Ik ga echt helemaal dood over je biologieleraar
Enkele maanden ervoor had ik ook nog eens meermaals op een proefwerk met hem āorgasmeā in plaats van āorganismeā geschreven, ik hoop dat hij niet dacht dat mijn foutjes van hem of mijn gevoelens naar hem toe afhankelijk waren.
Zo iets heb ik een keer gehad met blowjob ik dacht dat het een soort joint was. Was ook erg ongemakkelijk.
Dit gebeurt volgens mij zeer regelmatig (mijn vriend geeft hetzelfde vak), dus denk niet dat zoān docent daar nog raar van opkijkt. Dat filmpje daarentegen⦠Haha.
Ik heb echt 100en van dit soort momenten, maar ik kan er meestal zelf vrij hard om lachen. Ik ga even geven in mijn geheugen. Deze tween schoten mij net tebinnen:
- ik moest een als baantje bij een promotiebedrijf een soort āheitje voor een karweitjeā doen en het was echt berekoud. Aangezien we buiten moesten werken en vies konden worden had ik oude maar warme kleren aangetrokken. Toen idd e rest van het team zag zei ik: OOOO goed jullie hebben ook jullie oude kleren aan (mijn brain maakte een error, ik dacht aan warme kleren, maar mijn mond zei oud), echt iedereen gelijk ongemakkelijk en zeggen: nee hoor dit zijn eigenlijk mijn beste kleren
. Niemand geloofde me uiteraard toen ik zei dat ik warme kleren bedoelde
- Toen ik studeerde hadden we statistiek van een engelse docent, die had iets uitgelegd over hoe je intersection (oid)? berekenen kan van grafieken, en ik begreep en begrijp daar echt niks van, toen riep ik dus heel hard: Sorry but how do you do this intercourse?
Vandaag ongemakkelijk moment op het werk gehad. Wilde iets uitleggen dat we dan niet meer de veiligheid kunnen garanderen. Alleen was ik in mn hoofd al eerder met het verhaal en zeg ik natuurlijk geiligheid. Echt sjezus hoopte nog dat ze me niet had gehoord. Maar kon wel door de grond zakken.
God dit had ik ook laatst ja. Een toerist vroeg aan mij in plat Vlaams hoe ze naar de Dam moest komen en ik verstond er echt geen fuck van behalve āDamā, dus ik heel enthousiast in het Engels antwoorden waar ze heen moest.
Vervolgens zeg ik iets in het Nederlands tegen een vriendin die naast me staat en die toerist kijkt me zooo raar aan en zegt vervolgens een beetje beledigd āwauw je doet net of ik Chinees praat ofzo maar ik ben gewoon van BelgiĆ« hoor ā
Ja wel stom van mij haha maar ik verstond het gewoon echtttt niet.
En in Belgiƫ verstaan ze ons dan weer niet. Heb vaak gehad dat ze Engels terug praatte.
Hahaha ja precies. Zijn toch best wel hele verschillende talen eigenlijk.
Belgen zeggen geen patattekes tegen friet. Patatten zijn aardappelen
Gewoon friet
Als ieh in het frans ging praten kon je zeggen : Ah u wilt Franse frietjes
ik geniet zoooo van jullie ongemakkelijke momenten, sorry not sorry
Als het gaat over het concept dan zeggen we (of tenminste iedereen die ik ooit ontmoet heb) āfrietjesā of āfrietenā. Dus bv āik heb echt zin in frietjes/frieten!ā Dan zou het heel Nederlands klinken om te zeggen āik heb zin in frietā. Maar als je bestelt zeggen sommigen ook āeen grote frietā maar ook āeen gewoon frietjeā. Klinkt ineens heel raar nu ik het zo typ.
Was dus recentelijk in een cafeetje met mijn vriend en we wilden echt al 30 minuten een nieuwe ronde borrelhapjes en drankjes bestellen maar werden keihard genegeerd door de ober. Dus ik werd en beetje geĆÆrriteerd en zwaaide zeer enthousiast richting een ober die ons dus negeerde (dacht ik). Zān blik veranderde echter in een verwarde blik en hij kwam naar ons toe en zei āken ik jou?ā. Nou kon door de grond zakken want het was helemaal geen ober en had dus 30 minuten lang voor niks oogcontact zitten maken met die arme man. Maar snap nog steeds niet waarom die zo vaak langs liep als gast.
Mijn vriend heeft in een snackbar in Gent een keer een āpatatjeā besteld. De snackbarvrouw kwam niet meer bij en gaf hem 1 patatje.
Volgens mij is dit in Nederland ook een beetje zo! Dan zeg je ook niet āik heb zin in een patatā maar je bestelt wel āeen patat metā.
Hahaha
Dat moment dat ik vergat hoe mijn oudtante eruit zag.
Was op de verjaardag van mijn oma. Komt er een stel binnen, loopt die vrouw naar me toe en steekt haar hand uit.
Ik heel vrolijk āHoi, mijn naam is Gast, aangenaam kennis te maken!ā
Iedereen gaat helemaal stuk waarop die vrouw zegt āIk ben het, tante Greet. Ben ik zo erg veranderd dan?ā
Ze had alleen haar haarkleur veranderd. Ik herkende haar echt niet.
Haha dat met die biologieleraar, hardop gelachen