Flauw om zo’n reactie te geven
Waarom?
Wat bereik je hiermee? Dat je denkt dat het verzonnen is, ok. Scroll dan verder?
Alsof @Leukocyten nu zou gaan zeggen: ja je hebt gelijk dit is een nepverhaal (mocht het echt zo zijn)
Nah, wat een onzin zeg, ik hoef niet verder te scrollen omdat ik dit van jullie niet mag zeggen hoor.
Nee, maar wel omdat je er alleen maar een negatieve sfeer mee bereikt en verder helemaal niks. Dus whyy?
Kijk, staat er in het bericht: HET IS GEBEURD, dan mag je zo reageren
Dit alles vind ik een ongemakkelijk moment.
Ik had vandaag een kindertoneel uitvoering op de basisschool. Ik was dingen op het podium aan het zetten, toen de gordijnen per ongeluk open gingen. Op het moment dat ze open gingen, stond ik met mijn kont naar achter gebukt richting de zaal. De kinderen vonden het erg grappig, ik iets minder
Dus als er staat Het is gebeurd dan is er dus eigenlijk niks gebeurd
Maak je nu expres die spelfout?
Hahahaha zo tering wat slecht dit ff aanpassen.
Mijn collega’s zijn echt kampioen in ongemakkelijke momenten (ik ook wel maar ik verdring ze altijd dus kan ze dan niet meer hier plaatsen)
Van de week was er een consultant van een bedrijf de hele dag een bepaald programma aan het uitleggen aan Mn collega. Hij had een hele opvallende schore stem. Maarja lekker boeiend toch? Je kent die gast niet en je gaat hem na die dag ook niet meer zien?!
Gaat ze hem bloedserieus vragen of ie altijd zo schor praat of dat het zijn eigen stem is. Hij zegt dat het zijn eigen stem is omdat door ziekte vroeger zijn stembanden zijn aangetast. Oké dat was voor mij al ongemakkelijk genoeg eigenlijk. Maar die doos van een collega gaat dus serieus nog doorvragen hoe dat dan gekomen is? En of ie daar pijn van heeft?
Ik heb uit ellende mijn oordopjes in gedaan en ben muziek gaan luisteren. Zo onbeschoft toch?
Whaha shit
Stond er eerst kon?
Ik had een leuke match op Tinder. Beetje mee gepraat maar nog geen nummers uitgewisseld. Maar ik heb nogal goede Google skills, dus ik heb zn nummer op internet gevonden en toegevoegd aan mn telefoon om zn whatsapp foto te checken. En toen whatsapp belde ik hem per ongeluk Heb heel snel op t rode knopje gedrukt maar ben echt bang dat hij t gezien heeft haha…
Weuuuuuuuuuuuuw haha, ik ben zo benieuwd of dit een staartje krijgt.
Hahaha ja het stomme is ook dat ik zzp-er ben en mijn telefoonnnummer hoort bij mijn onderneming. Dus als hij t nummer Googlet dan ziet hij gelijk dat ik het ben…
Ooooo oepsss, via whatsapp zie je dat echt direct, ook al was het maar 1 seconde dat je belde
Als hij nou terugbelt moet je zeggen
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan
Kijken of we te maken hebben met een slimbo en hij de link legt naar FF