Ongemakkelijke momenten

Oh ik heb nog goede: een tijdje geleden liep ik net uit de bus en ik moest al de hele tijd windjes inhouden. Precies op het moment dat ik ze laat ontsnappen blijk ik per ongeluk op de voicerecorden van de whatsapp te drukken, dus ik stuur een vriendin een pracht spraakbericht van 2 harde scheten.

Dit had echt nog veel genanter kunnen zijn als het mijn baas was, haha

52 likes

Zo kut als je per ongeluk iets opneemt maar je weet niet wat je toen zei of deed en je moet dat terugluisteren. Altijd bang dat er iets geks te horen is, ik iets genñnts zeg, of net aan het roddelen ben ofzo of iets vies aan het doen ben :’)
Klonken ze wel mooi? :smile:

1 like

Haha ja, klonk ook heel duidelijk, haha.
Ik heb eerder bij een date per ongeluk iets opgenomen toen we het over hem hadden, maar het enige wat je hoorde was: ja hij woont nog thuis.

Hii had alleen wel gelijk door dat het over hem ging :stuck_out_tongue:

1 like

Ohhhh mijn moeder is hierdoor ooit bijna in de problemen gekomen. Wij liepen na voetbalwedstrijden altijd langs een busje van de ME om bij de auto te komen en toen we een keertje tegen onze rivaal speelden was de hel losgebarsten. Mijn moeder en ik probeerden zo snel mogelijk bij de auto te komen omdat de stenen ons om de oren vlogen, links en rechts werden daarvoor mensen aangehouden. Zegt mijn moeder tegen mij als we langs dat busje lopen: ze hebben een vrouw opgepakt! Was het een man met gigantisch lang haar dus. Die man draaide zich om en keek zo razend dat ik blij ben dat hij al in de boeien stond haha

In her verlengde daarvan, mijn ongemakkelijke situatie:

Terwijl ik huilend aan de telefoon een stillere plek zoek in een stadion door een vak supporters van Cambuur Leeuwarden “daar moet een piemel in” toegezongen worden. Zo hard dat degene die ik bel het ook hoort :+1: Was niet het goede moment

5 likes

Dat laatste is niet ongemakkelijk, maar vooral vreselijk onbeschoft van die voetbalsupporters. Echt die zin, gadverdamme, kots daar op. Zou echt heel boos kijken. Al krijg je van dat volk dan vast terug ‘Ahh lach eens’.

15 likes

Ik versprak me gisteren bij de McDrive aan de intercom en dat vind ik altijd heel ongemakkelijk. “Nee, dat was het” en “Nee, dankje” tegelijk werd: “Nee, wankje”.
Ik moet alleen zelf altijd heel hard lachen om versprekingen dus ik kwam daarna nog half huilend van het lachen half proestend in m’n eentje bij het raam om af te rekenen en toen zei ik toen ik wegreed, gewoon omdat ik het niet kon laten mezelf weer voor lul te zetten, deze keer wel bewust: “wankjewel” en moest ik weer heel hard schaterlachen om mezelf. Die jongen keek vooral heel ongemakkelijk de hele tijd.

83 likes

Ja klopt, daar heb ik echt nog 1000 verhalen over. Als kind van een jaar of 10/11 werd ik vaak al door supporters van de andere club “de hoer van (naam club waar ik fan van ben)” genoemd omdat ik dan een van de weinige meisjes in het vak was.

Maar zal dit topic daar niet verder mee vervuilen :stuck_out_tongue:

Bleg nare mensen bestaan er toch. Snap ook niet dat stewards daar niet op in gaan.

3 likes

Ik had laatst ook een bij de AH. Ik stond in de rij met iets van drie boodschapjes en toen kwamen er twee bejaarden achter mij staan die echt maar 1 boodschapje hadden. Ik zei toen gaat u maar even voor hoor, u heeft maar een dingetje. Zeggen ze, nee hoor hoeft niet hij hebt ook niet veel. Dus ik zeg weer, maakt niet uit hoor u heeft maar een dingetje
zeggen ze dat is heel lief van je maar jij bent ook zo klaar hahaha ik was heel moe en het drong gewoon niet tot me door dat je normaal gesproken mensen alleen voor laat gaan als je zelf een enorme kar vol hebt.

Edit: ik heb een déjà vu, heb een gevoel dat ik deze al eerder heb verteld.

