Ongemakkelijke momenten

Ik denk ook niet dat je met die mening in het groepje zou mogen want ze zijn heel streng

Nee grapje ik haat wokken ook maar we zouden eerst all you can eat tapas gaan eten en dat vind ik nog erger

3 likes

Dat is de reden waarom ik eens in de zoveel tijd door m’n contactenlijst heen ga en mensen verwijder waarvan ik het nummer niet nodig heb. Dat scheelt misschien toch weer een aantal mensen die zoiets gĂȘnants zouden kunnen zien :sweat_smile:
Maar dit komt eigenlijk door een programma over meisjes die gehackt waren (volgens mij zat Laura Ponticorvo daar ook in) en sindsdien ben ik altijd een beetje spastisch met m’n contactenlijst.

2 likes

Ik liep samen met een vriendin op straat, gewoon overdag. We waren een beetje aan het dollen en ik had heel de dag al: Shakira Shakira in mijn hoofd, en dan helemaal uitgesproken zoals in het liedje. Dus ik loop langs een auto en kijk zo in de ruiten en zeg: Shakira Shakira ZIT ER GEWOON IEMAND IN DIE AUTO MET HET RAAM OPEN. Ik keek hem ook nog eens recht aan. Je zou maar in een auto zitten en een random vrouw zegt Shakira Shakira terwijl ze langsloopt. I can’t :sob::sob:

155 likes

Ik liep net door een smalle gang op mijn werk en iemand kwam me tegemoet lopen. Ik wilde aan de kant gaan door rechts te lopen maar hij dacht hetzelfde en ging (van mij uit gezien) ook rechts lopen. Toen ging ik naar links en hij uiteraard ook, zo ging dat nog even door en ik wilde sorry zeggen maar ik had ineens geen controle over mijn stemgeluid dus ik schreeuwde HAHA SORRY en die hal echode dus je hoorde echt “SORRY, sorry, sor
so
”. Hij schrok ervan en is snel doorgelopen. zo ongemakkelijk dit. Gelukkig is het een groot bedrijf en ken ik hem verder niet :sweat_smile:

79 likes

Maar misschien haal je hem dan juist wel!
Of je dat wil is tweede offc
 :yum:

1 like

Noooo hahahaha

1 like

Op whatsapp kun je het bericht verwijderen he :stuck_out_tongue: Dan staat er wel ‘bericht verwijderd’ oid maar is het iig weg!

Haha ik zie dit helemaal voor me. Heerlijk haha!

1 like

Ahh dat is balen ja :confounded:

Hahaha noo wat erg :open_mouth: Hoe reageerde hij?

Als ik dit lees ben ik echt zo blij dat ik mijn stagebegeleiders nooit op Whatsapp gehad heb :’)

1 like

Ik had vandaag een gesprek met iemand van de HR op mijn werk. Die man is blind. Helemaal voorgesproken waar ik hem op moest halen en waar ik rekening mee moest houden, aangezien hij geen notities kan maken. Ging goed, totdat ik hem aan de arm VOL tegen een paal liet lopen. Ik dacht ‘ik red deze bocht wel’. Hij redde het niet.

94 likes

Ik zit in de trein in zo’n coupe waar de helft eerste klas is en de andere helft tweede klas. Er kwamen net 2 mannen aanlopen uit tegengestelde richting en de ene man ging een soort van rennen voor een plek. De grap is dat die hele 4-zits leeg is en ze nu tegenover elkaar zitten.

11 likes

Heel benieuwd wat voor plaatje het precies was hahah. Een soort meme? Of een foto van jou?

Ik bedenk me nu dat ik dit op mijn 23e nog steeds fonetisch zong en geen idee had dat dit de echte tekst is. Thanks :biggrin:

2 likes

Ojee haha, ik zou me ook heel ongemakkelijk voelen. Nouja ligt aan de foto. Een foto met een diep decolletĂ© zou ik ongemakkelijk vinden, maar kunnen. Maar ik heb wel eens ‘extremer’ verstuurd. Zou mijn begeleider niet moeten zien :’) Ik hoop dat je stage snel voorbij is! hahah
Edit: en ik zou het gesprek verwijderen, dan heb je denk ik de volgende keer minder kans dat hij staat onder ‘recent gesprek’ en minder kans op een foutje.
En als je hem al helemaal niet vaak hoeft te appen/bellen, zou ik hem helemaal uit mijn telefoonlijst halen en ergens opschrijven en dan intikken als je hem nodig hebt hahah

Vorige week, dag 2 op mijn nieuwe werk: groot gebouw en op mijn afdeling klemt er een deur. Er hing al een briefje op die deur dat 'ie klemt en dat het doorgegeven is. Ik had collega’s er al over horen praten dat 'ie inmiddels wel zo erg klemt dat je je volle gewicht in de strijd moest gooien.

Ik moest erdoorheen en was al blij dat ik nog onthouden had dat het die specifieke deur was (want: tweede dag, groot gebouw) en zette me al schrap om gelijk flink kracht bij te zetten. De deur ging niet open, ik duwde nog een paar x flink, maar er was geen beweging in te krijgen en ik dacht: het moet dus echt letterlijk met je volle gewicht en ik gooide mijn schouder in de strijd. Zo stond ik vol overgave tegen de deur te beuken tot er iemand vanachter een computer riep: “De knop! Je moet de knop ernaast eerst induwen!” :roll_eyes:

“Oh no! Thanks haha, ja, ik had al gehoord dat ie zo klemde, dus ik 
” Nevermind en loop gewoon heel hard weg.

64 likes

Ik stond vandaag ook hĂ©Ă©l lang bij een deur waar ‘duwen’ op stond. Kreeg echt een brainfart terwijl er mensen achter me stonden te wachten. Duwen?? Of juist trekken?? Wat is trekken? Wie ben ik? Besloot uiteindelijk toch met volle macht aan de deur te trekken terwijl de rest achter me zat te zuchten :thumbsup:

75 likes

Ah had die vriend dat niet even eerder kunnen zeggen voordat je je verhaal had gedaan? Zo irritant wanneer mensen stil zijn en dĂĄn pas zoiets gaan verkondigen haha. Hoe heb je je er uiteindelijk uit gered?

1 like

Ja, mooi is dat haha. :see_no_evil:
Het bewuste briefje hing ook helemaal niet meer op die deur toen ik zo losging. Volgens mij was het euvel al verholpen


:joy::joy:

4 likes