Ongemakkelijke momenten

Wow relax het was helemaal niet lullig bedoeld. Ik vind het gewoon een grappig woord wat ik in spreektaal wel eens gebruik, niet alsof ik daadwerkelijk verwijs naar schizofrenie als ziekte. Als men zich daardoor beledigd voelt nou dan mijn oprechte excuses. :roll_eyes:

1 like

Komt heel oprecht over zo

22 likes

Nou dat laatste meen ik zeker de rolleyes zijn voor de manier waarop ik hier op aangesproken ben.

Ik zat nu net lekker in de trein en toen ging er achter me iemand zitten die heel erg naar rook en muffigheid stonk. Ik moest tot 3x toe kokhalzen er van. Mét geluid. Toen heb ik mn sjaal maar voor mn neus gevouwen. Vrouw naast me keek me echt super beledigd en geïrriteerd aan. :frowning_face:

(Ben zwanger dus mega gevoelig voor geuren. Normaal heb ik dit echt niet zo extreem haha)

19 likes

Ik heb net een reply to all gedaan, over doktersafspraken, die ik liever prive zou willen houden. :x3:

4 likes

Gebruik je outlook? Dan kan je berichten ook intrekken. Hij wordt dan bij mensen die de mail nog niet geopend hebben uit de postvakken gehaald.
https://support.office.com/nl-nl/article/bericht-intrekken-of-vervangen-nadat-het-is-verzonden-35027f88-d655-4554-b4f8-6c0729a723a0
Voor gmail kan het volgensmij alleen als je dit hebt ingesteld.

2 likes

Ja het is alleen mijn universiteitsmail die die acties niet heeft, naja heelas pindakaas. Mijn tutor heeft er al op gereageerd.

Hahaha, ik liep dus stage en ik was nog best jong en de rest was zo’n 25 jaar ouder. Ik wilde in de pauze wel heel graag gesprekken aangaan en dat ging altijd heel goed. Maar één van die werknemers voetbalde dus op een best wel hoog niveau en daar stelde ik dus vragen over. Nou dus ik vraag zo: Oh dus dan spelen jullie steeds tegen een ander team en dan wint er iemand. En zo’n andere werknemer keek mij aan zei letterlijk: Ja dat is meestal zo bij voetbal hĂš. Ik kon wel door de grond zakken omdat ik zo dom overkwam, elke idioot weet dat je met voetbal tegen ander team speelt en dat er dan iemand wint DAT WIST IK ZELF OOK WEL. Ik wilde gewoon zo graag een gesprek aanknopen :sob::joy:

51 likes

Gisteren moest ik aan een balie wat regelen, had mijn telefoon even nodig en nja ik deed iets met mijn onhandige vingers waardoor de muziek die ik even daarvoor hoorde luid door die toko schalde; van die foute trapmuziek met een zanger die totaal niet kan zingen/rappen/weetnietwathijprobeert. Hiii maakt u kennis met mijn muzieksmaak!

12 likes

Vorige week was er een jongen met wat langer blauw haar. Toen ik even later wat aan hem vragen noemde ik hem uit automatisme " mevrouw", zo stom, maar van de achterkant en als je snel keek, leek dat ook zo :frowning:

Nou dat is niet zo erg toch ? Het is geen belediging om een vrouw genoemd te worden. Pas als het op een snerende manier gezegd wordt, als scheldwoord, omdat hij lang haar heeft, is het een probleem. Dus zou me er niet druk om maken hoor! Honest mistake.

1 like

Nee, daar heb je eigenlijk ook gelijk in! Toch voelt het vanaf mijn kant ‘verkeerd’

Oh ik heb nog goede: een tijdje geleden liep ik net uit de bus en ik moest al de hele tijd windjes inhouden. Precies op het moment dat ik ze laat ontsnappen blijk ik per ongeluk op de voicerecorden van de whatsapp te drukken, dus ik stuur een vriendin een pracht spraakbericht van 2 harde scheten.

Dit had echt nog veel genanter kunnen zijn als het mijn baas was, haha

52 likes

Zo kut als je per ongeluk iets opneemt maar je weet niet wat je toen zei of deed en je moet dat terugluisteren. Altijd bang dat er iets geks te horen is, ik iets genñnts zeg, of net aan het roddelen ben ofzo of iets vies aan het doen ben :’)
Klonken ze wel mooi? :smile:

1 like

Haha ja, klonk ook heel duidelijk, haha.
Ik heb eerder bij een date per ongeluk iets opgenomen toen we het over hem hadden, maar het enige wat je hoorde was: ja hij woont nog thuis.

Hii had alleen wel gelijk door dat het over hem ging :stuck_out_tongue:

1 like

Ohhhh mijn moeder is hierdoor ooit bijna in de problemen gekomen. Wij liepen na voetbalwedstrijden altijd langs een busje van de ME om bij de auto te komen en toen we een keertje tegen onze rivaal speelden was de hel losgebarsten. Mijn moeder en ik probeerden zo snel mogelijk bij de auto te komen omdat de stenen ons om de oren vlogen, links en rechts werden daarvoor mensen aangehouden. Zegt mijn moeder tegen mij als we langs dat busje lopen: ze hebben een vrouw opgepakt! Was het een man met gigantisch lang haar dus. Die man draaide zich om en keek zo razend dat ik blij ben dat hij al in de boeien stond haha

In her verlengde daarvan, mijn ongemakkelijke situatie:

Terwijl ik huilend aan de telefoon een stillere plek zoek in een stadion door een vak supporters van Cambuur Leeuwarden “daar moet een piemel in” toegezongen worden. Zo hard dat degene die ik bel het ook hoort :+1: Was niet het goede moment

5 likes

Dat laatste is niet ongemakkelijk, maar vooral vreselijk onbeschoft van die voetbalsupporters. Echt die zin, gadverdamme, kots daar op. Zou echt heel boos kijken. Al krijg je van dat volk dan vast terug ‘Ahh lach eens’.

15 likes

Ik versprak me gisteren bij de McDrive aan de intercom en dat vind ik altijd heel ongemakkelijk. “Nee, dat was het” en “Nee, dankje” tegelijk werd: “Nee, wankje”.
Ik moet alleen zelf altijd heel hard lachen om versprekingen dus ik kwam daarna nog half huilend van het lachen half proestend in m’n eentje bij het raam om af te rekenen en toen zei ik toen ik wegreed, gewoon omdat ik het niet kon laten mezelf weer voor lul te zetten, deze keer wel bewust: “wankjewel” en moest ik weer heel hard schaterlachen om mezelf. Die jongen keek vooral heel ongemakkelijk de hele tijd.

83 likes

Ja klopt, daar heb ik echt nog 1000 verhalen over. Als kind van een jaar of 10/11 werd ik vaak al door supporters van de andere club “de hoer van (naam club waar ik fan van ben)” genoemd omdat ik dan een van de weinige meisjes in het vak was.

Maar zal dit topic daar niet verder mee vervuilen :stuck_out_tongue:

Bleg nare mensen bestaan er toch. Snap ook niet dat stewards daar niet op in gaan.

3 likes