Haha ik had net iets ongemakkelijks. Ik werk in een bedrijf met 160 mannen en 10 vrouwen. Mijn directe collega, waar ik alleen mee op kantoor zit, is een vrouw. Wij bespreken onderling vrij veel. Toen mijn verkering halverwege vorig jaar uit ging heb ik haar daar uitgebreid over verteld.
Dat ik daarna niet stil heb gezeten ben ik niet zo open over aangezien ze (de mevrouw is redelijk traditioneel) vind dat ik mezelf niet te snel moet weggeven aan een man etc. ect… Nu ben ik al een tijdje stiekem met een collega aan het daten. Laatst hadden we een probleem met het condoom waardoor ik een MAP heb genomen, maar toch liet mijn ongesteldheid even op zich wachten. Toen ik net naar de wc ging en blij was dat ik het was vond ik dat het vermelden waard. Dat ik dus vijf dagen te laat was maar blij was dat ik nu alsnog ongesteld werd.
Toen zei ze ‘ja maar als je weet dat je niets doet hoef je je toch geen zorgen te maken?’
Waarop ik zo rood kleurde dat de mensen die in het kantoor aan de overkant van de straat werken het makkelijk konden zien.
Gelukkig vraagt ze niet door.