Haha ja dat kan je met lichaamstaal best goed afwenden hè?
Mijn baas pakt altijd je schouder vast.
Echt jaloersmakend smooth hoor, maar het maakt de zoenen onmogelijk te ontwijken
Haha ja dat kan je met lichaamstaal best goed afwenden hè?
Mijn baas pakt altijd je schouder vast.
Echt jaloersmakend smooth hoor, maar het maakt de zoenen onmogelijk te ontwijken
Ja en Nieuwjaar is ook zo’n gruwel.
Geen ongemakkelijke actie van mijzelf, zeker wél een ongemakkelijk moment.
Laatst zat ik in de bus, en een vrouw zat schuin tegenover me in zo’n vierzitsje. Pakt ze halverwege de rit ineens een yoghurtje uit haar tas, trekt het lipje open (was zo’n klein bakje, met één portie er in) en begint dat op te drinken. Dat was op zich al gek, zo in de bus, maar daarna begint ze dat hele bakje uit te likken.
Dus ik keek haar al aan van
omdat ik het nogal awkward vond, gaat ze daarna gewoon stoïcijns door met dat bakje uitlikken, echt tong er helemaal in en dat bakje ronddraaien, TERWIJL ZE OOGCONTACT MET ME HIELD!!
Echt, uit ongemakkelijkheid keek ik haar per ongeluk ook nog 5 seconden terug aan, terwijl zij maar bleef slurpen aan d’r yoghurtje. zó raar
Hahaha 
Tijdje terug moest ik een vrouwelijke collega inwerken en samen afsluiten. Eenmaal voor de deur om naar buiten te gaan stond er echt n onverzorgde vieze oude man ons de hele tijd aan te kijken en te glimlachen. Ik stelde mijn collega even voor om te wachten tot hij weg was want ik vond hem een beetje eng. Zegt ze: “Dat is mijn vriend”
Sindsdien niet meer met haar gewerkt 
Oh noo dan wil je ook meteen door de grond wegzakken!
Hahahaha ik zou ontslag nemen 
Hahahahahaha shit sorry man
Ik las laatst op Amayzine
dat een hand op je schouder leggen bij een ontmoeting, een teken is van de baas zijn dus dat heeft je baas goed begrepen 
Hahah oh nee wat erg
Ik kromp oprecht in elkaar hahaha oh shit
Bahahahahahaaaa
Hehehe zie het zo voor me. Geniet maar extra van de rest van je appelflap dan!
Heb hem ook geplaatst in het andere forum, denk dat je hem daar gelezen hebt haha
Oh damnnnn hahaha
Oh wat erg! Hoe reageerde je collega?
Er is een mannelijke collega die ik niet zo heel goed ken maar die wel in dezelfde ruimte zit als ik. Ik had hem al een poosje niet meer gezien, dus toen ik hem zag zei ik heel enthousiast ‘He hallo Jan, ik heb jou al een tijdje niet meer gezien, ben je soms met vakantie geweest?’ Hij liep langs me heen en antwoordde iets van ja dat kan wel kloppen bla bla bla maar terwijl hij tegen met praatte liep hij ook door. Dus ik zei (grappig bedoeld) op een jolige toon ‘he niet weglopen hoor!’ maar hij wilde iets in de prullenbak gooien, hij liep dus niet echt weg terwijl we in gesprek waren. Waarop hij antwoordt ‘zo hoef je niet tegen me te praten, ik bepaal zelf wel waar ik naar toe loop of waar niet, als je zo tegen mij begint te doen heb je aan mij een hele verkeerde’ ik zat echt zo 
Ik stamelde iets van zo bedoelde ik het niet, ik dacht dat je wegliep maar je liep naar de prullenbak. Hij antwoordde weer iets in de trant van dat ik niet zo tegen hem hoefde te praten, en hij ging ook best lang door op een luide toon, heel de ruimte zat ook vol met collega’s super super ongemakkelijk. Kreeg het er helemaal warm van. Wat een eikel zeg, heb hem sindsdien ook niet meer aangekeken en hij mij ook niet.
Misschien ooit al verteld, maar ik had een mooie op werk rond carnaval. Ik had carnavalspakjes gekocht voor mn kinderen waaronder een onesie voor mn redelijk dikke baby. Hey was een bijen onesie. Haar zus noemde haar een dikke hommel. Uitspraak: dikke homo. Ik vond dat heel grappig en besloot deze anekdote op werk te vertellen aan een collega. Tijdens het vertellen echter bedacht ik me dat het niet zo slim was om dit precies tegen mijn enige homo collega te vertellen. Met overgewicht… maar ik kon het verhaal ook niet meer halverwege afbreken. Awkward!
Hahahaha oh wat erg! Zei hij nog wat?
Hij zei: haha okeeeeee. En toen liep ik snel weg.