Ongemakkelijke momenten

Als ik hieraan terugdenk voel ik me weer dat meisje van 12 dat het liefst ter plekke ergens in een sinkhole wilde verdwijnen.

Ik turnde vroeger en tijdens een training op de balk moesten we een ‘kaars’ doen. Dus hop, op je rug liggen en benen en heupen de lucht in. Als een - jawel - kaars. De trainster stond naast me om me op te vangen als het mis zou gaan. Bij deze oefening kantel je je bekken en maak je een opwaartse beweging. Wat er in dit geval bij mij voor zorgde dat mijn vagina zich volzoog met lucht. Dat gebeurde bepaald niet geruisloos. En toen moest ik nog terug… Wetende dat al die lucht ook weer zou ontsnappen. En dat gebeurde met een geluid van een knetterende kutscheet. Zowel trainster als ik hebben op dat moment gedaan alsof we gek waren en er niets te horen was.

Ik was 12 jongens, en zo ongelukkig. Durfde die vrouw tijdenlang niet meer aan te kijken. Ik was ook zo bang dat ze dacht dat ik gewoon keiharde scheten lag te laten.

89 likes

Haha, ja precies! Wat kon ik doen? Niks.

7 likes

Ik liet net snel mn hond plassen en had de mat tussen de deur gedaan, omdat ik lui ben. Toen ik weer naar binnen wilde zag ik 3 mannen op de parkeerplaats staan praten. Ik wilde snel naar binnen glippen, want donker/laat/parkeerplaats/joggingbroek/haarklemopmnhoofd toen ik achter me hoorde: buurvrouw?! Buurvrouw!! En diegene begon te rennen. Dus ik als een gek die deurmat goed gelegd en deur dichtgetrokken. Werd er hard op de deur gebonkt terwijl ik naar boven rende. Zie ik halverwege de trap dat de deur open staat bij m’n onderbuurvrouw. Diegene die mij nariep was sowieso haar vriend waarvan iedereen weet dat hij drugs dealt op de parkeerplaats. Lig nu met hartkloppingen in bed want de volgende keer dat ik hem zie gaat zo ongemakkelijk worden…

Jezus wat creepy! Ik zou ook keihard zijn weg gerend! Waarom zou hij achter je aan komen?

Ik denk dat hij geen sleutel had, dus zou moeten omlopen en aanbellen.

Hoe zou jij reageren morgen?

  • Ontkennen dat jij dit was, ondanks dat het overduidelijk was (gezien hond)
  • Excuses aanbieden en doen alsof je hem niet gehoord had
  • Toegeven dat je de situatie/hem eng vond
  • Zeggen dat het niet jouw probleem is dat hij met jou naar binnen wilde

0 stemmers

Of anders…? Vertel

Hahahaha dit is echt m’n favoriete forumbericht van de maand, zo beschamend en hilarisch… tranen in m’n ogen

2 likes

Zeggen dat je schrok van zijn geroep en daarom snel naar binnen bent gerend en je te laat realiseerde dat hij het was

46 likes

Haha yes, is het 20 jaar later toch nog ergens goed voor!

2 likes

Een tijdje terug had ik ook iets ongemakkelijks.

Ik liep (met goede bedoelingen) naar de papierbakken om mijn oud papier weg te gooien en daar stond al een man die zijn glas aan het weggooien was.

Ik zag dat er voor het midden van de opening van de papierbakken een balk zat en zag een hoop papier op de grond liggen. Dus ik dacht automatisch dat die papierbakken op slot zaten ofzo en dat er niks meer in kon omdat ze vol zaten. Die man begint begint in het engels tegen me te praten dat hij het maar asociaal en lui vindt. Dus ik begin een beetje mee te lullen dat ik het ook maar lui vindt. Want ik dacht ‘Waarom zijn die bakken nou weer dicht, die moeten toch gewoon leeggehaald worden, dat mogen ze wel vaker doen’. Ik zet vervolgens mijn dozen papier bij de rest van het papier op de grond, begroet de man vriendelijk en loop weg.

Een uur later realiseer ik me dat die man het niet asociaal / lui vond dat dat die bakken dicht waren, maar dat al die mensen zo maar dat papier op de grond pleurden. En wat doe ik met m’n wazige kop :’) Precies dat.

Die bakken waren overigens niet eens dicht, maar er was een balk tussen geplaatst zodat er alleen maar kleinere stukken papier in konden.

