Ongemakkelijke momenten

Was een keer op een verjaardagsfeestje samen met het vriendin een beetje te grappen over een oud-schoolgenoot die zich liet dopen in een zwembad. Waren op dat feestje ook veel mensen die ik niet kende.

Zegt opeens de meid naast me: “jullie weten dat hij m’n vriend is he.”

Oeps

37 likes

Haha ik zou zoiets kunnen zeggen als grapje, ff fucken haha.
Maar ik doe het zelf ook wel eens, zo’n specifiek verhaal over iemand vertellen (in de trein ofzo) of klagen, en dan hardop ook nog eens ‘shit dadelijk kent iemand om ons heen diegene, laten we het over iets anders hebben’

2 likes

Oke ik zit op dit moment in een potentieel ongemakkelijke situatie.
Ik zit in de trein in een 4-zits, tegenover me zit een jongen van een jaar of 18. Er ligt een verpakt condoom bij zijn voeten dat hij waarschijnlijk is verloren. Wat zou je doen:

• Vragen ‘hey is dit jouw condoom?’
  • Niks doen

0 stemmers

Oppakken en hem aanreiken zonder iets te zeggen.

4 likes

Als de condoom dan niet van hem is lijkt het net een uitnodiging

92 likes

Nou dat vind ik nogal kinderachtig eerlijk gezegd.

7 likes

Haha daarom zou ik het júist wel doen! :joy:

2 likes

Uiteraard het advies uit de poll opgevolgd en ‘niks’ gedaan, dus helaas geen ongemakkelijke situatie post!

5 likes

Lijkt anders wel op van die reclames uit de jaren negentig. Zo’n condoom omhoog houdend.
Het is toch random? Als dat condoom niet van hem blijkt te zijn. Als iemand naar mij een condoom zou ophouden of toeschuiven en het is niet van mij zou ik echt denken “wat gebeurt hier”

Doet me denken aan dat er pas echt pontificaal midden in een winkel een maandverband lag. Mensen negeerden het allemaal en stapten erover heen :’)

12 likes

Ik had hem opgepakt en op het tafeltje gelegd. Kijken wat er dan ging gebeuren :grimacing::grimacing:

6 likes

Ik had gewoon gezegd " hey is die van jou?" Het is maar een condoom. Juist tof dat hij er een mee heeft en het veilig doet. Snap niet waarom er zo moeilijk gedaan word.

9 likes

Je zou het idd niet kunnen zeggen. Maar vind dat hihi niet zeggen hoor is zo gek hihi erom heen zo appart.

35 likes

Waarom zo kribbig?

Haha ik las even dat je tegen hem zou zeggen ‘‘Hey is die van jou? Tof dat je er een mee hebt en het veilig doet’’. Ik denk dat hij dan wel even gek op zou kijken.

11 likes

Hahaha " mama is trots op jou"

27 likes

14 likes

Die baby die er nu dankzij @Mariposa komt, kost wel meer dan dat :wink:

2 likes

Misschien zat zn hele broekzak wel vol condooms en is er daarom eentje uit gevallen

12 likes

Het zou echt niet in me opkomen om überhaupt te vragen of dat van hem is. Not my problem.

16 likes