Hahahahaha
Wat zijn dat voor trucjes dan?
Aha! Reisde laatst met een vriendin en we hebben er nog grapjes over gemaakt met de conducteur. We waren er alleen nooit achtergekomen waar het nou voor was.
Ahhh haha. Ik las ook dat die staking van maandag 66 minuten gaat duren . Maar ik zou dat ook echt niet bedenken als ze zoân vrolijke button opgespeld heeft haha.
@Juuldie ik lees belangst in mân hoofd steeds als bellangst . Ik dacht ook eerst dat je bedoelde in jouw belang.
Ik zei gister tegen mijn teamleider: wowwwww je draagt een blouse! Waar ga je naartoe? (Heb hem alleen zo netjes gezien toen hij moest presenteren bij een symposium, hij draagt normaal t-shirts met Star Wars of wat dan ook)
Hij: ik heb een uitvaart
Ik moet voortaan gewoon mân mond houden. Gelukkig was het niet iemand van zijn directe omgeving.
Ik ontmoette vanochtend de vriend van mijn huisgenootje voor het eerst. Ik hing kneiterbrak op de bank en zij kwam hem voorstellen. Ik wilde hem een hand geven, hij mij op de wang zoenen. Ik merk dat dus trek mân hand gauw terug en draai mân wang op, maar hij stak ondertussen ook zân hand uit.
Hij wilde mij 1 kus op de wang geven, ik 3 want Hollands. Hij is Belgisch en daar doen ze er blijkbaar 2. Het aantal kussen kon ik gelukkig nog net aangeven.
Was een hele awkward kennismaking.
Huh, maar het is toch ook best wel gek om iemand te kussen als eerste kennismaking? Ik zou zeggen dat de awkwardness bij hem lag, volgens mij is een hand geven veel normaler
In België is een kus geven bij een ontmoeting wel normaal, zeker onder jongeren.
Oh, sorry, dat wist ik niet! Gelukkig is dat hier geen ding, niks voor mij
Normaal geven wij er zelfs maar 1 ipv 2. Waar ik vandaan kom toch.
Ja waar ik vandaan kom ook, 1 kus bij begroeting, of je de persoon nu kent of niet!
Nu ben ik heel benieuwd naar de letterlijke naam. Eli bijvoorbeeld klinkt misschien voor mensen als een meisjesnaam, maar is eigenlijk een jongensnaam dus dan snap ik de verwarring van beide kanten.
Ik zat laatst in een cafĂ© en de ober gaf mijn drankje van achteren. I.p.v. via de zijkant zichzelf eerst aankondigen. Maar hij hing over mij heen en ik: âje zaakje hangt in mijn nek!!!â. Mijn tafelgenoten en de ober schrokken nogal, maar ik voelde echt een bult in mijn nek.
âJa hoor, ik pis het glazuur nog van de potâ
Mijn baas neemt altijd op met âHĂ© Fritsie, met Hansâ en ik elke keer âmet Fritsie. Ownee, dat zei je alâ. ELKE.KEER.WEER.
Ik stond op uit mân stoel en liet een scheet, best hard. Op mân werk. Hij ontsnapte gewoon hoop dat niemand het heeft gehoord, maar het was best hard.
Laatst had ik een kastje verkocht via marktplaats, iemand zou hem die avond komen ophalen. Tijd afgesproken, prima. Mân vriend en ik hadden zin in elkaar dus ik zette een wekker een half uur voor die afgesproken tijd zodat ik er een beetje fatsoenlijk uit zou zien en ieder geval weer kleding aan had. Nou, je voelt hem al aankomen. De bel ging. Veel te vroeg. En ik kwam met enige vertraging (want snel een joggingbroek aan etc) en een rood hoofd de deur opendoen. Ik voelde het letterlijk nog langs mân benen lopen omg. Volgens mij hadden de kopers, een ouder echtpaar, ook heel prima door wat er aan de hand was.
Hahaha, oohhh dat had het helemaal afgemaakt :â) Maar nee
Haha dit geloof ik niet.
Ik was er niet bij natuurlijk! Maar bij sommige post hier denk ik âjajaâ en dit is er 1 van.