Ik was uiteten in een super fancy restaurant en ze bleven ook maar wijn inschenken. Ik wilde niet onbeleefd zijn dus ik heb de wijn niet afgeslagen, maar na drie glazen ben ik toch echt wel goed aangeschoten, meer dan alleen een beetje gezellig. Dan draait de wereld al enzo.
Ik kom zelf nooit in dit soort restaurants, dus ik voelde me al heel erg ongemakkelijk, maar toen moest ik plassen. En in die supermooie wc kreeg ik de deur naar de dameswc niet open (achteraf gezien was ik te dronken om die deur open te krijgen, want er zat niemand op) en dus ging ik maar even snel naar de herenwc. Als de nood roept enzo.
Had ik blijkbaar met m’n dronken kop de deur niet op slot gedaan? En natuurlijk trekt zo’n pretentieuze kerel net op dat moment de deur open. En in plaats van dat 'ie daar chill over doet slaakt ie een hele onelegante gil die totaal niet bij zijn uiterlijk past, slaat de deur dicht en blijft mompelen hoe erg 'ie geschrokken was (sorry hoor, zo erg is het toch ook weer niet) en toen moest ik er met m’n rode kop nog langs terwijl ik maar sorry bleef roepen
Ergste is nog dat dit niet eens de eerste keer is dat dit me overkomt ik heb gewoon echt issues met sloten op deuren hahah godver