No inside joke. Je moet het bericht nog een keer lezen. Het gaat erom of die tinder gozer net zo slim is met Google als onze Pippi
D’r naam op het forum is pippi en als hij goede Google skills heeft en zei dat zinnetje zegt ontdekt hij dat zijn date dus pippi is hier.
Ja sorry misschien ook wel een beetje te ver gezocht
Ik heb nog niks van hem gehoord! Ik durf ook niet te beginnen met praten op Tinder haha…
Ik denk dat ik gewoon verder zou praten alsof er niets aan de hand is Misschien heeft hij het wel helemaal niet gemerkt of het nummer niet gegoogelt!
Ik had vanmorgen een afspraak bij de tandarts, maar de assistente keek heel erg verrast. Bleek dat mijn afspraak niet vandaag, maar volgende week is. Gelukkig kon ik gewoon terecht. Zeg ik na de controle, bedankt en fijn weekend en de volle wachtkamer heeft het gehoord.
Ik snap het ongemakkelijke niet ?
Dat ik overkom als een verstrooide gek. Dat iedereen in de wachtkamer mee krijgt dat ik een week te vroeg naar mijn controle afspraak kom en dan ook nog fijn weekend zeg, terwijl het donderdag is. Dat vind ik nogal ongemakkelijk.
Ah zo! Als het iets waard is; Ik vind je alles behalve een verstrooide gek! Dat mensen een week te vroeg of te laat komen vind ik niks raars aan. En dat fijn weekend zeggen vind ik eigenlijk zelfs normaal. Gebeurd op mijn werk standaard iedere donderdag weer. Ik wilde je geen naar gevoel geven met mijn bericht natuurlijk! Sorry mocht dat wel zo zijn.
Haha zo begon het ook bij mij en mijn vriend! Heel genant maar kwam dus goed
Hahaha dankjewel. Zoiets gebeurd me nooit en probeerde juist zo luchtig mogelijk over te komen toen ik weg ging, maar toen maakte ik het voor mijn gevoel alleen nog erger.
Ik was bij de douane in Londen en die man achter de balie zei hallo en stak zijn hand uit. Dus ik gaf hem een hand.
Hij wilde natuurlijk mijn paspoort.
Ik was gister echt heel professioneel een voicemail bij een klant aan het inspreken. Ik was echt trots op mezelf hoe netjes het er uitkwam (‘Hallóó, met die en die van dit bedrijf, wilt u mij alstublieft terugbellen op het nummer 06-…, ik herhaal, op het nummer 06-…’ ). Toen ik halverwege de tweede herhaling van het nummer was, had ik pas door dat ik niet mijn eigen nummer aan het opnoemen was, maar het nummer van de klant, dat ik op het blaadje had geschreven dat voor me lag.
Hahahahaa love deze douane bloopers want die zitten daar altijd zo serieus te doen @Cozycute
Ah dit klinkt gemeen
Bedoel je gewoon het mailprogramma van Office? Dan kan het wel namelijk!
Moet je het bericht openen en bij Acties kiezen voor bericht terughalen oid…
Nou ja, op zich is de pil nog ongeveer de minst genante van alle medicijnen die je door had kunnen sturen!
Beter dit dan iets tegen wormpjes.
Ik ben documentaire fotograaf, en ik was een keer bij een soort cult waar ze heel erg in Maria geloven. Ik stond met een vrouw in een soort kapelletje, en toen we daar weg gingen knielde zij voor het Mariabeeld. Ik wist niet zo goed wat ik moest doen dus in plaats van niks te doen besluit ik te zwaaien naar het Mariabeeld. En dat zag ze.