My plassure
Ik was laatst op date met iemand. Maar ik wist niet dat het een date was
Ik moest net een vaccinatie halen die ik al twee keer eerder heb gehad, ze zetten m toen steeds in m’n bovenbeen. Dus ik had m’n broek al naar beneden, zegt die vrouw “Ehh hij gaat in je arm he?”
Herkenbaar. Ik ging toen met een weeaboo (zo’n Japangekkie) naar een concert en na een tijdje werd hij vet afstandelijk. Dus ik zo naast hem zitten, appt ie iemand: ‘nee het is geen match’. De hele terugweg heeft ie me boos lopen aankijken
Maar waarom keek hij jou dan boos aan?
@LizzyBennet ik vraag me heel erg af hoe die dates tot stand zijn gekomen en hoe het kan dat die anderen in de veronderstelling waren dat het wel dates zijn haha?
Misschien vroeg iemand gewoon aan de ander of diegene iets wilde gaan doen (met een date in gedachten), maar vatte die ander de uitnodiging op als puur vriendschappelijk?
Hoe kwam de afspraak tot stand en hoe kwam je er achter dat het een date was?
Waarschijnlijk omdat hij zag dat ik op z’n telefoon keek, terwijl ik dat niet eens expres deed
@Riley @Flamoes Het was een vriend van vroeger, waar ik wel regelmatig contact mee heb, maar ik zie hem niet vaak. Hij appte ineens dat hij een kaartje over had voor een voorstelling, en of ik mee wilde. Dus dat gedaan en daarna een drankje gedaan. Alleen ik was in de veronderstelling dat hij een vriendin had (paar weken ervoor had hij nog foto’s op Instagram gepost). Tegen het einde van de avond maakte hij een opmerking ‘ja hierom werkte het dus niet tussen X en mij’ en toen viel alles op zijn plek. Ook opmerkingen die ik eerder op de avond als grapjes zag maar misschien toch flirts waren
We hebben op m’n werk een tijdje een nieuw meisje bij haar achternaam genoemd. M’n collega die niet zo goed is met namen zei dat ze zo heette. Maar ze is van buitenlandse afkomst, dus zowel haar voor als achternaam zijn voor ons totaal onbekende namen. Maar we hebben haar dus elke keer zeg maar ‘de Vries’ genoemd. Gekukkig zei ze een keer: jullie mogen me wel bij m’n voornaam noemen hoor Ik voelde me knap lullig
Gaf ze antwoord?
We stonden op kantoor met een aantal collega’s waarvan er 1 vakantie had, dus ik riep; geniet ervan, en veel plezier. Ik loop de gang op, nabestaande vragen waar de dienst van pietje is, ik loop met ze mee en wat zeg ik; geniet ervan, en veel plezier. Aaarhhh omg omg omg. Kon echt zwaar door de grond zakken
Haha ik had in mijn hoofd dat ze dan helemaal ingegaan zou zijn op jouw vragen en dat dan later blijkt dat het heel iemand anders was :’)
Tijdens mijn eerste rijles (jaaaaaren geleden) op mijn 18e verjaardag stapte ik in bij de bijrijders stoel terwijl mijn hele familie mij stond uit te zwaaien .
Niet mega ongemakkelijk, wel een blonde actie
Omg, hoe reageerden de nabestaanden van Pietje?
Ze keken geschrokken, maar ik veronschuldigde mij meteen en toen kwam ik ze later weer tegen op de gang en ben nogmaals naar ze toe gelopen en toen was het; kind het is al goed, zo iets kan gebeuren.
Ik feliciteerd dagelijks klanten aan de telefoon, maar vergeet soms bijna dat we ook telefoontjes over rouw krijgen. Ben altijd bang dat ik gefeliciteerd zeg!
Vind ik niet eens zo gek. Mijn instructeur heeft de auto ook eerst naar een industrieterrein gereden.
Opeens herinner ik iets wat ik soort van verdrongen had. Vorige tentamenweek had ik heel weinig geslapen voor mijn laatste tentamen en ik was niet topfit. Tijdens het tentamen moest ik naar het toilet en toen ik terug de zaal inliep kon ik mijn exacte rij niet meer vinden. Ik wist wel op welke hoogte mijn tafel ongeveer stond, maar dus niet meer in welke rij. Ik begon dus al langzamer te lopen en zag een tafel waar niemand zat. Toen ik daarheen liep zag ik dat dit niet mijn tafel was. Ik heb toen voor mijn gevoel megalang (uiteindelijk maar een minuutje denk ik) middenin de tentamenzaal gestaan totdat de surveillant naar mij toekwam en vroeg wat er aan de hand was. Ik heel beschaamd uitleggen dat ik mijn tafel niet kon vinden. Uiteindelijk bleek het de tafel naast deze tafel te zijn. ZO DOM