Wat je even kwijt wilt #12

Hahahah ja ik zag dit ook. Wat slecht zeg. En daarvoor op Editie NL was iemand die als titel “boevenspotter” kreeg. Sjoooongejonge jongens.

1 like

Hoezo is er iets over Aambeien bij Boulevard?
Hoe wordt je aambeien expert? Hoe vind je een aambeien expert? Waarom is de anus een diva?

Je kan me niet met al deze vragen achterlaten peach

10 likes

Pfoe echt een shit dag gehad en de hele dag alleen maar onderweg geweest. Laat thuis en dan weten dat ik ga slapen en dan meteen weer moet werken. Bah. En ik kan niet meer typen want ben helemaal gaar. Maar bijna weekend !!!

1 like

Naja heb het met een half oog gekeken. Maar een of andere vrouw genaamd Adler heeft dus een boek geschreven over allerlei lichamelijke ongemakken van de mens. Dus ook puisten en dergelijke. En ja mensen kregen dan vaak klachten bij de anus. Dus haar expertise gaat zelfs verder dan de anale ongemakken.

1 like

Jaren geleden werd ik altijd misselijk als ik spuug van m’n katten op moest ruimen. Probeerde dan mezelf eerst af te leiden met wat tv en dan langzaam moed verzamelen om het op te ruimen. Zet ik de tv aan, was het de herhaling van dat RTL programma waarin mensen naar de huisarts gaan. Kijk ik echt VOL een stel aambeien in, gaaadver trauma 4 life. Kon het daarna wel een stuk makkelijker opruimen :’)

4 likes

Ik ben bezig met rijlessen en ik woon in Rotterdam, dus inmiddels ben ik echt wel wat gewend qua verkeer. Maar ik maakte net iets mee… Weet niet of ik moet lachen of huilen
Voor mij was het een oprit en er liep daar een jongen, dus ik liet 'm uiteraard voor
Dus ik sta daar te wachten, kijk naar 'm terwijl ie doorloopt, hij kijkt naar mij, en steekt ineens z’n middelvinger op? Gewoon seconden lang, terwijl ie me aan keek en door liep

Wtf hahaha ik hoop dat ik 'm nog eens tegen kom dan rijd ik 'm sowieso van z’n sokken. Kneus

18 likes

Volgens mij heb ik dat boek vandaag in m’n handen gehad, heet het De huid of iets dergelijks? :face_with_monocle:

Ik heb de titel niet eens meegekregen hah @anon44204370 ?

3 likes

Ik dacht al “die is dus werkloos”. :ghost:

1 like

Boevenspotter is zijn nickname toch, is een youtuber

Oh echt? Hahah ik vond het zooo slecht! Maar dat verklaart dan het een en ander.

1 like

Ja Jaime heet hij, die maakt filmpjes waarin hij zakkenrollers op heterdaad betrapt haha

1 like

Wat is het laatste bedankje dat jullie voor iemand gekocht hebben? Ik zoek iets origineels en t wordt al een vreetfestijn bij de gastheren dus liever geen snoep/chocola

Omg ik kan niet meer, ik kijk dus echt nagenoeg nooit ‘s avonds tv. En nu dus editie nl en al dat gedoe. Nu zie ik GTST na echt een jaar ofzo? Of meer? En Rick zonder nek heeft zo’n band om zn nek. Neeee dit kan echniet. Hahaha. Oja dat heet dis een nekbrace. Hahahahah dit is echt zo geen gezicht. Doen ze dit expres ofzo?

4 likes

sangria uit pak neem ik altijd mee, is classy.

7 likes

Er was net op tv reclame voor een reclame??? “bla bla kijk 2 dec zo laat naar de extra lange commercial voor The Addams Family!!!”

2 likes

Mijn officiële werktijden zijn van 8.00 uur tot 16.30 uur. Hierin heb ik officieel 30 minuten pauze. (Werkelijke pauze, in 10 minuten een broodje naar binnen proppen terwijl je ondertussen pleisters plakt bij kinderen die buiten gevallen zijn)
Echter werk ik van 7.15 uur tot 17.30 uur. Waardoor ik dus elke dag bijna 2 uur ‘teveel’ werk. En daarnaast ook nog ‘s avonds soms. Wij hebben vaak na schooltijd vergaderingen, leerlingbesprekingen, groepsbesprekingen, oudergesprekken, cursussen, workshops, overleggen, organiseren van vieringen e.d, waardoor het voorbereiden van m’n lessen vaak daarna moet gebeuren.

1 like

Ik had maandag filet american gekocht en daar toen een beetje van gegeten en weer terug in de koelkast gezet. Ik dacht vandaag van ah ik kan er vast nog wel van eten want het ruikt ok en ziet er nog ok uit. Nou 3x raden wie er aan de schijt is… :face_with_head_bandage::cry::cry::cry:

Volgens mij als het bij de ha wordt gedaan wel, bij de prikpost via eigen risico.

1 like

Oooo gluhwein. Daar heb ik zo’n zin in