maar bij een van de vrienden van mijn vriend ben ik zo awkward. Ik mis echt compleet zijn signalen. Zo heb ik een keer mijn hand op zijn hand gelegd toen hij een boks (box?) wilde geven? Hij vond het blijkbaar ook ongemakkelijk want de laatste tijd komt hij echt met zân armen wijd op me af lopen om me een knuffel te geven hahaha. Als het maar duidelijk is
Ik heb een keer toen iemand die iets wilde aansmeren/verkopen âDo you speak English?â vroeg geantwoord met âNot todayâ. Ook vet lullig eigenlijk, haha.
Hahahaha ik vind dit juist super mooi
Die ga ik onthouden!
Ik had vanochtend iemand op werk die zich kwam melden en ik zei van: âOh, ja ik herkende je al van eergisteren!â
En die jongen zei zo: âLeuk!â
Zijn moeder: âLeuk?â
Hij: âEh, ja, vereerd of zo?â
Het leek dus echt op een mislukte versierpoging van beide kanten, zo ongemakkelijk met zân moeder erbij.
Problem is: ik ben 22. Hij was 16.