Ongemakkelijke momenten

Lijkt anders wel op van die reclames uit de jaren negentig. Zo’n condoom omhoog houdend.
Het is toch random? Als dat condoom niet van hem blijkt te zijn. Als iemand naar mij een condoom zou ophouden of toeschuiven en het is niet van mij zou ik echt denken “wat gebeurt hier”

Doet me denken aan dat er pas echt pontificaal midden in een winkel een maandverband lag. Mensen negeerden het allemaal en stapten erover heen :’)

12 likes

Ik had hem opgepakt en op het tafeltje gelegd. Kijken wat er dan ging gebeuren :grimacing::grimacing:

6 likes

Ik had gewoon gezegd " hey is die van jou?" Het is maar een condoom. Juist tof dat hij er een mee heeft en het veilig doet. Snap niet waarom er zo moeilijk gedaan word.

9 likes

Je zou het idd niet kunnen zeggen. Maar vind dat hihi niet zeggen hoor is zo gek hihi erom heen zo appart.

35 likes

Waarom zo kribbig?

Haha ik las even dat je tegen hem zou zeggen ‘‘Hey is die van jou? Tof dat je er een mee hebt en het veilig doet’’. Ik denk dat hij dan wel even gek op zou kijken.

11 likes

Hahaha " mama is trots op jou"

27 likes

14 likes

Die baby die er nu dankzij @Mariposa komt, kost wel meer dan dat :wink:

2 likes

Misschien zat zn hele broekzak wel vol condooms en is er daarom eentje uit gevallen

12 likes

Het zou echt niet in me opkomen om überhaupt te vragen of dat van hem is. Not my problem.

16 likes

Mijn man en ik delen een Spotify account, en op een dag wou ik mijn ouders laten zien hoe je losse boxjes kon verbinden met Spotify. Had lekker een ABBA nummer uitgekozen, maar ze deden het maar niet. Harder gezet alles, en nog een ander ABBA nummer geprobeerd, maar niks.

Belt opeens mijn man. Hij had in de auto een conference call met oa partners en een ceo en opeens middenin dat gesprek galmde keihard ‘Dancing Queen’ door de auto, steeds harder en toen was het weg en toen weer keihard ‘Take a chance on me’ volgens mij. Normaal gaat Spotify uit als je belt, maar niet als ik zit te trollen op afstand natuurlijk.

304 likes

Haha ik had net iets ongemakkelijks. Ik werk in een bedrijf met 160 mannen en 10 vrouwen. Mijn directe collega, waar ik alleen mee op kantoor zit, is een vrouw. Wij bespreken onderling vrij veel. Toen mijn verkering halverwege vorig jaar uit ging heb ik haar daar uitgebreid over verteld.
Dat ik daarna niet stil heb gezeten ben ik niet zo open over aangezien ze (de mevrouw is redelijk traditioneel) vind dat ik mezelf niet te snel moet weggeven aan een man etc. ect… Nu ben ik al een tijdje stiekem met een collega aan het daten. Laatst hadden we een probleem met het condoom waardoor ik een MAP heb genomen, maar toch liet mijn ongesteldheid even op zich wachten. Toen ik net naar de wc ging en blij was dat ik het was vond ik dat het vermelden waard. Dat ik dus vijf dagen te laat was maar blij was dat ik nu alsnog ongesteld werd.

Toen zei ze ‘ja maar als je weet dat je niets doet hoef je je toch geen zorgen te maken?’

Waarop ik zo rood kleurde dat de mensen die in het kantoor aan de overkant van de straat werken het makkelijk konden zien.

Gelukkig vraagt ze niet door.

29 likes

Als hij luistert moet ik echt selecteren dat ik op mijn telefoon wil luisteren. Althans dat was toen, durf het nu niet te testen want hij zit op werk.

3 likes

Hahahahah moet hier echt heel hard om lachen. Zie het al helemaal voor me :rofl:

3 likes

Op afstand werkt het ook, als ik thuis was van school en m’n broertje zat op de fiets zette ik altijd de meest random muziek voor hem aan. Dikke metal terwijl hij in een ballad zat etc

16 likes

Ok, heb mijn man gevraagd om te proberen een ander nummer op te zetten bij mij (hij zit op kantoor in een andere stad) en heeft net I’m Too Sexy (dat nummer heb ik trouwens stiekem aangevraagd als zijn binnenloop nummer op onze bruiloft) bij me aangezet, dus het kan nog steeds haha.

43 likes

Mijn vader heeft spotify premium waar wij met zijn allen (zus, vriend, ikzelf) nog weleens gebruik van maken. Ik heb al vaak gehad dat opeens muziek van mijn zus begint te draaien haha. Ze woont +/- 30 minuten verderop.

3 likes

Ik heb dat ook hoor! Krijg ik opeens een appje van m’n vriend omdat ik Dirrty van Christina maar niet aan kreeg en het steeds tussen zijn podcast door kwam :joy:

8 likes