Ongemakkelijke momenten

Ik zou het zelf zeer ongemakkelijk vinden als ik moest poepen bij iemand.

1 like

Ik zou het zeer ongemakkelijk vinden als ik bij vrienden ben en niet mag poepen

Wat wordt er spastisch over poep(en) gedaan zeg

77 likes

Gewoon doosje lucifers op het toilet neerleggen en nooit meer last van stank. Soms ga ik zelfs 1 minuut na mijn vriend naar de wc en dan ruik je geen poep meer.

Edit: ik vind het dus wel irritant als mensen geen anti geur dingen op het toilet hebben. Dan schaam ik me ook wel.

3 likes

Haha dit ja. Ik kan me ook eerlijk gezegd niet voorstellen dat je samenwoont met je vriend/vriendin en dan niet kan poepen als diegene thuis is. Wij melden het gewoon even, en dan weet je dat je daarna ff uit de badkamer moet blijven. Of soms roept de één: ‘ik moet poepen!’ en dan sprint de ander naar de wc van ‘ik ook maar ik ben sneller!!!’ Hahah moet daar altijd wel om lachen juist

19 likes

Hahaha als ik bij vriendinnen blijf slapen gebeurde dit ook vaak hahs. Dan roept de 1 dat iedereen die moet, even moet plassen, want ze moet poepen, maar als ik tijdens het plassen ook moet poepen, ja dan was ik eerder :grin:

1 like

Op de een of andere manier komt t hier meer dan eens voor dat de een de ander een wc rol moet komen brengen. Maar dat is misschien t anderste uiterste en “iehl slecht voor je relatie”.

@Cozycute dat heet een courtesyflush! :grimacing:

4 likes

Dit doe ik ook!

Haha kunnen de mensen die dit zo vreselijk vinden niet gewoon zo een spray flesje van de reclame kopen, al weet ik niet of het werkt

Ik heb die wel eens gekocht en ze werken best goed!

1 like

Ik vind met dove deo spuiten als je bezig bent echt een uitvinding. Je ruikt gewoon echt nul dan. En het is niet zo’n vieze gemengde parfum poeplucht maar gewoon fris.

Ik ben al mijn hele leven fan van een voetbalclub. Het is een kleine club uit de Eerste Divisie waar iedereen elkaar kent. Op m’n 15e kwam daar voor mij de allerknapste man ooit voetballen en ik was meteen fan. Naam achterop shirt etc. Een paar mensen vonden het leuk om me daarmee te plagen waardoor ik veel gĂȘnante situaties heb meegemaakt en die voetballer (sorry!) door mij ook. In deze situatie was het helaas helemaal mijn schuld. Een belangrijk detail: op dat moment kreeg ik therapie voor sociale angst omdat ik mensen niet aan durfde te kijken, ik durfde niks te zeggen en ik kon letterlijk met niemand anders dan familie/vrienden praten.

Op m’n verjaardag heeft de voetballer in kwestie een kaart voor me geschreven die ik thuis kreeg gestuurd. Echt superlief van die man natuurlijk. Ik vond het in die tijd als bakvis leuk om bij trainingen te kijken, die zijn gewoon openbaar en af en toe ging ik dan op m’n fiets even langs. De eerste keer na mijn verjaardag kwam hij tot mijn grote schrik naar me toe om me te feliciteren. Nou ja, prima. Totdat ik zag dat hij me drie kussen wilde geven. Ik voelde mijn geest mijn lichaam verlaten en ik kreeg kortsluiting in m’n hoofd. Toen heb ik serieus Matrixstyle (ik zoek ff een plaatje) die kussen ontweken en heel hard geroepen NEE DAT DOE IK NIET!!! Al die andere spelers moesten keihard lachen en zeiden dat ik niks van hem moest hebben. Trauma 4 life

image
^ Dit lijkt misschien The Matrix maar dit ben ik, mercurysummer, 12 jaar geleden

127 likes

Action heeft deze ook, werkt prima :grin:

Wat een heerlijk verhaal en hij klinkt als een sympathieke gast!

11 likes

Ja hij is voor iedereen echt heel aardig en attent haha

4 likes

Lekker gechargeerd weer!

2 likes

Dit denk ik ook! Ik moet zelf bijna ieder uur wel naar de wc, maar sommigen zie ik echt nooit opstaan, behalve om koffie te halen oid. En ik vraag me af of zij over mij denken dat ik de blaas van een baby heb, omdat ik zo vaak naar de wc ga.

2 likes

Ik heb totaal geen problemen met poepen op mijn werk, de koffie in de ochtend wekt het sowieso op. Lekker plonzen en stinken terwijl iedereen het kan horen en ruiken, heerlijk.

3 likes

Ze dragen een luier!

2 likes

Eh huh hhaha.

Dat mensen zich ongemakkelijk voelen bij poepen op werk, a la. Maar je kan toch niet verontwaardigd worden als iemand anders dat wel gewoon doet!?

18 likes

Misschien even dit doorsturen:

toilet:

• een plaats waar men zich kan ontlasten

Bron: http://www.betekenis-definitie.nl/toilet

:joy:

20 likes