Ongemakkelijke momenten

Haha ahh ik heb ook een keer zo iets gehad, maar dan in t vliegtuig. Was een lange vlucht en ik zat aan t raam. De twee mensen naast mij sliepen al, en ik moest naar de wc. Kon het echt niet langer ophouden, dus ging toen met mijn voeten op de leuningen in het midden staan, en dan met mijn handen op de rugsteunen voor en achter, zodat ik mijzelf er een soort van er overheen kon swingen. Geen idee of dit te begrijpen is? Nja iig had ik al eens eerder gedaan op andere lange vluchten met het zelfde probleem, en nooit een probleem mee gehad. Dit keer ging het mis en belande ik in plaats van in het gang pad op die man zijn schoot. Maar echt in zon baby positie dus, benen aan de ene kant hoofd aan de andere. Omg die man schrok zich kapot, deed zijn oog masker af en keek me echt aan van wtf?!

124 likes

Hahaha al deze OV-ongemakken doen me denken aan een situatie van mezelf toen ik in de metro stond, de metro heel hard remde en ik mezelf moest opvangen tegen de muur. Alleen belandde ik tegen een meisje aan, met mijn handen naast haar hoofd alsof ik haar echt moeilijk hard ging tongen hahaha ze begreep m’n excuses ook niet want ze was niet Nederlands :sob:

81 likes

Hahaha

18 likes

Ik deed laatst hetzelfde, echt per ongeluk.
Sta met mn peetvader te praten en hij vertelde dat z’n broer een beroerte heeft gehad en dat het niet zo goed gaat met hem. Zn gezicht hangt helemaal aan 1 kant en z’n instelling is ook heel negatief, dus dat helpt ook niet. Zeg ik, in een ongemakkelijke poging om met hem mee te praten: ‘ja, jeetje
 heftig dat ie het hoofd erbij laat hangen. Eh figuurlijk. Nou ja, ook letterlijk. Eh
’.

Gelukkig schoot ie onwijs in de lach en kan hij mijn ongemakkelijkheid waarderen en heeft ie hele zwarte humor.

63 likes

Ik ging een keer medicijnen ophalen bij de apotheek. Ik had een recept op papier gekregen wat ik eerst daarnaartoe moest mailen, maar ik had een beetje haast met mailen omdat ik snel weer door moest en te laat was. Dus ik snel dat recept scannen en in de bijlage mailen naar de apotheek (weet ook niet waarom ik niet dat papiertje mee kon nemen maar het moest digitaal want dat is cool).

Dus ik twee uur later in de apotheek. 'Hoi ik kom een recept ophalen op naam van huppeldepup, ik heb het vanochtend gemaild". De apotheker (apothekaresse?) ging even op de computer kijken. Toen keek ze me ongeveer zo aan:

“En je naam was
?” Dus ik nog een keer mijn naam zeggen. Snapte al niet waarom ze het niet kon vinden want ja hij stond gewoon bij verzonden in mijn mailbox en alles klopte en ja nou ja geen idee.

Bleek dus dat ik de verkeerde bijlage had toegevoegd. Het gescande recept was bij downloads terechtgekomen maar tussendoor had ik ook nog een afbeelding opgeslagen die ik naar mijn vriend had gestuurd als overtuigingsmateriaal voor het feit dat we een huisdier nodig hadden. Het meest recente bestand had ik toegevoegd.

Ik heb dus deze foto opgestuurd naar de apotheek:

444 likes

Hahhaha neeeee. Ook echt dat ie zo’n masker af doet en jij dan ineens op z’n schoot zit hahaha

3 likes

Hahahaha prachtig dit

1 like

Danku, danku. Het was echt heel awkward vooral omdat ik het stiekem best grappig vond nog maar die vrouw er totaal niet de humor van inzag ook.

Doet het gelukkig wel goed op feestjes.

7 likes

Hahahaha ik zie het helemaal voor me!

2 likes

Ik heb hier luidop om moeten lachen in de tram, iedereen keek :joy:

2 likes

Hahahaha fantastisch!

1 like

Dat onschuldige snoetje ook.

2 likes

Hahaha ik heb een keer in de kroeg bij hetzelfde barmeisje op twee momenten eerst met mijn rijbewijs geprobeerd te pinnen. Ik was niet eens heel dronken.

