Ongemakkelijke momenten

Op de middelbare school fietste ik samen met een klasgenoot naar huis. Ik zag in de verte iemand zwaaien dus ik zei tegen haar: wat staat die man daar nou te zwaaien??? Bleek dat het haar moeder was oeps.

29 likes

Ohja nog eentje. Op het werk in de pauze zei ik: ik snap niet dat vrouwen op een bepaalde leeftijd hun haar kort knippen en rood verven een zogenaamd pittig kapsel. Ik weet niet echt wat mij bezielde, want tegenover mij zat een collega met zo een pittig kapsel.

46 likes

Ik ging laatst voor de 2e keer iets drinken met een jongen die ik net ken. Weet zelf nog niet eens of het een date was of gewoon wat drinken.
Kwam er gedurende die avond een oude dronken man verschillende keren zeggen hoe knap en lief hij me vond, dat hij te oud was voor me en dan zei hij tegen die jongen dat ie goed voor me moest zorgen en of we verliefd waren enz. Ik kon wel onder de tafel kruipen aaargghh:unamused:

3 likes

Ik snap hier eerlijk gezegd niet zo veel van.

15 likes

Vorig weekend gingen m’n vriend en ik naar de parkeergarage. We stapten in de lift, drukten op ‘2e verdieping’. Maarrr toen realiseerde hij zich dat ie de auto niet op de 2e, maar op de 3e verdieping had geplaatst. Dus hij drukt op de 3e verdieping, en liet toen een scheet (ja waarom ook). Maar i.p.v. dat we naar de derde verdieping gingen, ging de lift opeens terug naar de begane grond waar inmiddels al allemaal mensen stonden te wachten… hahah dat gezicht van m’n vriend!!! En toen moesten er dus 6 mensen in de stinklift stappen haha ik heb zooo hard m’n lach in moeten houden :joy: zo’n domme actie ook

71 likes

Ik zat in therapie en keek een beetje opzij. Mijn therapeut had blijkbaar in de tussentijd haar leesbril opgezet. Zeg ik zonder na te denken ‘ik vind brillen echt heel sexy’…WAT DEED IK!

79 likes

Heerlijk. Zoo ongemakkelijk. Ik kan ook zo ‘out of the blue’ veel te eerlijk zijn. Dat mensen me aan zitten te kijken ‘waar komt dat ineens vandaan?’ :roll_eyes:

3 likes

Hahaha, zo blij om te horen dat ik niet de enige ben. Ik meen het ook gewoon altijd wat ik zeg, maar vergeet soms een beetje de context waarin ik zit.

Precies! En ik heb het soms ook al langer in mijn hoofd maar dan hebben mensen een gesprek en zodra er dan een stilte valt… ‘knalt mijn hoofd het eruit’… :sweat_smile:

1 like

Ze zei ‘ow, echt?’ en ze keek mij een beetje verbouwereerd aan. Daarna gewoon een ander onderwerp aangesneden…

2 likes

Zij of jij? Anders, goed gepareerd! :sunglasses:

Ik ben verder gaan praten over iets anders. Wel in mijn achterhoofd; WAT GENANT.

1 like

O God dit was weer ernstig hoor.
Ik noem mijn vriend wel eens daddy (ja dit is al beschamend genoeg). Natuurlijk alleen tijdens momenten samen.
Floepte ik er laatst tijdens een gesprek met m’n schoonzusje en m’n vriend uit: ja hè daddy
O MIJN GOD
Gelukkig was de situatie zo ongemakkelijk dat we hem gezamenlijk besloten te negeren en gewoon verder te praten omgomg ik word nu alweer rood

74 likes

Gisteren zat een collega te vertellen dat haar moeder ziek is en door keelkanker zal stikken en zal overlijden. Ik zag dat ze het moeilijk had, dus ik dacht lief te zijn en zei het volgende: “Mocht je hier nou van de week denken joh stik er allemaal maar in, dan kan je gewoon lekker naar huis gaan hoor!” Een collega die naast me zat, zat me zo aan te kijken :eek::eek: en ik realiseerde me pas later dat ik een behoorlijk ongelukkige uitdrukking had gekozen… Ze heeft er verder niet op gereageerd, dus volgens mij hoorde ze het niet eens, maar ik voelde me flink lullig.

161 likes

Dit is mij niet overkomen maar ik las dit net en moest zoooo hard lachen:

151 likes

Hahahahaha dit is echt iets waar ik nog heel lang om kan lachen :joy:

4 likes

Volgens mij ookal op EGF gedeeld; mijn huisgenoten hadden het over Lola Ferrari, ik kon haar en het formaat borst niet voor me halen. Dus ik Google haar snel op m’n laptop voordat ik naar college moest. Laptop dicht geklapt, die hele Lola Ferarri vergeten zit in in een klas die in het Portugees werd gegeven. De docente wilde met me door een vragenlijst lopen, want die was enkel in het Portugees beschikbaar en ik het mogelijk niet allemaal zou snappen. Unlock ik m’n laptop met de docente naast me, die dikke memmen van Lola Ferrari in beeld. Oh oeps… :slightly_smiling_face:

56 likes

Ik maak er altijd wel een sport van om mijn vriend in ongemakkelijke situaties te brengen:

  • Mijn vriend sportte bij een sportschool en ik was net lid. Samen gingen we erheen, ik voor intake + meting en vriend om te gaan sporten. De sportschool was aardig leeg en de meting werd in de zaal gedaan waar m’n vriend aan het soorten was. Die meneer vertelde mij dat m’n gewicht goed was tijdens de meting. Toen riep ik naar m’n vriend: ZIE JE, IK BEN HELEMAAL NIET DIK. Haha hoofd vriend werd langzaam rood en die sportmeneer keek m confused aan.
  • Als ie vervelend wordt in openbare plekken, dan is het leuk om te zeggen: “nee niet slaan” met handen/armen voor hoofd beweging. Als blikken van gepensioneerde oma’s die koffie drinken in de AH konden doden.
51 likes

Volgens mij heb ik dit ook ooit op egf gepost, maar door dit topic moest ik er opeens weer aan denken:
Een tijdje geleden was ik bij m’n ouders in het weekend en ze hadden vrienden op bezoek. Ik ken die mensen niet echt, alleen vaagjes van vroeger dus ze zien mij waarschijnlijk nog als een braaf kind. Ik ging gewoon boven chillen, terwijl m’n ouders en die vrienden beneden zaten. Op een gegeven moment dacht ik dat die mensen weg waren. Ik liep naar beneden en riep keihard (maar ook echt met luide stem) ‘YOOO BITCHES GUESS WHO’S BACK!!!’
ZATEN DIE MENSEN NOG GEWOON OP DE BANK. Echt ik schaamde me kapot joh hahaha ze keken me ook heel verbaasd aan zonder te lachen. Toen ben ik maar weer terug naar boven gevlucht na een schaapachtig lachje.

149 likes

Ik vind dat laatste niet echt iets om een grapje over te maken eigenlijk. Of ben ik nu een moraalridder retteketet

55 likes