Van de week waren bij de Lidl die koffiecups in de aanbieding dus ik wil de even groot inslaan. Ze hadden in de winkel een hele mooie, vooral grote toren gebouwd met die koffiedozen. Echt mega onnhandig, want het kwam echt boven de 2 meter uit gewoon. En natuurlijk moest ik precies de koffie hebben ergens in het midden stond. Ik trok er 1 doosje uit, nou dat ging wel maar ik had het gevoel alsof ik een levensgrote Jenga aan het spelen was. Een oudere man liep langs, en hij ging mij helpen; echt zo lief! Maar goed, op een gegeven moment wilde hij de doosjes boven iets naar boven liften zodat ik mijn doosjes er tussen uit kon halen. Je weet gewoon dat zoiets mis gaat he? Maar toch zet je dan door, zo stom want je denkt ach nee dat lukt vast wel (ofniet). En ja hoor, die hele toren stortte in 
echt erg, haha. Die man en ik konden er gelukkig wel om lachen en het is ook gewoon stom en super onpraktisch zo’n toren als je alle 5 soorten koffie doorelkaar daar op plaatst. Maar goed, ik heb uiteindelijk wel mijn koffie heujjj