12 likes

Gisteren avond een rondje gefietst met m’n vriend. Hij zet zijn fiets buiten in de stalling en ik zet hem binnen. Ik sta een beetje dromerig naar de lucht en het licht te kijken en ga daarna de deur van de stalling opendoen. Dan blijkt iemand anders die in die stalling moet zijn al die tijd staat te wachten. Ik zeg “oh goedemorgen! Ik had u helemaal niet gezien! Ik ben nog niet wakker geloof ik!” Die meneer kijkt wat schaapachtig. Dan laat ik die meneer voorgaan (want sleutel van de deur zit aan fietssleutel dus ik moet m’n fiets weer van slot halen). Die meneer heeft zijn fiets neergezet en ik zeg in plaats van een normaal doei of tot ziens “U ook alvast fijne feestdagen he!”. Ik heb echt geen idee wat me bezielde

119 likes

Haha lang geleden dat ik hardop moest lachen om een berichtje. Wat een vet lieve foto ook, mij had je overtuigd hoor! Is het huisdier er gekomen?

4 likes

Het huisdier zelf nog niet, maar m’n vriend wil zelf inmiddels ook graag een konijn dus er is hoop :sunglasses:

6 likes

Van de week had ik een bruiloft, maar ik was best wel zenuwachtig omdat ik bang was dat ik zou gaan huilen. Toen de bruid binnenkwam werden we vlak daarvoor gevraagd te gaan staan. Prima. Binnenkomst. Weer zitten. Ceremonie praatje blabla. Maar door alle zenuwen zat ik niet zo goed te luisteren en hoorde ik opeens de babs zeggen ‘dan verzoek ik jullie nu om te gaan staan’. En ergens dacht ik wel hmm alweer, nou ja het zal, dus ik pakte mn tasje van mn schoot en terwijl mijn lichaam half ging staan bedacht ik me dat ze het bruidspaar bedoelde

Ik wilde echt in een gat verdwijnen voor de komende 10 uur en naast me keek mijn vriend me zo aan van oh my wat deed je?! :fearful:

151 likes

Hahahaha

Omg ik had net iets zoiets ongemakkelijks in de supermarkt (in het buitenland)

Ik was klaar met boodschappen doen dus liep naar de kassa, m’n vriend ging nog even wat pakken en kwam iets later. Ik leg dus alles op de band maar m’n boodschappen lagen helemaal tegen die van de man voor me aan. Er lag maar Ă©Ă©n beurtbalkje vlakbij de lopende band, vond het al irritant dat dat balkje niet dichterbij lag. Ik hang echt helemaal over de kassa heen om dat ding te pakken terwijl ik heel raar werd aangekeken door de kassamedewerker. Ik leg dat ding dus tussen onze boodschappen in en zie vervolgens dat de mensen achter mij hetzelfde probleem hebben want er zijn geen balkjes meer.

Ik kijk naar de kassa naast ons en daar stonden twee balkjes, dus ik denk ach ik zal is een goede daad verrichten vandaag en loop naar die kassa om twee van die beurtbalkjes te pakken. Terwijl ik terugloop naar mijn kassa komt mijn vriend vanaf de andere kant aangelopen en kijkt me al heel vreemd aan, waarna ik die balkjes omhoog hou en roep: er zijn geen balkjes meer! :woman_shrugging: (Zo zag het er echt uit trouwens met die handjes in de lucht)

Ik zet die dingen dus op de lopende band om de boodschappen van de anderen te scheiden en dacht nou heb ik toch weer even die mensen geholpen! M’n vriend komt naast me staan en zegt: sorry maar wat doe je?? Ik zeg ja gewoon die boodschappen scheiden want alles staat tegen elkaar aan en er lagen geen balkjes meer hier. Hij:
image

Zegt ie: ja das heel aardig maar dat kennen mensen hier helemaal niet en dat zijn gewoon de balkjes die aangeven dat de kassa gesloten is. Ik begreep meteen waarom die mensen allemaal zo raar keken en geen ‘dankjewel’ zeiden.

Toen heb ik maar met een rood hoofd die dingen weggehaald en keek die kassamedewerker mij echt aan alsof ik gek geworden was. Daar ga ik dus ook nooit meer naartoe. Die jongen zal wel denken: waarom zet dat mens opeens overal ‘kassa gesloten’ balkjes tussen ?!

Het is me ook nog noooooit opgevallen dat ze dat hier niet eens gebruiken

166 likes

Huh in welk land doen ze dat niet?

Wat gek!

1 like