Ongemakkelijke momenten

Toen ik nog een bijbaan had kon ik dat nooooit, dan hield ik het gewoon op haha (waren wel korte dagen)

Ik vind het zelf makkelijker ergens te gaan als er veel wc’s zijn en goed afgesloten (bij de Mac hier heb je bijv hokjes, nou daar kan ik het dus echt niet want dan ruikt de hele ruimte ernaar)

Nou ik poep altijd rond dezelfde tijd en dat is tijdens werktijd. Raar joh!!

6 likes

Dat is fysiek toch onmogelijk hahaha

Mijn oom en tante zijn uit elkaar en liggen in een soort vechtscheiding .
Zij is boos omdat hij spullen in de verhuiswagen heeft gestopt die er niet in moesten.
En hij is boos omdat ze niet luistert.
Kwamen ze hier al beide om de beurt spullen afleveren voor de ander. Om even hun verhaal te doen aan ons en zodat ze elkaar niet meer hoefden te zien.

Nou ja kort gezegd die vrouw is een beetje vreemd.
Mijn oom moest bijv voor het donker thuis zijn want ze vindt het eng om in het donker alleen thuis te zijn. ( ze woont nu gewoon alleen en het is donker buiten)
Overal moesten camera’s komen , extra lampen op het huis en een mega alarm systeem .

Dus wij dachten mooi! Daar is hij van af en kan hij zn leven weer oppakken.

Kwam hij vandaag langs en begon over haar zo van ja ( naam) … Zegt mn vader ; is echt zon opluchting dat je van haar af bent! Wij werden zelfs knettergek van haar.
Gaat de achterdeur open… staat zij daar.
En heb je het goede nieuws al verteld over dat we gaan latten?!
:roll_eyes:

106 likes

Ik gewoon altijd, haha

Tijdens beide sollicitatie gesprekken zelfs al gepoept, al was dat wel van de zenuwen, maar ik was gelijk vertrouwd.

4 likes

Ik ga eigenlijk nooit op t werk. In 5 jaar tijd misschien 2 keer voorgekomen omdat ik dan last heb van mn buik. Ga gewoon liever thuis.

Wat ik trouwens echt vies vind, als iemand gepoept heeft en dan een halve bus wcverfrisser heeft leeg gespoten. Dan ruik je poep EN gore verfrisser. (Wat mn luchtwegen ook nog s irriteert) Heb die bussen ook weggegooid op t werk.

14 likes

Dit!! Gadverdamme dan nog liever alleen een poeplucht

2 likes

Ik ben zo iemand die niet graag opvalt.

Ik loop bijv niet graag een volle zaal in of na het sporten door een kantine waar dan allerlei mensen van andere sporten zitten. Dan loop ik bijvoorbeeld in plaats van rechtdoor en linksaf - schuin richting de deur. Dat soort dingen gaat niet zelden gepaard met tegen een plantenbak aanstoten, een stoel omgooien, evenwicht verliezen en hele rare bewegingen maken, bijna tegen iemand opbotsen en dan niet gewoon sorry zeggen maar iets raars brabbelen.

Etc etc etc

7 likes

Ok ik wil nu niet doen alsof mijn poep naar roosjes ruikt, maar als je geen problemen hebt met een stoelgang dan poep je als het goed is toch zodanig snel dat je ook snel weer kunt doorspoelen en de wc in een paar minuutjes weer neutraal ruikt? Ik snap echt de big deal echt niet, ik poep zelf probleemloos bij anderen thuis of in een openbaar toilet, als ik bang ben dat iemand in mijn geur stapt doe ik even een raampje open als het kan en wacht ik een paar minuutjes op de wc nadat ik heb doorgespoeld, ik heb nog nooit gehoord dat iemand iets over de geur die ik achterliet heeft gezegd. (En ook al zou het: wc’s zijn letterlijk voor ontlasting bedoeld, dus get over yourself @ mensen die erover zeuren???)

23 likes

Ligt denk ik veel aan hoe je levenstijl is en hoe je darmflora is etc. De ene keer stinkt het erg en soms ruik je niks haha, ik neem ook altijd de geur van de omgeving over heb ik het idee. Kan het niet helemaal uitleggen maar op vakantie bijvoorbeeld ruikt het ook weer anders dan thuis :smile:.

Ik heb altijd het idee dat mannen meer stinken en gassen produceren dan vrouwen. Als ik kijk in onze vriendengroep en familie etc.

3 likes

Dan heb je mij nog nooit meegemaakt (wees blij)

2 likes

Ik poep echt meerdere keren op een dag eigenlijk! Heb er geen moeite mee om op het werk te gaan, vind alleen jammer dat we maar 1 wc hebben. Maar mijn collega’s lijken wel blaas/darm loos want zie bijna nooit iemand naar het toilet gaan.

12 likes

Ik stink echt veeel harder dan mijn vriend.

Overigens stink ik pas/veel meer sinds ik veganistisch eet. Geen idee waarom.

1 like

Ik ga altijd al half gedraaid zitten met mijn hand op de spoel knop. Zodra de drol de pot raakt trek ik meteen door zodat ie in één keer door valt. Dan heb je maar een paar seconden om geur te verspreiden. Meestal is de geur dan als ik het hokje uitkom al weer weg.

20 likes

Huhh maar dan spettert heel je kont toch nat van het spoelwater?

1 like

Ik leg een papiertje neer!

Ze bedoelt door het doortrekken :stuck_out_tongue:

Oh :joy: nee zo erg spettert dat niet toch? Anders ga je snel half staan? Het kost even oefening om de techniek te verfijnen maar dan heb je ook wat

21 likes

Ik vind het best wel arelaxed als mensen die op bezoek zijn gaan poepen bij mij. Als je moet dan moet je, maar ik zou het zelf nooit doen als ik er een paar uurtjes ben.

15 likes

Maar als je moet dan moet je toch zeg je? Zou je het dan ophouden? Het is niet echt iets wat je kan controleren verder toch.

6 likes