Twee dagen later krijg ik van de gemeente een brief met een foto van mijn gedumpte papier (waar dus mijn naam en adres ook op te zien waren) en een boete van 125 euro.

77 likes

Oh echt? Dit vind ik serieus fijn om te horen. Zelfs nu nog haha.

Nog eentje van mij.

Ik moest afgelopen jaar naar het ziekenhuis voor een scan voor mn hoofd. Niets ernstigs… had wat problemen met mn neus en ze wilden kijken hoe alles er uit zag.

Kwam daar en liep ontzettend uit waardoor ik licht chagrijnig werd en uiteindelijk was ik een uur later aan de beurt dan m’n oorspronkelijke afspraak.

De dame die me hielp zei dat ik alle sieraden en eventuele piercings uit m’n gezicht moest verwijderen ivm de scan. Prima… ik m’n oorbellen er uit doen en m’n tongpiercing er uithalen wat ik echt vreselijk vind maar het moest.

Ik liggen, scan gaat aan en gaat meteen weer uit. Zegt die dame dat er iets stoort en of ik wel echt alle sieraden heb verwijderd.
Ik bloed chagrijnig door het lange wachten en toch zenuwen. Ja, ik weet toch wel wat ik in m’n gezicht heb zitten!?
die vrouw nog een keer mega vriendelijk : Mevrouw weet u het echt zeker? De scan stoort namelijk. Ik nog een keer Ja… weet ik heel zeker…

Moest ze iemand bellen omdat de scan misschien kapot was en terwijl ze aan het bellen was kriebelde er iets in m’n neus en bedacht ik me dat ik m’n septum nog in had. Die moet ik tijdens werk in m’n neus houden.

Heb meteen m’n excuses aangeboden . Ze kon er gelukkig om lachen maar schaamde me kapot.

30 likes

Ik ging net naar de sportschool voor een meting van gewicht en vetpercentage enzo, blijkt dat mijn oude buurman daar werkt en mij dus ging doormeten, beetje ongemakkelijk want we hadden echt minimaal (en een aantal keer bijzonder awkward) contact toen hij hier nog woonde :joy:

4 likes

Oh ja vreselijk. Waar ik eerst woonde was het ook gehorig. Ik deelde de wc/douche met 1meisje maar op die gang woonden meer mensen en die liepen dan door de gang om bij hun woning te komen. Ik had zelf nog nooit rare geluiden gehoord tot op een ochtend dat een vriend van mij uitgebreid op de wc keiharde scheten zat te laten. Ik snel dat meisje appen met “ik ben dit niet hoor dit doet “(naam)”! En zij hoorde het idd ook. Vervolgens app ik hem dat ie echt ff moet dimmen met zn orkest maar hij vond het zelf alleen maar grappig en ik kreeg vervolgens berichten terug als “HAHA ik doe er nog 1” “Hoor je deze?” Ik kon het gewoon vanuit bed horen 10 meter verderop.

61 likes

en hij zat dus eigenlijk op jullie wc???

Ja. Het maakt hem niks uit waar hij schijt. Hij maakt ook altijd foto’s als hij ergens schijt op openbare plekken etc.

1 like

Ik had maandag een afspraak met een klant van buitenaf. En hij keek steeds naar mijn borsten. Loop ik naar mijn directe collega uitgebreid mijn verhaal te doen, want de klant is binnen. Zegt ze: ‘ik zie je BH’. Godver…

2 likes

pfff opschijten!!!

zo snap ik collega’s ook niet. schijten doen ze op de dames WC… en bedankt. stinkert

2 likes

Vind ik geen reden om ongegeneerd naar je boezem te gaan zitten kijken hallo. Het is maar een bh. Die heb je niet aan om hem te verleiden…

14 likes

ik zou niets zeggen en als hij er naar vraagt (wat hij vast ook nooit doet) zeggen dat je te veel horrorfilms hebt gekeken en naar binnen wilde, je had ineens diarree of het gooien op de voor hem onbegrijpelijke: ik werd ongesteld, wilde niet doorlekken en moest gelijk naar binnen. Ontkennen lijkt mij nogal stom, excuses niet nodig, en zeggen dat je hem eng vond of bij voorbaat defensief doen zijn ook niet handig bij mensen die je vaker ziet. Ga er eigenlijk vanuit dat je hem er nooit weer over hoort.

1 like