Ongemakkelijke momenten

Ik was laatst uit en had vantevoren een briefje van 5 in een zijvakje van m’n tas gestopt voor de garderobe. Toen we aankwamen was ik al behoorlijk aangeschoten en toen zei ik tegen de rest “I got this :sunglasses:” en wilde geld op de toonbank van de garderobe leggen.

Helaas was ik vergeten dat ik in hetzelfde vakje een zakje met xtc had bewaard van een festival, dus legde ik m’n “geld” neer en besefte 3 seconden later pas dat er ipv €5 een plastic zakje met een neon groene pil lag. Uit paniek kon ik m’n geld niet meer vinden. Gelukkig vonden de twee die bij de garderobe werkten het grappig ipv dat ze me de kroeg uitgooiden

31 likes

Haha oh wat kut ik voel je pijn
Hoe veel wegen ze eigenlijk? Ik kan het op internet niet vinden maar ik zou ook niet weten wat ik moest gokken. 100 gram of zo?

1 like

Ik hoorde door de schaamte het juiste antwoord niet eens haha. Ik denk zoiets ja maar ik ben daarin dus niet betrouwbaar!!!

Wil trouwens geen uroloog worden

1 like

Hahahahahaha love it. Zei ze iets??

Waarom zei ze dat er dan niet bij toen ze haar hand uitstak? Dan had die ongemakkelijkheid voorkomen kunnen worden. Daar verbaas ik me wel vaker over, meestal gaat het om dingen die onduidelijk zijn en dat is zo eenvoudig op te lossen.

6 likes

Ahhaha ik lig hier hardop te lachen :joy:

2 likes

Ahhhh zo schattig van hem!

2 likes

Haha ah wat een fantastisch kind

6 likes

Ahh, wat lief van 'm!

1 like

Hahaha wel beter dat je gewoon bent weggegaan. Ik zou dan weer zo’n kneus zijn die dan maar blijft en van binnen huilend die sushi opeten :sweat_smile:

22 likes

@Leukocyten Je kan altijd zeggen dat je met mensen hebt afgesproken maar dat je bij het verkeerde restaurant zit

1 like

Hahahaha moest zo hard lachen :joy::joy: tranen over mn wangen…

1 like

Een tijdje terug stond ik met oa mijn baas op een borrel. We waren er nog niet zo lang en opeens houdt mijn baas z’n biertje naar voren in mijn richting. Dus ik wilde hem aanpakken omdat ik dacht dat hij er vanaf wilde ofzo?? Maar hij wilde natuurlijk gewoon proosten… Hij keek me ook heel raar aan toen ik ineens zijn bier vasthield

47 likes

Toen ik 18 was waren we onderweg naar de stad om de kroeg in de gaan. Onderweg hadden we nog een fles rode Canei die niemand lustte, dus ik zei dat ik hem wel even op zou drinken. Binnen 10 minuten dus die fles leeggedronken, maar eenmaal in de kroeg begon ik me toch beroerd te voelen. Bij de ingang van die kroeg stond een tafel waar iedereen altijd zijn jassen etc oplegde… die heb ik helemaal ondergekotst. Daarna ben ik snel naar huis gegaan hahaha. Er kwam ook gewoon écht alleen maar rode Canei uit btw

19 likes

Ik heb een keer tegen beter weten in roze champagne gedronken in een kroeg ( want gratis). Na thuiskomst kamer van mijn huisgenoot helemaal onder gekotst, echt projectile vomitting, alleen maar roze champagne. Heb alles opgeruimd en nooit iets tegen m’n huisgenoot gezegd.

5 likes

Hahahaha dat is zo rot he. Ik had dat toen ook, leek wel een straaljager

1 like

haha ik moet dit echt niet lezen onder werktijd want moet zo hard lachen. Zoveel herkenbare momenten ook

2 likes

Hahahahahahahah wat erg! Wisten zijn ouders het ook?

hahahah die bijnaam ook echt, heerlijk

2 likes

Ik heb zo moeten lachen om een bepaalde post op EFG in dit topic. Ging over dat zij met een collega achterin de auto zat en misselijk was en diegene alsmaar door zat te kakelen en zij had gezegd. “ sorry ik praat niet tegen je dan word ik misselijk” en dan iets van “oh ja als ik alleen al naar je kijk word ik misselijk”. Geen idee of diegene hier nog zit maar haha wat een miscommunicatie.

26 likes