Ongemakkelijke momenten

Ja hoor, kan op basis van huisregels
Bijvoorbeeld
" Het is verboden zich in Van Stadion te gedragen op een wijze die door anderen als provocerend, bedreigend, beledigend of discriminerend kan worden ervaren, dan wel als hinderlijk of als enigerlei wijze de orde en rust verstorend. Hieronder valt ook het scanderen van leuzen die door anderen als discriminerend kunnen worden ervaren".

En “Een ieder die op enigerlei wijze in strijd handelt met het in deze algemene voorwaarden bepaalde, kan door medewerkers van Stadion dan wel door aangewezen personen, alsmede de politie en overige bevoegde personen en/of organisaties, zonder voorafgaande waarschuwing de toegang Stadion worden verwijderd, dan wel overgedragen aan de politie. Een en ander heeft tot onmiddellijk en onherroepelijk gevolg dat het toegangsbewijs van de betrokkene(n), dat ingenomen kan worden, zijn geldigheid verliest, zonder dat enig recht op restitutie ontstaat.”

Wel een vergaande maatregel, maar het is wel mogelijk. Van mij zouden ze die onzin veel harder mogen aanpakken.

2 likes

Je kan er in theorie op basis van die regels iets aan doen, maar in de praktijk, als er 300 man in een vak zoiets staat te zingen, hoe ga je dat dan aanpakken met een handjevol stewards? Zelfs al zou je 300 stewards hebben, dan nog wordt het een massale vechtpartij waarbij ongetwijfeld allerlei onschuldige mensen gewond gaan raken. Niet dat dat dan maar de reden moet zijn om het allemaal te tolereren, maar de praktijk is niet zo makkelijk denk ik.

1 like

Ik had een best serieus, (zakelijk) gesprek met iemand op de app. Zie ik dat ik zo’n boks heb geappt en ik bedoelde zo’n duimpje omhoog. Is nu al 1 dag geleden dus hij heeft het gezien

19 likes

Ik dacht niet aan 300 man. Dacht eerder aan een paar oproerkraaiers en mensen die volgen. Weet niet of het zo makkelijk is om de aanstichters eruit te halen, maar dat zou ik proberen.

Hahaha supergrappig :stuck_out_tongue_closed_eyes: Zo kwam ik ooit brak en met een kater een tankstation winkeltje binnen, en wilde tegen die vrouw achter de kassa ‘hallo’ en ‘hoi’ tegelijk zeggen met mijn brakke hoofd, dat werd dus ‘halloi’, gevolgd door een soort ingehouden giechel haha, zo dom

15 likes

Hahhahahahaahh ik moest een keer iemand bellen en daar was ik best zenuwachtig voor en ik ging van tevoren en beetje mijn Hooi, heey of hallo oefenen want ik moest natuurlijk wel cool overkomen. En toen had ik al mijn moed bij elkaar geraapt om daadwerkelijk te bellen komt er letterlijk Helloew uit ofzo. Omijngod en ik had er nog wel op geoefend.

40 likes

Hahahaha ik lig hier echt te schudden van het lachen😂 super schattige blunder wel!

3 likes

Ik ga stuuuk. Hard op lachen gewoon

2 likes

Jullie verhalen doen mij denken aan mijn vriend, die na een nachtdienst (in het hotel) antwoordde op de bezorger die aanbelde met: “Reception?” :joy::joy::joy:. De bezorger heeft toen nog een keer aangebeld met de vraag naar welke verdieping hij moest, maar mijn vriend was toen slaapdronken al half in paniek naar beneden gerend. Is wel echt een dingetje nu, elke keer dat hij me belt antwoord ik nog “RECEPTION?!?”.

49 likes

Ben jij Iamtheknees?

5 likes

Haha nee, ik zag toevallig een paar weken daarna ofzo een filmpje van Rutger en toen heb ik nog even flink gefacepalmd :stuck_out_tongue:

2 likes

Hahaha of te zachte of te harde

1 like

Hahahahaha geweldig. Zo nam mijn moeder thuis eens op met "Goedemorgen naam bedrijf u spreek met naam moeder Ze werd wakker gebeld en was helemaal in de war.

9 likes

Muhaha zo hilarisch die laatste altijd. Dat iemand je een high five in de lucht wil geven (hand rechtop) en jij een soort zijwaartse high five (hoe heet dat?) geeft en dat het dan eindigt in soort van awkward andermans hand vastpakken :’)

Edit:
http://www.upcoming.nl/tbauke/6519/mislukte-high-fives-altijd-leuk

Om 12 en 13 hardop gelachen

https://www.dumpert.nl/mediabase/6823839/4bae899b/goodjob_.html

Sorry ik kan uren naar zulke filmpjes kijken ben ik bang

7 likes

Haalde net een kind op uit school. Dacht nog tijd te hebben om te douchen maar moest toen heel erg haasten. Ik had een maillot aan en een XL trui. Toen ik de school uit liep kwam ik erachter dat de XL trui opgerold boven mijn kont zat. :zipper_mouth_face:

21 likes

Mijn moeder wordt altijd heel recalcitrant als ze moe is en gister waren we naar een kerstfair. Stonden bij een kraampje met natuurlijke huidverzorging en er was iets tegen jeuk. Vroeg m’n nicht: maar waar stop je dit dan?
Rare vraagstelling natuurlijk want ze bedoelde smeren maar m’n moeder zag d’r kans schoon en riep: “in je kringspier!!!” en kreeg een enorme lachstuip om zichzelf. Daarna kreeg ze een lachstuip om zichzelf en riep nog “dure crème voor je kringspier!” en toen schreed ze weg en stond ik daar.

57 likes

Dit doet iedereen toch wel eens?

1 like

Hahaha wat ik heb exact hetzelfde in Hema gehad, ik wilde hallo en hoi zeggen en zei ‘halloi’ en toen ‘omg hahahahhaha sorry’ en die vrouw glimlachte gewoon beleefd, voelde heel suf haha

6 likes

Is dat zo?

1 like

Ik maak ZO vaak domme versprekingen en ik maakte het altijd alleen maar erger om het dan recht proberen te praten. Werkt. Niet.

Nu zeg ik gewoon: “omg wat zeg ik nou” of “juuuuist, je weet wel wat ik bedoel” en dat maakt het in mijn hoofd zoveel minder ongemakkelijk. Gewoon even benoemen dat je iets doms zei en verder gaan met wat je wilde zeggen.

1 like