6 likes

Ik had net zoiets
 Was schoenen aan het kopen en vroeg of ze meededen met Black Friday. Ja maar morgen met 20 %. Dus ik : kak ik moet werken morgen. Zegt ze: ja doen we die korting vandaag toch ook gewoon. Dus ik zo chilll en ik wil haar een high five geven, sta ik daar zo met mn hand omhoog
 *krr krr * Geen reactie. Pas toen ik zei: oke high fivee
 AKWARD!

69 likes

Ik vraag me af: wat kunnen ze daar aan doen? Zou je mensen kunnen verwijderen voor zoiets? En dan moet je dat met 50 man/stewards tegelijk doen? Is dat ĂŒberhaupt haalbaar?

Ja hoor, kan op basis van huisregels
Bijvoorbeeld
" Het is verboden zich in Van Stadion te gedragen op een wijze die door anderen als provocerend, bedreigend, beledigend of discriminerend kan worden ervaren, dan wel als hinderlijk of als enigerlei wijze de orde en rust verstorend. Hieronder valt ook het scanderen van leuzen die door anderen als discriminerend kunnen worden ervaren".

En “Een ieder die op enigerlei wijze in strijd handelt met het in deze algemene voorwaarden bepaalde, kan door medewerkers van Stadion dan wel door aangewezen personen, alsmede de politie en overige bevoegde personen en/of organisaties, zonder voorafgaande waarschuwing de toegang Stadion worden verwijderd, dan wel overgedragen aan de politie. Een en ander heeft tot onmiddellijk en onherroepelijk gevolg dat het toegangsbewijs van de betrokkene(n), dat ingenomen kan worden, zijn geldigheid verliest, zonder dat enig recht op restitutie ontstaat.”

Wel een vergaande maatregel, maar het is wel mogelijk. Van mij zouden ze die onzin veel harder mogen aanpakken.

2 likes

Je kan er in theorie op basis van die regels iets aan doen, maar in de praktijk, als er 300 man in een vak zoiets staat te zingen, hoe ga je dat dan aanpakken met een handjevol stewards? Zelfs al zou je 300 stewards hebben, dan nog wordt het een massale vechtpartij waarbij ongetwijfeld allerlei onschuldige mensen gewond gaan raken. Niet dat dat dan maar de reden moet zijn om het allemaal te tolereren, maar de praktijk is niet zo makkelijk denk ik.

1 like

Ik had een best serieus, (zakelijk) gesprek met iemand op de app. Zie ik dat ik zo’n boks heb geappt en ik bedoelde zo’n duimpje omhoog. Is nu al 1 dag geleden dus hij heeft het gezien

19 likes

Ik dacht niet aan 300 man. Dacht eerder aan een paar oproerkraaiers en mensen die volgen. Weet niet of het zo makkelijk is om de aanstichters eruit te halen, maar dat zou ik proberen.

Hahaha supergrappig :stuck_out_tongue_closed_eyes: Zo kwam ik ooit brak en met een kater een tankstation winkeltje binnen, en wilde tegen die vrouw achter de kassa ‘hallo’ en ‘hoi’ tegelijk zeggen met mijn brakke hoofd, dat werd dus ‘halloi’, gevolgd door een soort ingehouden giechel haha, zo dom

15 likes

Hahhahahahaahh ik moest een keer iemand bellen en daar was ik best zenuwachtig voor en ik ging van tevoren en beetje mijn Hooi, heey of hallo oefenen want ik moest natuurlijk wel cool overkomen. En toen had ik al mijn moed bij elkaar geraapt om daadwerkelijk te bellen komt er letterlijk Helloew uit ofzo. Omijngod en ik had er nog wel op geoefend.

40 likes

Hahahaha ik lig hier echt te schudden van het lachen😂 super schattige blunder wel!

3 likes

Ik ga stuuuk. Hard op lachen gewoon

2 likes

Jullie verhalen doen mij denken aan mijn vriend, die na een nachtdienst (in het hotel) antwoordde op de bezorger die aanbelde met: “Reception?” :joy::joy::joy:. De bezorger heeft toen nog een keer aangebeld met de vraag naar welke verdieping hij moest, maar mijn vriend was toen slaapdronken al half in paniek naar beneden gerend. Is wel echt een dingetje nu, elke keer dat hij me belt antwoord ik nog “RECEPTION?!?”.

49 likes