Ongemakkelijke momenten

hahahaha

1 like

Was hij in ieder geval relaxed :joy::joy:

3 likes

Ik was met een vriendin in het buitenland en zagen een onwijs knappe jongen lopen. Dus ik het Nederlands mijn logische reactie daarop was : gofferedomme wat een lekkere vent. Waarop hij antwoordde : Thanks jij ziet er ook goed uit. Hij kreeg een klap voor z’n kop van zijn vriendin en ik liep met mijn vrouwelijke gedeelte keihard tegen een paaltje aan. Mijn vriendin moest zo hard lachen dat het hele plein omkeek. Echt FML x100

115 likes

Hahaha ik moest hier serieus zo hard om lachen. Maar ja klopt arme man, vond t ook echt zo kut voor m! Maar ik dacht als ik wat zeg erover dan leg je er ook weer meer de nadruk op. Maar niks zeggen maakt het natuurlijk ook weer ongemakkelijk! Gebeurd idd trouwens vet vaak tijdens yoga volgens mij, maar idd in een groep voelt het toch wat anoniemer. Als je maar met zijn 2en bent kan je moeilijk de andere de schuld geven haha

2 likes

Even terug was ik op een foodfestival. Daar had ik inmiddels een paar drankjes op dus moest op een gegeven moment naar de wc. De plee was best ok en daarna wilde ik mijn handen wassen. Dus ik een beetje om mij heen kijken van ‘waar zijn die wasbakken? O daar!’ Ik eerst zoeken naar de zeep, was er niet. (Opzich niet heel vreemd op een festival.) Ik druk op de waterknop en dacht ‘ok waarom stroomt het water langs de muur? Echt super onhandig.’ En daarna keek ik links van me, was er gewoon een man aan het pissen in de wasbak! Kijk ik recht voor mij uit naar de muur, zie ik echt heel groot een poster staan met: ‘wastafels om de hoek’. Toen viel het kwartje dat ik gewoon mijn handen zat te wassen bij de mannenpisbakken en dat iedereen op het festival gewoon kon meegenieten:frown: Uiteraard gelijk de hoek omgelopen toen en mijn handen gewassen. Met zeep.

83 likes

Omg thank god niet nee!

Dat moment dat er handbagage afgegeven moet worden omdat het anders niet past in het vliegtuig, het personeel bijna smeekt en iedereen elkaar zit aan te staren van ‘echnie dat ik m afgeef’. Bovendien daarna extra vertraging hebben.

2 likes

Een paar jaar geleden was ik bij een voetbalwedstrijd van een plaatselijke club. Daar ga ik vaak heen voor de gezelligheid en niet per se voor de wedstrijd. Ik was dus met een aantal onbekende mensen aan het kletsen en één jongen was heel erg spontaan en gezellig enzo. Na een tijdje vroeg hij ineens of hij mijn haar mocht vlechten en ik dacht dat het een grapje was dus ik deed er een beetje lacherig over. Zegt hij echt heel ernstig: “Nee serieus, mag ik je haar vlechten?” :expressionless: En ik wist gewoon niet hoe ik moest reageren? Was heel ongemakkelijk.
Diezelfde dag probeerde een man ook nog m’n moeder te versieren waar ik bij was. Dat was misschien nóg ongemakkelijker.

13 likes

Ik stuurde mijn vriend een bericht dat mijn collega gisteren een kindje had gekregen en hij antwoordde ‘Yay, suikerbonen!’. Dus ik stuurde hem een foto van de baby en hij antwoordde heel droog ‘Cute, tbh ik zou dat graag vaker eten maar ja’

Nu is mijn vriend nogal van de lugubere humor dus ik dacht dat hij het over de baby had dus ik zei ‘Dude niet ok’

Bleek dat hij het over suikerbonen had

Hij wil vaker suikerbonen eten
Geen baby’s

11 likes

omg no

gat ver damma

Zo ga ik ook nooit meer zonder man naar turkije.
Ik was met vriendinnen op vakantie, ik ben blond en zij allebei donkerbruin haar.
ik werd overal echt overal aangesproken of ge-pssst. ik kreeg oneerbiedige voorstellen. zoals he psssst en dan met hun handen duidelijk aangeven dat ze wel willen

echt
 sodemieter op.

1 like

Ik kwam laatst op het werk een collega tegen die ik al lang niet gezien had, en ook helemaal niet heel goed ken. Toen kwam hij echt met zijn armen wijd op mij afgelopen om me een knuffel te geven. Ik dacht echt “Eh nee, please don’t”. Maar kon er echt niet onderuit, dus maar even een klopje op zijn schouder gegeven. Andere collega’s stonden er ook echt bij te kijken van wtf is dit, maar dat waren allemaal mannen dus die kregen geen knuffel haha. Echt, ik heb me in lange tijd niet zooo ongemakkelijk gevoeld. Het is namelijk ook echt een aparte gast.

4 likes

ohja. een maand geleden heb ik in een hipperdepip restaurant in Amsterdam een gehele tafel opgegooid inclusief ± 12 glazen en borden met hoofdgerechten erop. Bijna iedereen was nat en vies - behalve ik ghehe Dat was ook niet een van mijn beste momenten.

37 likes

34 likes

Ik had na een verjaardagsfeest seks met iemand en toen waren we op die locatie ook blijven slapen en wouden we de volgende ochtend nog een keer. Precies op het moment dat wij net naakt boven elkaar liggen komt de jarige terug om de laatste spullen op te ruimen. Snel even ergens ondergedoken, maar ik kon wel door de grond zakken.

3 likes

Wajoo, wat voor superkrachten heb jij?

3 likes

De professor kwam gister aanlopen om de deur van de collegezaal te openen.

Ik: “We zijn er helemaal klaar mee!”
Ik: 
 “Voor
 We zijn er helemaal klaar voor
”
Hij: “Ik denk dat je eigenlijk toch het eerste bedoelde, en dat is niet erg!”
:grin:
In het college ging hij het ook nog een keer herhalen en naar me wijzen omg

18 likes

Oh ik heb nog een erge.

We hadden college over urologie. Uroloog komt de zaal in met de microfoon, stelt ondertussen enkele basic vragen en geeft verschillende studenten een beurt. Ik raak op dat soort momenten altijd compleet in paniek. Dat de docent dan die microfoon onder je snuffert zet, een moeilijke vraag stelt en jij je vervolgens galmden door de collegezaal hoort stamelen.
Op een gegeven moment komt hij uiteraaaard naar mij en vraagt hij: hoeveel wegen twee teelballen eigenlijk?

Mijn antwoord
‘Eeeeeehhhhh een kilo ofzo?’
Mijn God, zo erg. Hele zaal lag dubbel. Mijn ex zat naast me en iedereen zat tegen hem: ‘zozoo!!’

PS: ik kan geen gewichten inschatten.

133 likes

Ik heb er zelf ook nog eentje.

Een man op mijn werk rent ‘als hobby’ ultramarathons van 60, 70 of 90 km (echt, waarom?) maar toen hij weg liep zei ik tegen een andere collega: ‘hij zal wel een vervelende vrouw thuis hebben zitten als je voor de fun 5h gaat rennen als training’. Blijkt zijn vrouw de nieuwe receptioniste te zijn die dezelfde dag begonnen zat EN DAAR OOK AAN TAFEL ZAT.

99 likes