Ongemakkelijke momenten

Hahaha! Wat ben jij heerlijk vervelend zeg :smile:

1 like

@Henry Mee eens. Misschien is het een ā€˜grap onderlingā€™ maar je brengt mensen die er echt mee te maken hebben daardoor wel een beetje in een lastige situatie :zipper_mouth_face: sorry.

5 likes

Heb je wel een punt. Dat t wellicht door anderen gezien kan worden en dat vervelend kan zijn. Maargoed, situatie is misschien 3x voorgekomen. Zal m niet nogeens gebruiken.
@Hippe_kikker

10 likes

Fijne reactie, thanks voor je eerlijkheid! En het doet mij iig al heel goed te weten dat je daar ā€˜gewoon niet bij stilgestaan hadā€™ en dat nu je dat weet/ziet of weet ik het dat je dat anders wilt doen! Vind ik echt tof! :grin:

3 likes

Toen ik deze las moest ik aan dit topic denken hahahah

46 likes

Niet stikken!

2 likes

Laatst stond ik bij de kassa om te betalen, ik dacht dat ik de volgorde van pasjes in mijn jaszak wel wist maar ik pakte eerst 3 andere pasjes voor ik eindelijk mijn pinpas had :sweat_smile:

1 like

Hahah dat heb ik ook gehad, stond ik bij de burger king lekker te pinnen met mijn ov kaart. En maar verbaasd zijn dat het niet werkt

2 likes

Hahah ik heb in de bus ook wel eens proberen in te checken met mijn pinpas

2 likes

Oke dit was eenzijdig ongemakkelijk want de ander weet dus van niksā€¦
Ik stond op werk in zoā€™n nisje bij de koffiezetapparaat, dus mijn bazin zag niet dat ik daar stond. Ik had een meeting met aantal collegaā€™s + bazin, maar zag dat ze door de deur richting damestoilletten liep, dus ik vond dat genoeg reden om ook nog even snel te mogen gaan plassen.
Het zijn bij ons wel echt gesloten toiletten, dus geen kier boven/onder, je kan iemand normaliter eigenlijk niet horen plassen, maar mijn bazin was dus een partij herrie aan het maken op dat toiletā€¦ Ik werd er een beetje lacherig van, deed snel mijn plasje, en ging naar meeting.
Komt ze dus twinitig minuten later binnenā€¦ā€œsorry vorige vergadering liep uitā€.
Vergadering met toiletpot jaā€¦ :sweat_smile:

106 likes

Haha. dit heb ik ook eens gehad, om die reden wacht ik vanaf nu altijd tot de trein stilstaat met opstaan haha.

1 like

weg

220 likes

Wil eigenlijk nu de gif zienā€¦

6 likes

Ik werkte ooit als sportverzorgster bij een voetbalclub. In eerste instantie vooral bij trainingen. Toen vroegen ze me mee voor een belangrijke beker wedstrijd, dus ging ik mee. Iemand van mijn team viel en stond niet op, dus ik ren meteen heel fanatiek met mijn sporttas het veld op. Ik hoor allemaal geschreeuw achter me, maar ren gewoon door (waarom?!). Werd de scheidsrechter boos, want je moet dus wachten tot hij fluit voor je het veld op mag.

Ik voelde me echt super lullig, vooral met de tribunes zo vol :(.

14 likes

HAHA ik moest hier zo hard om lachen
wel lekker effectief deze oplossing

Haha ahh ik heb ook een keer zo iets gehad, maar dan in t vliegtuig. Was een lange vlucht en ik zat aan t raam. De twee mensen naast mij sliepen al, en ik moest naar de wc. Kon het echt niet langer ophouden, dus ging toen met mijn voeten op de leuningen in het midden staan, en dan met mijn handen op de rugsteunen voor en achter, zodat ik mijzelf er een soort van er overheen kon swingen. Geen idee of dit te begrijpen is? Nja iig had ik al eens eerder gedaan op andere lange vluchten met het zelfde probleem, en nooit een probleem mee gehad. Dit keer ging het mis en belande ik in plaats van in het gang pad op die man zijn schoot. Maar echt in zon baby positie dus, benen aan de ene kant hoofd aan de andere. Omg die man schrok zich kapot, deed zijn oog masker af en keek me echt aan van wtf?!

124 likes

Hahaha al deze OV-ongemakken doen me denken aan een situatie van mezelf toen ik in de metro stond, de metro heel hard remde en ik mezelf moest opvangen tegen de muur. Alleen belandde ik tegen een meisje aan, met mijn handen naast haar hoofd alsof ik haar echt moeilijk hard ging tongen hahaha ze begreep mā€™n excuses ook niet want ze was niet Nederlands :sob:

81 likes

Hahaha

18 likes

Ik deed laatst hetzelfde, echt per ongeluk.
Sta met mn peetvader te praten en hij vertelde dat zā€™n broer een beroerte heeft gehad en dat het niet zo goed gaat met hem. Zn gezicht hangt helemaal aan 1 kant en zā€™n instelling is ook heel negatief, dus dat helpt ook niet. Zeg ik, in een ongemakkelijke poging om met hem mee te praten: ā€˜ja, jeetjeā€¦ heftig dat ie het hoofd erbij laat hangen. Eh figuurlijk. Nou ja, ook letterlijk. Ehā€¦ā€™.

Gelukkig schoot ie onwijs in de lach en kan hij mijn ongemakkelijkheid waarderen en heeft ie hele zwarte humor.

63 likes

Ik ging een keer medicijnen ophalen bij de apotheek. Ik had een recept op papier gekregen wat ik eerst daarnaartoe moest mailen, maar ik had een beetje haast met mailen omdat ik snel weer door moest en te laat was. Dus ik snel dat recept scannen en in de bijlage mailen naar de apotheek (weet ook niet waarom ik niet dat papiertje mee kon nemen maar het moest digitaal want dat is cool).

Dus ik twee uur later in de apotheek. 'Hoi ik kom een recept ophalen op naam van huppeldepup, ik heb het vanochtend gemaild". De apotheker (apothekaresse?) ging even op de computer kijken. Toen keek ze me ongeveer zo aan:

ā€œEn je naam wasā€¦?ā€ Dus ik nog een keer mijn naam zeggen. Snapte al niet waarom ze het niet kon vinden want ja hij stond gewoon bij verzonden in mijn mailbox en alles klopte en ja nou ja geen idee.

Bleek dus dat ik de verkeerde bijlage had toegevoegd. Het gescande recept was bij downloads terechtgekomen maar tussendoor had ik ook nog een afbeelding opgeslagen die ik naar mijn vriend had gestuurd als overtuigingsmateriaal voor het feit dat we een huisdier nodig hadden. Het meest recente bestand had ik toegevoegd.

Ik heb dus deze foto opgestuurd naar de apotheek:

444 likes