Vandaag kwam ik iemand tegen die ik vaag ken en hij zag me en zei heel blij: “Halloi! Ik bedoel hallo! Ik bedoel hoi!”. Haha het was zo vrolijk.
Was het Rutger?
Rutger Vink, youtuber
Als Rutger een Turkse schoonmaker in een revalidatiecentrum is, misschien!
Ik had laatst een optreden en vroeg aan een mannelijk (als in, nog niet eens echt een man want hij is pas 18 geworden) of ik ‘normale pijpen moest doen of opgerold’. Hij keek echt zo van what de fuck zeg jij. Was zo’n akward moment ofzo. Terwijl het helemaal geen rare vraag van mij was natuurlijk haha.
Ik heb me vanmorgen zó geschaamt.
Ik was in de primark. En ik ben al een tijdje op zoek naar een zwarte teddy jas met een rits. Ik zag dat ze wel bruine en zwarte hadden hangen met knopen. Die waren ook redelijk kort.
Zie ik ineens aan een rek een verdwaalde jas hangen, zoals je wel eens vaker dingen in de primark vindt. Een lange, zwarte teddy jas mét rits. Ik dacht, yes! Precies zoals ik wilde. En ook nog eens in mijn maat.
Dus ik trek hem aan…
Staat er een vrouw achter me die me héél raar aan kijkt. Die vrouw was ook jassen aan het passen en naar een spiegel in de winkel gelopen. Maar had dus haar jas een het rek gehangen. De jas die ik dus zo perfect vond. En die ik op dat moment aan had. Haar jas.
Echt. Die walk of shame was de ergste ooit. Ik ben ook snel weg gegaan.
Niet gevraagd waar ze hem gekocht had?
Hahaha heb jullie niet vaak dat je je dan voorstelt hoe je zelf in zo’n situatie zou reageren? Ik denk namelijk dat ik maar een beetje zou gaan lachen en uiteraard sorry zou zeggen en beetje benadrukken hoe dom het dan van mij is. Merk wel hoe ouder ik word hoe minder snel ik dingen als gênant ervaar en dan maar denk nouja whatever.
Later bedacht ik me dit inderdaad. Maar ik wilde op dat moment zo snel mogelijk weg zijn van die plek. Überhaupt even van de aardbodem.
Ik zou het als een compliment beschouwen als iemand mijn jas zo leuk zou vinden dat ze hem zou passen! Maar ik snap goed dat je je even heeel snel weg wilde daar haha
Ik antwoordde net heel vrolijk ‘hetzelfde!’ toen de jongen achter de balie eigenlijk zei ‘bedankt’ Gelukkig was het in een winkel met opheffingsuitverkoop.
Mijne is helaas niet zo hilarisch als hierboven, maar wél ongemakkelijk.
Ik had net een uur in de trein gezeten, en moest al die tijd al naar het toilet. Helaas, na ook nog half op iemands schoot te zijn beland tijdens het waggelen door de coupé, bleek het toilet in de trein defect. Mijn volgende stop was dan maar de Starbucks op het station. Daar was een hele invasie aan mensen omdat er een of ander festival in de buurt was. Voor het toilet stonden minstens twintig mensen. Het was zo druk dat de vrouwen ook op het mannentoilet gingen. Zwaar gefrustreerd sloot ik me aan. Zeven minuten later was ik echt aan het knijpen, maar wél bijna aan de beurt. Inmiddels belde mijn moeder, die al die tijd haar auto al bij het station had geparkeerd en met haar knipperlichten aan op mij stond te wachten. ‘Ik moet nog even naar de wc,’ zei ik al wat op gespannen toon. ‘En ik moet echt héél nodig!’
‘Maar anders ga je toch straks bij het bosrestaurant?’ zei mijn moeder toen. ‘Dan kom je nu gewoon naar de auto.’
Bij het idee om tien minuten in een hobbelige auto te zitten met volle blaas, flipte ik. Iets te hard en met iets te veel paniek in mijn stem schalde ik: ‘Ja nou anders ga ik wel in de bosjes of zo!’
‘Nou bijvoorbeeld!’ sneerde mijn moeder door de telefoon.
Met een luide zucht en rollende ogen hing ik op.
De drie mensen die voor me in de rij stonden hadden alles meegekregen, en lieten me toen maar voor.
Haha gelukkig hoefde je hierdoor wel minder lang te wachten
Vinden jullie het ook altijd zo ongemakkelijk om op je werk te poepen?
Ik kijk altijd eerst of er op een van de andere toiletten niemand zit. Als er wel een toilet bezet is, dan ga ik al wel vast zitten, maar dan wacht ik totdat die persoon weg is en dan ga ik mijn gang haha.
Gisteren zat ik op het toilet en toen hoorde ik dat er iemand in het toilet naast mij ging zitten. Ik maar wachten en wachten, misschien dacht die persoon er wel hetzelfde over als ik.
Uiteindelijk toch maar mijn boodschap gedaan en snel mijn handen gewassen en weggelopen voordat die persoon uit het toilet kwam.
En vorige week was ik ook bezig en toen hoorde ik de schoonmaker binnenkomen, daar was geen ontkomen aan. Ik zat in de laatste van de 5 toiletten, en natuurlijk net toen ik klaar was en de deur opendeed ging de schoonmaker direct mijn toilet binnen, en het rook nou niet bepaald naar bloemetjes, ook maar heel snel mijn handen gewassen en weggesprint
Vanochtend kwam ik die schoonmaker weer tegen en het leek wel alsof hij moest grijnzen, of ik beeld het me in haha
Hier hebben ze maar 1 wc…
Ooh dat lijkt me helemaal erg, dan zou ik al helemaal niet meer durven
Zou eigenlijk nergens op moeten slaan, aangezien iedereen poept, maar toch …
Haha ik snap dit ook nooit, of op school of zo. Ik heb echt nog nooit die drang gehad? Maar goed, ik ben sowieso een moeilijke poeper. Alleen thuis
Op mijn werk hebben we 1 wc en iedereen verteld in geur en kleur dat ze gaan poepen haha .
Ik moet gewoon overdag wel eens poepen en dan gebeurt dat op mn werk Maar ben daar ook makkelijk in, kan dat overal.
Ik wacht ook altijd tot de andere buiten is zodat ik mijn gang kan gaan Ik kan het echt niet wanneer andere mij horen… thuis of bij vrienden zet ik ook altijd een muziekje op (op mijn gsm of de tv zo luid mogelijk aan) zodat ik de indruk heb dat niemand mij kan horen
Ja bij ons ook, kan mij het nou schelen dat ze weten dat ik moet poepen. De koning en Beyoncé poepen ook gewoon en die stinken ook.