Ongemakkelijke momenten

Ik vind plasgaatje het een beetje tekort doen. Voor hele kleine kinderen is het misschien oké, maar kleuters ontdekken vaak al vrij jong dat het fijn voelt om daar onder te kriebelen haha. Dus dan begint een kind al met de eerste seksuele verkenning en dan vind ik plasgaatje niet helemaal een goeie term.

Wat dan wél, echt geen idee. Ik vind vagina zo serieus en ‘groot’ voor een baby of kind haha

1 like

ik noem het gewoon piemel en vulva. ook in de klas tijdens een lesje ‘hoe zorg ik goed voor mezelf’. Er wordt even gelachen en het is even grappig, maar als jij normaal reageert en normaal doet, doen zij daarna ook normaal.

6 likes

Vandaag schoot me nog een ongemakkelijk moment te binnen. Is al van ruim 10 jaar geleden. Ik zat in de trein en was heel moe en was dus in slaap gevallen. Op een gegeven moment schrok ik wakker van een hard geluid en iedereen in de coupé (best veel mensen) begon te lachen. Ik ging maar meelachen (waarom?!?)… Later realiseerde ik me dat dat harde geluid een harde snurk van mij was. Echt gênant dat ik daarom heb zitten lachen :joy:

74 likes

Godverdomme ga ik net naar de wc bij vrienden, ik trek me broek open en begin te plassen is de deksel nog dicht :expressionless: wc papier op! Drama haha kut dr wijn slaat in

66 likes

Hahahahaha noooo het is me 's nachts wel eens gebeurd dat ik ging zitten en dan zo’n koude deksel ineens op mijn billen voelde maar echt plassen er op is wel next level. Dan zat je dus nog niet eens?

Mee dat ik ging zitten begon ik te plassen, en ik heb zo’n fijne blaas na mijn zwangerschap die dan niet meer kan stoppen. Dus eigenlijk dweilen met de kraan open haha :joy:

2 likes

Ooh maar ik heb ook zonder zwangerschap dat ook wel een aantal keer gehad hoor toen ik echt nodig moest :joy:

2 likes

OMG dit brengt me terug naar een heel ongemakkelijk moment als kind zijnde. Ik had dus ook ontdekt dat het lekker voelde om met een kussen tussen mijn benen te wrijven. Heeft mijn moeder me dus een keer betrapt dat ik dat aan het doen was :grimacing: Bij het geluid van de deur sprong ik op, “wat doe je?” “niks hoor!” :weary:

8 likes

Ik zei altijd spleetje. Ook vreselijk maarja, daarbij verkondige ik ook altijd dat ik 1 voorbips had en 2 achterbipsen. Dus ik had 3 bipsen!!

1 like

Net weer een feestje hoor, was bij de Albert Heijn en kwam de huisgenoot van mijn vriend tegen.
Gesprek:
“Hee yzile! Alles goed??”
“Ja goed goed met jou?”
“Ja ook goed.”
“Kom je mee naar ons?”
“Nee ik ga naar m’n eigen huis.”
“Oké dan ga ik fietsen, ik heb honger!!”
“Ja, Harrie ook”
“… ok. Nou doei doei!!”
(Heb m’n vriends naam veranderd in Harrie voor dit verhaal)

Alsof ik een telepathische connectie met m’n vriend heb of dat ik zelf geen eetlust-gevoelens ken ofzo. Ik had ook een beetje een debiele grijns op m’n gezicht want had stiekem kerstballen gekocht. Shit wat dom weer. Maarja het was etenstijd, Harrie had me net een berichtje gestuurd dat ie honger had en ik heb verder geen connectie met die huisgenoot behalve Harrie. Zuuuuucht.

13 likes

Blijkbaar worden er weer extra zenders betalend bij de digitale tv en daar zei mijn schoonvader gisteren iets over.
Hij zei ‘Ja vroeger moest je voor erotiek een code ingeven en dan was dat gratis. Alé niet dat ik dat ooit gedaan heb he… Maar nu vind ik die zenders nergens meer en moet ik daarvoor betalen he! Nu ja niet dat ik daar naar kijk hoor…’
Op een familiefeestje, iedereen bleef stil haha, hij bleef maar doorgaan.

49 likes

Volgens mij heb ik dus een tijdje terug mijn oppaskind hierop betrapt. Ik moest bij hem op bed blijven zitten tot hij in slaap viel (hij was bang in het nieuwe huis ofzo), maar ik hoorde steeds gek gewrijf. Eerst vroeg ik mezelf hardop af wat ik hoorde, en toen aan hem of hij dat deed en toen reageerde hij ook ‘niks!!’ en daarna heb ik maar gedaan of ik niks hoorde en ben ik na even twijfelen (en het beseffen dat het dus misschien gewrijf tegen zijn kruis was) toch maar naar beneden gegaan.
Echt, hoe reageer je daar normaal op.

1 like

Ik stond in een winkel en er draaide eerst geen muziek. Opeens ging de muziek aan en toen ging ik hardop meezingen. Gelukkig besefte ik snel dat ik in een drukke winkel stond. :joy:

1 like

Haha ik zing altijd mee in winkels haha, ook met tweede stemmen en alles. Vooral in de AH, daar is altijd wel chille meezingmuziek. Heb van de week nog lekker Why Couldn’t It Be Christmas Everyday staan meezingen in de Zeeman (super catchy nummer). Dus lekker zingen hoor, winkels vragen erom haha.

21 likes

Hahaha ja dit doe ik ook. Meestal wel zachtjes, maar wel hoorbaar :stuck_out_tongue:

3 likes

haha gezellig! Zou leuk zijn als meer mensen dat zouden doen, lekker vrolijk.
Ik neurie vaak (onbewust) met muziek mee. Dat vinden sommigen dan wel weer irritant.

Dat zou echt geweldig zijn, dat iedereen in de supermarkt lekker meezingt. Net een musical, en ik haat musicals.

7 likes

Ik weet niet wat voor bedrijfscultuur jullie hebben en hoe amicaal je bent met die collega, maar dit zou in mijn ogen niet eens meer een ongemakkelijk moment zijn. Eerder een oké ik ga me in een hoekje zitten schamen en hier heb je mijn ontslagbrief.

Ik denk trouwens ook dat als het andersom was geweest (mannelijke collega stuurt dat naar vrouwelijke collega) de vlam in de pan was gegaan omdat het seksuele intimidatie is.

21 likes

Haha ja ik ook niet keihard hoor, kan me voorstellen dat dat heel irritant zou zijn. Maar wel meer hoorbaar dan andere mensen denk ik haha. Ik voel ook altijd wel een connectie als ik iemand anders in de winkel ook hoor meezingen.

Werd een keer gebeld door een vriendin die mij nooit belt en ik was druk bezig met iets dus ik moker chagrijnig opnemen met “waarom bel je me in godsnaam??”. Bleek het een café te zijn waar ze d’r telefoon had laten liggen en ik bovenaan in haar contacten te staan :joy:

21 likes