Ongemakkelijke momenten

Ik dacht dat er een manier was om de voicemail te verwijderen en opnieuw te beginnen. Door # in te drukken ofzo. Maar ik weet het niet meer zeker.

Ik weet niet meer hoe ze heet, het was die meid met prachtige rode krullen een paar jaar geleden, lekker vaag haha wie haar herkent is een baas.

1 like

Iris Kroes?

1 like

Ah meen je, had ik eerder moeten weten!

Bingo!

2 likes

Geen concreet voorbeeld maar ik maak dingen zelf altijd zo onnodig ongemakkelijk :joy::joy::joy: #teamawkward

2 likes

Ik had zondag een date en die man is niet zo bekend hier, en toen reed hij met de auto het fietspad op! Match Made in heaven :joy:

141 likes

Ik kwam vanmiddag terug Vd fysio en had dry needling in m’n heup gehad en had nog best wel pijn ervan. Ik had m’n boodschappen tas op de grond gezet maar moest m’n portemonnee er nog uit halen, dus ik buk naar beneden om mijn portemonnee te pakken maar dat deed ineens weer kei zeer, ik kreunde echt ervan want het overviel me echt even. De kassemedewerkster keek echt alsof ik gek was het was zo stom haha het leek ook zo overdreven maar het deed echt pijn

19 likes

Ik zat gisteren in een situatie die heel gĂȘnant had kunnen worden, maar het gelukkig niet werd (zover ik weet). Ik liep dus naar huis van het station maar ik moest super nodig poepen. Ook nog even snel langs de supermarkt geweest want ik had geen zin om later weer terug te moeten. Anyway, ik moest zo nodig dus ik rende het laatste stukje echt naar huis terwijl ik dacht dat ik het in mijn broek ging doen. Eenmaal thuis gooi ik de voordeur open, pleur al mn spullen op de grond en ga meteen op de wc zitten. Beetje TMI misschien maar het was echt nĂ©t op tijd. Zeg maar dit was de situatie (ik had deze foto gemaakt om naar mijn vriend te sturen want die gelooft nooit dat ik soms opeens heel nodig naar de wc moet):
tekst gaat verder na de afbeelding

Maar het houdt nog niet op. Ik ben dus eindelijk klaar en wil gaan afvegen, is het wc papier op. Zo kut. Toiletpapier staat in een voorraadkast in de woonkamer waarvoor je dus eerst de hal door moet. MAAARRRR toen zag ik pas dat de voordeur nog open was??? En als je dus het toilet uitloopt sta je pontificaal met je blote poepbillen in de deuropening van een open voordeur. Dus ik heel onhandig mijn jas van de grond gepakt (toch handig dat die daar lag), voordeur dichtsmijten, naar de woonkamer voor papier (en hopen dat de (achter)buren) me niet zien, terug naar de wc en afronden.
Dat was het. Eind goed al goed.

151 likes

Haha het bovenstaande verhaal doet me denken aan het volgende:

Een tijdje geleden gingen m’n vriend en ik soep maken, zo’n verspakket van de ah voor linzensoep. Dat moest ongeveer 20 minuten koken, dus we dachten nou chill in die 20 minuten kunnen we wel even seksen. Dusja wij zijn bezig, die soep helemaal vergeten natuurlijk en toen we klaren waren, roken we ineens een aangebrande lucht. We renden snel naar de keuken, pan van het vuur af maar het was al meeega erg aan het roken. Ik riep nog “zet alle ramen en de deur open!!!” maar toen ging het brandalarm al af. Ik was op dat moment als een kip zonder kop helemaal naakt door het appartement (op de 1e verdieping) aan het lopen en ik probeerde het raam in de kamer (aan de kant van de straat) open te doen en toen PRECIES toen ik naakt voor dat raam stond liep er een man langs en door dat brandalarm keek hij natuurlijk meteen naar boven. Ik zocht naar een schuilplek maar m’n vriend heeft geen gewone gordijnen waar ik me in kon wikkelen maar dit soort dingen:

Alleen er was er maar 1 uitgeschoven want de rest is kapot dus uiteindelijk stond ik achter 1 zo’n lullige lap stof en die man die langsliep had mij allang gezien natuurlijk en hij moest zo hard lachen en stak z’n duim op. :tired_face:
En terwijl ik naar m’n vriend, die net een onderbroek had aangetrokken en het brandalarm uit probeerde te zetten, sta te schreeuwen “omg neeee er loopt nu een man langs!!! en hij ziet me naakt!!! en hij lacht me uit!!!” hoor ik dat hij in de gang met de buurman staat te praten die ook op het geluid was afgekomen. :no_mouth:
Ik ben toen maar snel in de slaapkamer gaan schuilen onder het dekbed.

164 likes

Hahaha herkenbaar.

Vandaar het spreekwoord “Het komt op als kakken!”

3 likes

Hahaha deze foto ook

1 like

Was een keer op een verjaardagsfeestje samen met het vriendin een beetje te grappen over een oud-schoolgenoot die zich liet dopen in een zwembad. Waren op dat feestje ook veel mensen die ik niet kende.

Zegt opeens de meid naast me: “jullie weten dat hij m’n vriend is he.”

Oeps

37 likes

Haha ik zou zoiets kunnen zeggen als grapje, ff fucken haha.
Maar ik doe het zelf ook wel eens, zo’n specifiek verhaal over iemand vertellen (in de trein ofzo) of klagen, en dan hardop ook nog eens ‘shit dadelijk kent iemand om ons heen diegene, laten we het over iets anders hebben’

2 likes

Oke ik zit op dit moment in een potentieel ongemakkelijke situatie.
Ik zit in de trein in een 4-zits, tegenover me zit een jongen van een jaar of 18. Er ligt een verpakt condoom bij zijn voeten dat hij waarschijnlijk is verloren. Wat zou je doen:

• Vragen ‘hey is dit jouw condoom?’
  • Niks doen

0 stemmers

Oppakken en hem aanreiken zonder iets te zeggen.

4 likes

Als de condoom dan niet van hem is lijkt het net een uitnodiging

92 likes

Nou dat vind ik nogal kinderachtig eerlijk gezegd.

7 likes

Haha daarom zou ik het jĂșist wel doen! :joy:

2 likes

Uiteraard het advies uit de poll opgevolgd en ‘niks’ gedaan, dus helaas geen ongemakkelijke situatie post!

5 likes