Ja of pik
Haha ik ken een situatie waarin iemand dikke kus wilde roepen naar zijn oma, maar per ongeluk dikke kut riep hahaha
Hahahaha red je daar maar eens uit
Ik had ook een plasser maar toen vonden sommigen dat raar want plasser is voor jongens.
Ik zou denk ik vagina gebruiken, ook al is het biologisch(?) dan niet helemaal correct. Koosnaampjes maken het alleen maar raar, alsof naakt per se spannend en seks is ipv gewoon naakt.
Ik vind het ook zo raar dat kotsen tegenwoordig een normaal woord is. Ik zeg altijd braken en mn moeder werd echt boos als ik kotsen zei. En als ik fancy doe zeg ik voeren
Het werd bij ons vroeger plasgaatje genoemd. Ik vind dat ook heel netjes. Net zoiets als plasser.
Bijzonder dat dat hier nog niet genoemd is want dat zit er zo in bij mij dat ik dacht dat (bijna) iedereen dit woord gebruikte
Ik zou het bij kinderen misschien snel proberen te omzeilen door het âtussen je benenâ te noemen?
Interessante discussieâŠ
Mijn moeder noemde het altijd frum bij mij. Vgm noemden mân zusjes het pipi.
Hahah hier moest ik ook meteen aan denken
ik ben wjekw even aan het bijlezen maar omg dit verhaal moet ik ff hierheen plaatsen, hahahahaha ik moest echt hardop lachen wat is diiiiiiiiiiiiiit
hahaha was ik het meisje op je basischool, mijn ouders noemden het dus frut/fruttel hahaha
Ik werkte bij een organisatie en was verantwoordelijk voor de relatie met een ander bedrijf. Communicatie ging voornamelijk via e-mail. Mij werd gevraagd om in afwezigheid van mijn vaste contactpersoon (hij was partner) de 2e partner van het bedrijf te mailen die ik één keer ofzo in het echt had gezien. Dus ik helemaal mân best doen op een leuke, nette, professionele mail, met hier en daar toch iets âluchtigsâ grappigs erin om het eerste contact een beetje leuk te maken. Bleek dus dat ik in mijn opmaak iets raars had gedaan dat toen ik de mail in âverzonden itemsâ opnieuw las het echt een hele grote klont van tekst was, wat er echt niet uitzag. Die âgrapjesâ kwamen nu ook heel dom over en het leek echt alsof een kleuter die mail had getypt. Ze reageerde wel normaal, maar schaam me er nog steeds overâŠ
Emetofobie
Ik vind braken juist zoân ontzettend naar woord, klinkt zo vies (kotsen ook trouwens hoor). Dan liever overgeven. Al praat ik er nog liever helemaal niet over.
Ik vind plasgaatje het een beetje tekort doen. Voor hele kleine kinderen is het misschien oké, maar kleuters ontdekken vaak al vrij jong dat het fijn voelt om daar onder te kriebelen haha. Dus dan begint een kind al met de eerste seksuele verkenning en dan vind ik plasgaatje niet helemaal een goeie term.
Wat dan wĂ©l, echt geen idee. Ik vind vagina zo serieus en âgrootâ voor een baby of kind haha
ik noem het gewoon piemel en vulva. ook in de klas tijdens een lesje âhoe zorg ik goed voor mezelfâ. Er wordt even gelachen en het is even grappig, maar als jij normaal reageert en normaal doet, doen zij daarna ook normaal.
Vandaag schoot me nog een ongemakkelijk moment te binnen. Is al van ruim 10 jaar geleden. Ik zat in de trein en was heel moe en was dus in slaap gevallen. Op een gegeven moment schrok ik wakker van een hard geluid en iedereen in de coupĂ© (best veel mensen) begon te lachen. Ik ging maar meelachen (waarom?!?)⊠Later realiseerde ik me dat dat harde geluid een harde snurk van mij was. Echt gĂȘnant dat ik daarom heb zitten lachen
Godverdomme ga ik net naar de wc bij vrienden, ik trek me broek open en begin te plassen is de deksel nog dicht wc papier op! Drama haha kut dr wijn slaat in
Hahahahaha noooo het is me 's nachts wel eens gebeurd dat ik ging zitten en dan zoân koude deksel ineens op mijn billen voelde maar echt plassen er op is wel next level. Dan zat je dus nog niet eens?
Mee dat ik ging zitten begon ik te plassen, en ik heb zoân fijne blaas na mijn zwangerschap die dan niet meer kan stoppen. Dus eigenlijk dweilen met de kraan open haha