Ongemakkelijke momenten

Ik had het niet verwacht, wist van die kennis niet dat het slecht ging, dus dacht dat die vriend me voor de gek aan het houden was. Klinkt namelijk ook gelijk zo groots, niet alleen een afkickkliniek, maar ook nog een in Zuid-Afrika. Nouja, niet dus.

Ik zie trouwens nu dat er meerdere klinieken zitten waarvan de behandeling geheel worden vergoed, dat wist ik ook niet toen.

Aah vandaar

Ik was net klaar met sporten en ging rustig mijn spullen pakken. Een man uit dezelfde groep stond op dat moment voor mij en stapte ineens naar rechts terwijl ik juist via die kant langs hem wilde lopen. Ik kon precies over zijn been heen stappen, maar hij schrok zo dat hij mij soort van wilde opvangen/zich wilde excuseren door zijn hand op mijn schouder te leggen. Je raadt het al, die belandde vol op mijn tiet :thumbsup:
Ik kon alleen maar denken ‘god wat ongemakkelijk voor hem’ dus we stonden daar vervolgens een beetje te hinniken naar elkaar want hij zei er verder niets over.

39 likes

Volgens mij probeerde er net iemand in de (vrij volle) bus stiekem een foto te maken maar stond zn flits nog aan. Mega ongemakkelijk. Het was m’n kant op maar snap ook niet waarom ie een foto van mij zou maken haha

15 likes

Ik probeerde vandaag met m’n duffe kop in de bus in te checken met m’n pinpas :confused: duurde ook echt te lang voordat ik het doorhad

5 likes

Hahaha ik had dit een keer in een volle schoolkantine met een vriendinnetje van mij. Wij wilde dus een foto maken van iemand, maar de flits stond nog aan. Ik geloof niet dat ik mij ooit zo ongemakkelijk heb gevoeld.
Maar het lijkt me wel een vreemd gevoel als iemand mogelijk ongemerkt een foto van mij maakt.

3 likes

Misschien deed ie per ongeluk de zaklamp van z’n telefoon heel even aan? Dat gebeurt mij wel eens, maar nooit over nagedacht dat dat eruit ziet alsof je een foto maakt haha.

2 likes

Haha wat een kutopmerking van je docent eigenlijk?

10 likes

ik liep vandaag een spreekkamer binnen met iemand en degene die voor mij in die kamer zat, en eruit kwam gelopen toen wij binnen kwamen, had een scheet gelaten want het stonk toen we binnenkwamen.
zo ongemakkelijk voor ons alledrie

23 likes

Kan toch zijn dat ze dacht van ‘oja ik had je naam in mijn hoofd maar zag er even geen gezicht bij, maar nu je het zegt!’. Ik zou het niet per se negatief opvatten. Of klonk het wel alsof ze je uiterlijk bedoelde?

1 like

Ik had het met collega’s over de walk of shame. Ik dacht dus dat ik nooit een walk of shame had gehad omdat ik nooit een one night stand heb gehad, maar toen bedacht ik opeens dat ik wel iets nog veel ongemakkelijkers heb gehad. Denk dat ik het echt een tijd verdrongen had ofzo.

Het zit zo: ik woonde op dat moment in een soort studentenappartement, wel allemaal een zelfstandige wooneenheid maar aan een etage met een gang (binnen). Als ik thuiskom moest ik drie deuren openmaken: de schuifdeur die ingang gaf tot het complex, de deur van de liften naar de etage en mijn eigen deur. Mensen moesten ook 2-3x aanbellen.

Op dat moment scharrelde ik met de jongen die later mijn vriend werd. Hij belde me wel eens ‘s nachts op of hij langs kon komen en als ik daarna vrij had vond ik dat prima. Ook die nacht. Tussen 5-6 uur belde hij aan bij de voordeur. Ik liet hem naar binnen met de intercom. Daarna belde hij me op mijn telefoon waarom ik hem niet door de liftdeur liet. Maar ik hoorde helemaal niet dat hij een tweede keer aanbelde, dus ik besloot poolshoogte te nemen en ik deed even snel zo’n kort zwart satijnen kimono achtig ding over mijn ondergoed aan (moest toch over de gang lopen) en zag hem niet bij de liften staan. Ik liep verward naar de liften en toen bleek dat hij met zijn dronken kop op de verkeerde verdieping stond. Maar op dat moment had ik mezelf dus al buitengesloten. Met alleen mijn kimono en mijn telefoon en niet eens schoenen.

Ja, dus wat doe je dan. Omdat we allemaal zelfstandig leefden kende ik mn buren nier goed dus had geen nummers om te bellen. Heb nog geprobeerd bij mensen aan te bellen maar de deden uiteraard niet open midden in de nacht en er belden wel vaker dronken studenten aan. Ik uiteindelijk achterop zijn (enorm hoge) fiets in mijn kimono en zonder schoenen met hem mee naar huis. Begon toen al licht te worden, dus dat zag er ook raar uit. Een volledig geklede man met een halfnaakt meisje achterop die de stad doorfietst. Gelukkig was het wel zomer en niet zo koud.

