Ongemakkelijke momenten

Oooh, dit doet me denken aan toen ik uit eten was met mijn vader in Londen. Mijn pa en ik gaan bijna ieder jaar met z’n tweeën naar Londen, het is eigenlijk traditie. En dit doen we al sinds mijn 7e ofzo. Maar goed, ik was toen dat jaar 15 en die dag hadden we gewinkeld, ik had van hem een mooie jurk gekregen en die avond gingen we uit eten. Ik als 15 jarige vond dat natuurlijk helemaal leuk, want mooie jurk aan en naar een mooi restaurant. In ieder geval, wij zaten daar, wilden eten bestellen en mijn vader maakt een gebaar naar een serveerster, of we konden bestellen. Hij besteld zijn eten en toen vroeg de mevrouw aan hem wat zijn ‘vriendin’ wilde eten, aka ik. Ik kon wel door de grond zakken en sindsdien ben ik altijd bang dat mensen denken dat ik zijn vriendin ben. Helemaal nu ik volwassen ben.
Achteraf bleek ook nog dat ze aan het vissen was wat mijn relatie tot hem was, want ze heeft nadat mijn vader had uitgelegd dat ik zijn dochter ben, nog haar nummer aan hem gegeven. Heeft hij nooit wat mee gedaan natuurlijk. En toen we thuis waren heeft ze hem nog benaderd via mail, want ze had op de een of andere manier zijn naam kunnen ontfutselen ergens. Stalker.

21 likes

Aah dit doet me denken aan een verhaal van een vriend van me. Hij heeft een eigen sieraden winkel. En een klant paste een ring maar kreeg hem niet goed af. Dus die vriend dood leuk " Oh dan knip ik je vinger er even af" zon standaart grapje. Maar toen keek die toevallig naar de handen van die klant miste die man gewoon zn ringvinger van zn andere hand…

58 likes

Ik maakte hier samen met mijn vader altijd misbruik van. Van dat mensen het dachten, trouwens. We hebben het nooit zelf gesuggereerd of gezegd. Bijvoorbeeld bij autodealers kun je dan met gemak in de mooiste auto’s rijden en je krijgt net even wat meer service. Waarschijnlijk omdat ze denken dat zo’n sugar daddy vast veel geld heeft en wat leuks voor z’n vriendinnetje uitzoekt.

18 likes

Ik kan niet stoppen met lachen :joy::joy::joy::joy:

1 like

Hahahaha ik pis in me broek :joy::joy:
Vind het wel nog zieliger voor hem dan voor jou eigenlijk haha

3 likes

hahahahaha ik voelde het ongemak en de spanning gwn tijdens het lezen

31 likes

volgens mij heb ik dit al gepost maar ik zat ooit in de woonkamer bij mijn vriend en zijn vader stond verder in de kamer en liet een keiharde scheet, hij had niet in de gaten dat ik op de bank zat
toen hij mijn kant opkwam en mij zag zitten zeiden we allebei niks :thumbsup:

30 likes

hahaahha

ik had ook een keer iets soortgelijks. Ik moest voor m’n studie naar een labruimte waar normaal gesproken alleen docenten komen en dat bestond uit allemaal hokjes. Kwam ik daar, zat de conciërge in het donker te fappen in één zo’n hokje. Ben snel weg gegaan :sob:

45 likes

Ik werk op een universiteit en liep pas geleden het gebouw binnen en zei heel enthousiast gedag tegen alle studenten die ik tegen kwam onderweg naar mijn kantoor. Maar ze reageerden allemaal zo raar…
Bleek ik dus de hal binnen gelopen te zijn zonder door te hebben dat mijn blousje bijna helemaal open was geschoten met het open ritsen van mijn jas. Liep ik dus gewoon in mijn bh door de hal van de uni. Professioneel Lemur!

68 likes

O nee, dit is zo niet fijn! Ik heb dit ook jaren gehad als ik op bezoek was bij familie in Maleisië en alleen met mijn vader op stap ging. Ik heb een gemixt uiterlijk en was ook echt groot voor mijn leeftijd (vroeg in de puberteit) en toen vroeg de taxichauffeur ook of ik zijn ‘wife’ was. Mijn vader zo zeggen, nee dochter. Je zag gewoon aan zijn blik in de spiegel dat hij het niet geloofde. Dat kon mijn toen 10/11 jarige ik echt niet waarderen. Komt natuurlijk ook omdat er nog steeds zat middelbare blanke mannen zijn met een jonge vriendin daar.

Sindsdien heb ik het nog af en toe. Word er helemaal naar van haha.

4 likes

Bij mij deed een klasgenoot het elke dag in de klas en NIEMAND deed er wat aan? Bizar. Ik ga hem nu facebooken haha, gadver

3 likes

Ja! En als je er iets van zei deed hij alsof jij een viezerik was

2 likes

He??? Dus iemand haalde tijdens de les in een lokaal zijn leuter eruit en ging zich zitten aftrekken en NIEMAND die dat niet okee vond? De docent stuurde hem niet het lokaal uit oid?

15 likes

Hij deed het altijd kort met zijn hand in z’n broek maar inderdaad, geen van onze leraren deed er iets aan terwijl iedereen het wist

Haha waaat. Misschien had hij iets waardoor hij dat ‘moest’ doen van zichzelf en dat de leraren dat wisten en daarom niks zeiden? Maar dan nog, heel vreemd.

1 like

Het leek wel een beetje op een dwanghandeling ja, maar de rest van de klas vond het echt vervelend dus van mij had het dan wel anders aangepakt mogen worden. :stuck_out_tongue: Ik heb in therapie gezeten met een jongen die last had van dwanghandelingen en soms moest hij van zijn gedachten anderen op hun arm tikken. Mja, dat mag natuurlijk niet dus dikke pech

Ja precies ik dacht daar ook al aan! Maar dan hadden de leraren dat wel moeten communiceren vind ik

1 like

hahahhahahaah ik ga hier echt stuk om, prachtig

1 like

Oh over dat iemand denkt dat je de vriendin/vrouw van je vader bent heb ik ook meegemaakt @NothingAboutSam @Bunnyslippers. Was ook echt een heel raar moment;

Mijn broer ging trouwen en ik zat rechts naast mijn vader (zo’n 40 jaar ouder dan ik) en zijn partner links, aan zijn andere kant. De ambtenaar van de burgerlijke stand ging zo opnoemen "Ja en daar zit de vader van de bruidegom, en zijn vriendin, X’ en toen mij vragen aankijkend en vragen “Ja, dat bent u?” En ik zo kijken van wtf nee? “Huh nee?” “Ja ik heb geen foto’s doorgestuurd gekregen met dit verhaal, het zou kunnen he”. Nou misschien wel, alles is mogelijk, maar naast mijn vader (grijs, op leeftijd) zat gewoon een vrouw (ook grijs, ook op leeftijd). Wtf. Ik vind het nog steeds een raar verhaal.
Ga denk ik later als ik ooit ga trouwen dus maar wel meteen foto’s meeleveren met het verhaaltje dat verteld moet worden, om dit rare gedoe te voorkomen.

21 likes

Huh wat raar. Hij had zich vlak voor de ceremonie toch ook zelf kunnen voorstellen?

2 likes