Ja maar dit bedoel ik eigenlijk. Want door het een ander woord te geven geef je eigenlijk aan dat het echte woord niet goed is.
Blijft wel moeilijk hoor. Ik wilde er ook geen gekke naam aan geven dus noemde het de eerste keer ook gewoon vagina. Hij verstond het niet goed en zei āvagiaā dus nu heb ik een vagia. Vind het goed genoeg.
Verhaaltje: als je vraagt wat een vagia is, is het antwoord āniks! Een piemel gaat zo hangen en dik worden, maar een vagia is niks!ā.
Heb ik het daar nou laatst met jullie over gehad of was dat met iemand anders? Ben nog steeds in dubio over hoe ik dat noem.
Ja was met ons super grappig
Ik vind vagina meer een woord zoals penis. Als ik met volwassen praat of op het werk dan zeg ik ook vagina. Ik vind het geen vreemd woord maar het is niet een woord wat ik snel zal gebruiken voor mijn dochter
Hahahaha goede.
Ja of pik
Haha ik ken een situatie waarin iemand dikke kus wilde roepen naar zijn oma, maar per ongeluk dikke kut riep hahaha
Hahahaha red je daar maar eens uit
Ik had ook een plasser maar toen vonden sommigen dat raar want plasser is voor jongens.
Ik zou denk ik vagina gebruiken, ook al is het biologisch(?) dan niet helemaal correct. Koosnaampjes maken het alleen maar raar, alsof naakt per se spannend en seks is ipv gewoon naakt.
Ik vind het ook zo raar dat kotsen tegenwoordig een normaal woord is. Ik zeg altijd braken en mn moeder werd echt boos als ik kotsen zei. En als ik fancy doe zeg ik voeren
Het werd bij ons vroeger plasgaatje genoemd. Ik vind dat ook heel netjes. Net zoiets als plasser.
Bijzonder dat dat hier nog niet genoemd is want dat zit er zo in bij mij dat ik dacht dat (bijna) iedereen dit woord gebruikte
Ik zou het bij kinderen misschien snel proberen te omzeilen door het ātussen je benenā te noemen?
Interessante discussieā¦
Mijn moeder noemde het altijd frum bij mij. Vgm noemden mān zusjes het pipi.
Hahah hier moest ik ook meteen aan denken
ik ben wjekw even aan het bijlezen maar omg dit verhaal moet ik ff hierheen plaatsen, hahahahaha ik moest echt hardop lachen wat is diiiiiiiiiiiiiit
hahaha was ik het meisje op je basischool, mijn ouders noemden het dus frut/fruttel hahaha
Ik werkte bij een organisatie en was verantwoordelijk voor de relatie met een ander bedrijf. Communicatie ging voornamelijk via e-mail. Mij werd gevraagd om in afwezigheid van mijn vaste contactpersoon (hij was partner) de 2e partner van het bedrijf te mailen die ik ƩƩn keer ofzo in het echt had gezien. Dus ik helemaal mān best doen op een leuke, nette, professionele mail, met hier en daar toch iets āluchtigsā grappigs erin om het eerste contact een beetje leuk te maken. Bleek dus dat ik in mijn opmaak iets raars had gedaan dat toen ik de mail in āverzonden itemsā opnieuw las het echt een hele grote klont van tekst was, wat er echt niet uitzag. Die āgrapjesā kwamen nu ook heel dom over en het leek echt alsof een kleuter die mail had getypt. Ze reageerde wel normaal, maar schaam me er nog steeds overā¦
Emetofobie
Ik vind braken juist zoān ontzettend naar woord, klinkt zo vies (kotsen ook trouwens hoor). Dan liever overgeven. Al praat ik er nog liever helemaal niet over.