Ongemakkelijke momenten

Toen ik net samen was met mijn vriend (denk 4e date ofzo) hadden we seks en ik zat bovenop hem. Ik merkte al dat hij wel van geile woordjes houdt dus ik fluister zo in zijn oor ‘jouw kut is van mij’

En het ongemakkkelijke was dat ik het niet eens doorhad dus we zaten mekaar minutenlang aan te kijken tot hij zei: weet je wel wat je zei? En hij keihard begon te lachen :sweat_smile:

111 likes

Zo heb ik ook ooit tegen m’n vriend gezegd (voor de grap) “who’s your daddy” :joy:
Maakt hij nog steeds wel eens grapjes over

25 likes

Hahahaha ik ga echt stuk

1 like

Ooooh ik vind dit zo’n naar moment altijd! Kan ik me dan vantevoren ook al druk om maken met verjaardagen/feestjes. Helemaal nu er ook nog mensen zijn die maar 1 kus doen, hou het gewoon bij 3 het is al ingewikkeld genoeg :mad:

5 likes

Oh ik lees niet goed, je bedoelt bij de eerste ontmoeting! Bedoel je dan een date? Anders is het bij mij gewoon een hand

hahahaha in mijn hoofd maakte ik dit nog ongemakkelijker voor je, want ik las ‘een likje’ ipv ‘knikje’.

13 likes

Ja, dit doe ik sinds kort ook! Het maakt het een stuk minder ongemakkelijk, omdat het die twijfel wegneemt. Bij familiedagen stel ik me nu maar in op drie kussen, al vind ik dat altijd ook nog ongemakkelijk.

1 like

En vooral als je er van te voren over na gaat denken, wordt die druk nog even lekker opgevoerd :joy:

2 likes

Hahaha iedereen heeft een tante Tonnie in de familie!

6 likes

Haha ja dat is heel ongemakkelijk idd, waarom zijn daar niet gewoon vaste regels voor?!

Bij eerste dates is het bij mij vaak een knuffel, maar dat kwam eigenlijk vanuit de ander steeds, als het aan mij lag gaf ik gewoon een hand haha. Zo raar om iemand meteen een knuffel te geven als je hem voor het eerst ziet?

1 like

Zo herkenbaar… Ik ontmoet veel mensen uit andere Europese landen en het is altijd weer spannend hoe de begroeting gaat, handje, kussen (en zo ja hoeveel, damn) of gewoon direct een knuffel!!!

1 like

Haha, over ongemakkelijke situaties gesproken…

Ik had een bijbaantje als administratief medewerker. Één dag in de week, dus het stelde niet zoveel voor. Vlak voor kerst werden de kerstpakketten geleverd voor het hele kantoor. Voor iedereen een grote doos. Die stonden bij mij op de kamer dus iedereen kwam daar een pakket ophalen. Aan het eind van de dag wilde ik dus ook een pakket mee naar huis nemen, dus ik stond al klaar met dat pakket onder mn arm toen de directeur binnenkwam met een fles wijn. Die was voor mij, voor kerst. Nou ik mega blij, want nu had ik dus èn een pakket èn een fles wijn! Dus ik met allebei naar huis… Bleek dus dat die fles voor mij was en dat ik met mn bijbaantje niet zo’n enorme doos mee mocht nemen als kerstpakket. Maar ik had dat dus totaaaaal niet door en nu heb ik dus meer gekregen dan de vaste medewerkers omdat ik dus ook die fles wijn heb aangenomen… :sweat_smile:

64 likes

Is toch ook lullig om die dozen dan bij jou op de kamer te plaatsen!

Ik hoop dat het het meest geweldige kerstpakket ooit was.

12 likes

Ik liep al 1.5 jaar stage bij een bedrijf (2 stages in een, 40 mensen) en kon/kan mega goed met de collega’s en iedereen opschieten. Nu was er een personeelsfeest georganiseerd waar alle partners en kinderen ook mochten komen. Ik had alleen geen uitnodiging ontvangen, had het hier met mijn collega’s over gehad en allemaal besloten dat dit kwam omdat ik met mijn stagiaire email waarschijnlijk niet in de grote bedrijfs bulk email zat. Dus ik doodleuk naar dat feest, komt er een collega achter me staan en die zegt: wist je dat stagiaires bewust niet waren uitgenodigd? Ik kon wel door de grond zakken… zo’n schaamte. Maar welk bedrijf nodigt dan ook niet zn stagiaires uit?? :mad:

11 likes

familiedagen, een groot ongemakkelijk moment

wat een kutopmerking

4 likes

en dat je dan de buurman feliciteert met de verjaardag van zijn buurjongen, zo’n gek gebruik eigenlijk haha

3 likes

Nouja zeg, wat heb je gezegd? Kan me voorstellen dat dat feest dus ruk was daarna.

Jeetje wat ongelofelijk lomp zeg! Ik kan me voorstellen dat je je dan wel even goed vervelend voelt.
Wat heb je gedaan?