Ik had gelijk de complexbeheerder gebeld dat ik mezelf had buitengesloten toen het half 9 was. Hij zat helemaal moeilijk te doen maar uiteindelijk moest ik dan om half 10 bij het gebouw zijn en dan kon hij me erin laten. Mijn toekomstige vriend was al in een dronken coma gevallen en niet te wekken. Toen heb ik maar zijn fietsensleutel gepakt en ben (nog altijd op blote voeten en in kimono) op die veel te grote fiets naar huis gefietst. Op dit moment kwam ik dus echt HEEL VEEL frisse fruitige fietsers tegen die allemaal nogal verward keken.

Net zoals de mensen die mij naar binnen moesten laten toen ik zo voor de deur stond te wachten. En de complexbeheerder, die de ernst van de situatie een beetje verkeerd ingeschat had, hij was echt verrast toen ik in mn kimonootje en op blote voeten kwam aanlopen en wilde (uiteraard) weten hoe ik dit in godsnaam voor elkaar had gekregen. Ja, wat zeg je dan? Vond het hele verhaal van dat ik het prospect op seks wel leuk had gevonden een beetje banaal dus ik heb verzonnen dat ik onder stress wel eens slaapwandel en dat ik zo naar de liften ben gegaan en me daar heb buitengesloten (mijn toekomstige vriend heeft dat ook wel eens echt gedaan dus wellicht dat ik daar m’n inspiratie vandaan had) en toen zei hij heel bezorgd: misschien moet je voortaan dan met een keycord aan gaan slapen! En ik heel driftig knikken en ik voelde me zoooo’n leugenaar. Het was heel ongemakkelijk en ik kan zeggen dat er toen tenminste 50 mensen mij praktisch in mijn ondergoed hebben gezien. Het was een bijzondere ochtend.

180 likes

Heb ik naar gezocht maar de broeken zakten enorm af en voor een trui had ik de tegenwoordigheid van geest geloof ik niet, superdom.

1 like

Ik was vandaag voor een controle van mij spiraal bij de huisarts. Hij ging i.p.v. met de eendenbek met mijn vingers voelen en hij duwde een soort van op mijn schouders, dus hing over mij heen. Het deed absoluut geen pijn, maar het was zo ongemakkelijk. Toen wilde ik gelijk weg, maar we moesten nog een formulier invullen. ‘Je wil wel heel graag naar huis’ zei hij. En ik ‘KLOPT!’.

3 likes

noooo wat kut zeg. gelukkig om iets onbenulligs wel

Ik ging met de bus maar moest een kaartje kopen. Ik had alleen €50, dus de buschauffeur zei: heb je het niet gepast? Dus ik zo: nee sorry. Buschauffeur: dan heb je geld van mij tegoed. Ik totaal verontwaardigd: ja maar wanneer krijg ik dat dan??!! En de chauffeur: nou nu?
Ik had even een error door het woord tegoed. Dacht dat ik een kaartje zou krijgen waar dat tegoed op stond ofzo, en vond dat niet kunnen. Schaamde me diep :slightly_smiling_face:

111 likes

Vandaag stuurde een collega me een Grappig Plaatje. Moest niet echt lachen want vond het niet zo grappig. Kwam hij later vragen of ik het wel gezien had haha grappig he. Uit reflex zei ik nee vond het niet zo grappig :thumbsup:

39 likes

Ik had vorige week 3 ongemakkelijke situaties (1 ik vroeg iets aan/zei iets tegen mensen die echt heel erg verbaasd mij en elkaar aankijken van wtf moet zij nou, ze waren er stil van, toen wilde ik mijn vraag/opmerking in het Engels herhalen maar gaf ze al antwoord :’) 2 ik riep in de wachtkamer van de dokter hardop tegen mijn telefoon (een opmerking over een berichtje dat ik net had gekregen) waardoor de man tegenover mij mij aankeek van gaatie wel helemaal lekker met je? 3 ik speelde een liedje (zeer goeie muziek, trap :p) door de speakers van mijn laptop ipv koptelefoon in een stilteruimte en had dit pas na 40 seconden door) en vandaag weer eentje hoor;

Ik stond in de sportschool op een trapklimmer. Een gast die ik van sportles ken en een tijd in het buitenland had gewerkt, kwam een praatje houden. Ik ben onhandig en dat wordt nog eens aangewakkerd als ik zenuwachtig word, en dat werd ik, dus ik flikker half van die treden af ‘Oh ja wel voorzichtig doen he’.
Toen daarna zei ik ‘En hoe was je tijd werken in land X?’. ‘Je bedoelt land Y?!’ Ik had op Facebook gevonden dat zijn roots in land X liggen, dat had helemaal niks met land Y te maken en ligt echt heel ver uit elkaar :frowning: Hij heeft dus mogelijk door dat ik hem heb opgezocht op Facebook :’) Ik ben zo stom af en toe he :’)

28 likes

Hahahahah dat laatste :joy::joy:

2 likes

Het moment dat je tas in een super druk restaurant van de barkruk valt en de volledige inhoud op de grond ligt waaronder 3 maten tampons net naast de schoen van je date rollen :see_no_evil::see_no_evil:
Hij was meer onder de indruk van dat er meerdere maten waren dan over het feit dat het tampons waren. Heb hem bijles biologie mogen geven :joy:

67 likes

3 maten? Ik acht mezelf toch best wijs in biologie, maar ik snap niet waarom je 3 maten nodig hebt. Of gaat het dan om de mate van absorptiekracht?